See, That Wasn't So Hard Now, Was It? - trofeum w Dead Cells
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis wymagań oraz sposobu odblokowania osiągnięcia See, That Wasn't So Hard Now, Was It? gry Dead Cells. To brązowe trofeum, które przyznawane jest za pomyślne ukończenie dowolnej szczeliny wyzwań (Challenge Rift). Są to sekretne lokacje, w których główny bohater musi pokonać losowo wygenerowany tor przeszkód.
Jak otworzyć portal wyzwań w Dead Cells?

Szczeliny wyzwań odnajduje się iotwiera w losowych lokacjach w świecie gry. W trakcie rozgrywki musisz rozglądać się za symbolami sekretów, przy czym na potrzeby otwarcia portalu musi to być symbol umieszczony w podłodze. Przykład takiego miejsca pokazuje dołączony obrazek.

Po wejściu w interakcję z symbolem otworzy się szczelina (portal) wyzwań. Uwaga - Na próbę zaliczenia wyzwania zdecyduj się tylko jeśli główny bohater nie jest bardzo osłabiony. Musisz mieć świadomość tego, że źle rozegrana próba może utrudnić ci dokończenie aktualnej rozgrywki. Za szczelinami warto więc przede wszystkim rozglądać się w początkowych lokacjach gdzie w razie problemów nie stracisz jeszcze zbyt wiele postępów, np. na promenadzie Promenade of the Condemned.

Po przejściu przez portal możesz najpierw pozbierać skarby (są to zazwyczaj zwoje, złoto, komórki, amulety i nowe bronie), ALE musisz następnie przejść przez tor przeszkód. Każde wyzwanie jest inne, gdyż lokacje są losowo generowane. Oto kilka uniwersalnych wskazówek:
- Używaj trybu rozglądania się żeby ustalić rodzaje pułapek i jeśli nie jest to wymagane nie śpiesz się przy ich omijaniu.
- Uważaj na fragmenty posadzki, które mogą zapaść się pod bohaterem. Szybko przebiegaj po nich lub szybko odbijaj się od nich jeśli musisz doskoczyć do wyższej półki.
- W unikaniu obrotowych pułapek może ci pomagać opcja kucania. Możesz dzięki niej po każdym zaliczonym skoku na chwilę odsapnąć i rozeznać się w aktualnej sytuacji.
- Pułapki wystrzeliwujące pociski wymuszają dobre zgranie kolejnych czynności w czasie. Poświęć kilka chwil żeby ustalić jak często i w jakiej kolejności wypuszczane są pociski.
- Jeśli musisz przeskoczyć nad długim rzędem kolców to oprócz wykonania podwójnego skoku wciśnij na koniec przycisk przeturlania się. Minimalnie wydłuży to całkowitą długość skoku.
Trofeum zdobędziesz po dotarciu do końcowego portalu. Przejście przez niego zakończy wyzwanie i powrócisz na główną mapę.
0
- Dead Cells - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Trofea i osiągnięcia
- Trofea i osiągnięcia w Dead Cells
- Quit Tickling! - trofeum w Dead Cells
- What Are You Rubbing at Anyway? - trofeum w Dead Cells
- La Brute - trofeum w Dead Cells
- Incy Wincy... - trofeum w Dead Cells
- Arriba, Arriba! Andale, Andale! - trofeum w Dead Cells
- See, That Wasn't So Hard Now, Was It? - trofeum w Dead Cells
- Going Down! - trofeum w Dead Cells
- YOLO! Or Not - trofeum w Dead Cells
- Absolution - trofeum w Dead Cells
- Faster Than Light - trofeum w Dead Cells
- Trofea i osiągnięcia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zen91 Junior
W kwestii finalnego bossa warto zwrócic szczególną uwage na kolce przy bocznych scianach areny. upadek na nie zaowocuje dużym ubytkiem hapsów nawet przy buildzie na stamine.
I propo buildu. Moim skromnym zdaniem najprościej jest ukonczyc gre stawiając właśnie na survi. Duzo hp plus dmg resist robi swoje, bo sam boss zadaje ogromne obrazenia a walka trwa dosc dlugo. Jako ze bossa nie idzie sensownie zamrozić, do walki z nim polecam dobra bron do walki wrecz najlepiej z bleedem/poisonem/burnem(najlepiej colorless, chyba ze lubimy duże i powolne bronie) no i rzecz jasna tarcze, a jesli chodzi o skille to polubilem wolf trapy i crushera (obie pułapki skalują się ze staminą). Jeśli się nie ma dzikiej wprawy to ten build bedzie najprostszym rozwiązaniem
i mały pro tip - elitarni przeciwnicy zazwyczaj zaczynaja się teleportowac gdy pasek życia im spadnie do połowy, co moze utrudnic znaczaca ubicie ich przy pomocy pułapek. można jednak (jeśli jest możliwość) ulokować się na drabince/łańcuchu/czymkolwiek co zwisa i można się po tym wspinać(byle zostać w zasiegu aktywowania pułapek) i biedak nawet nie drgnie z miejsca
be_silent Legionista
Zaktualizujcie do 1.2, bo tam są dwie nowe lokacje, zmiany w poziomach trudności (Boss Stem Cell), dwóch nowych bossów, nowi przeciwnicy, nowa runa i nowe bronie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
