Clock Room - poziom w Dead Cells
Aktualizacja:
W poniższym rozdziale znajdziesz najważniejsze informacje o lokacji Clock Room w grze Dead Cells. Dowiesz się tutaj jaka jest charakterystyka lokacji, jakie czekają tutaj na ciebie zagrożenia i przeciwnicy, a także sprawdzisz dokąd możesz udać się z tej lokacji i jakie warunki musisz spełnić, aby to zrobić.
Charakterystyka lokacji

Do pomieszczenia z gigantycznym zegarem Clock Room możesz dotrzeć już w trakcie początkowych przejść gry, a konkretnie od strony wieży zegarowej Clock Tower. W dalszej części gry dostępne staje się również przejście od strony lochu Forgotten Sepulcher, z którego najwcześniej możesz skorzystać po zdobyciu runy Teleportation Rune i użyciu jej do przedostania się do Forgotten Sepulcher.
Salę Clock Room odwiedza się tylko w jednym celu - po to żeby pokonać drugiego głównego bossa gry, którym jest The Time Keeper. Na czas walki z The Time Keeperem drzwi po lewej i po prawej stronie od wielkiego zegara są zamykane. Dopiero gdy zwyciężysz zostaną one odblokowane i będziesz mógł przejść dalej.
Już po pokonaniu bossa The Time Keeper trafisz do bezpiecznej strefy, która tak jak w przypadku poprzednich bossów różni się nieco od innych stref. Dla przypomnienia odnajduje się w niej legendarną kuźnię. Możesz w niej wydawać zebrane komórki na zakup unikalnych permanentnych ulepszeń, np. zwiększenie prawdopodobieństwa odnajdywania w świecie gry przedmiotów o wysokiej jakości. Legendarne kuźnie odnajduje się tylko po walkach z bossami. Korzystanie z ich usług nie jest obowiązkowe. Możesz zachować komórki i dotrzeć z nimi do "zwykłego" kowala.
Przeciwnicy i inne zagrożenia
W lokacji Clock Room walczy się wyłącznie z bossem The Time Keeper. Szczegółowy opis walki z tym unikalnym przeciwnikiem znajduje się w rozdziale Bossowie w naszym poradniku.
Kolejne lokacje
Sala Clock Room ma tylko jedno wyjście (na prawo od areny gdzie spotkałeś The Time Keepera) i prowadzi ono do High Peak Castle. Zamek ten jest ostatnią dużą lokacją odwiedzaną przed stoczeniem pojedynku z finałowym bossem gry.
0
- Dead Cells - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Świat gry
- The Prisoners' Quarters - poziom w Dead Cells
- The Promenade of the Condemned w Dead Cells
- The Toxic Sewers w Dead Cells
- Prison Depths - poziom w Dead Cells
- The Ramparts w Dead Cells
- The Ancient Sewers w Dead Cells
- Ossuary - poziom w Dead Cells
- The Black Bridge - poziom w Dead Cells
- Insufferable Crypt - poziom w Dead Cells
- Stilt Village - poziom w Dead Cells
- Slumbering Sanctuary - poziom w Dead Cells
- Graveyard - poziom w Dead Cells
- Clock Tower - poziom w Dead Cells
- Forgotten Sepulcher - poziom w Dead Cells
- Clock Room - poziom w Dead Cells
- High Peak Castle - poziom w Dead Cells
- Throne Room - poziom w Dead Cells
- Świat gry
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zen91 Junior
W kwestii finalnego bossa warto zwrócic szczególną uwage na kolce przy bocznych scianach areny. upadek na nie zaowocuje dużym ubytkiem hapsów nawet przy buildzie na stamine.
I propo buildu. Moim skromnym zdaniem najprościej jest ukonczyc gre stawiając właśnie na survi. Duzo hp plus dmg resist robi swoje, bo sam boss zadaje ogromne obrazenia a walka trwa dosc dlugo. Jako ze bossa nie idzie sensownie zamrozić, do walki z nim polecam dobra bron do walki wrecz najlepiej z bleedem/poisonem/burnem(najlepiej colorless, chyba ze lubimy duże i powolne bronie) no i rzecz jasna tarcze, a jesli chodzi o skille to polubilem wolf trapy i crushera (obie pułapki skalują się ze staminą). Jeśli się nie ma dzikiej wprawy to ten build bedzie najprostszym rozwiązaniem
i mały pro tip - elitarni przeciwnicy zazwyczaj zaczynaja się teleportowac gdy pasek życia im spadnie do połowy, co moze utrudnic znaczaca ubicie ich przy pomocy pułapek. można jednak (jeśli jest możliwość) ulokować się na drabince/łańcuchu/czymkolwiek co zwisa i można się po tym wspinać(byle zostać w zasiegu aktywowania pułapek) i biedak nawet nie drgnie z miejsca
be_silent Legionista
Zaktualizujcie do 1.2, bo tam są dwie nowe lokacje, zmiany w poziomach trudności (Boss Stem Cell), dwóch nowych bossów, nowi przeciwnicy, nowa runa i nowe bronie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
