Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armikrog - poradnik do gry

Armikrog - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Grota | Druga wieża w Armikrog Armikrog poradnik, solucja

Grota

Wróć do sali z ośmiornicą i opuść się macką poziom niżej. Wciśnij czerwony guzik po prawej - otworzy się kolejne przejście. Wejdź do groty i kliknij stojącą po prawej miskę - Tommy wrzuci do niej ptaszka. Przełącz się na psiaka i wskaż mu miskę - kiedy Dziubek połknie ptaszka, ponownie będzie mógł latać.

Teraz, klikając coraz wyżej myszką, wskazuj psu trasę, tak by wzbijał się cały czas w górę.

Kiedy Dziub-Dziub doleci do rozgałęzienia, skieruj go w prawo - na samym końcu tej odnogi czeka kolejna dźwignia (wirująca spirala) - Grota | Druga wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Kiedy Dziub-Dziub doleci do rozgałęzienia, skieruj go w prawo - na samym końcu tej odnogi czeka kolejna dźwignia (wirująca spirala). Kliknij ją, a kiedy pies ją połknie, skieruj go odrobinę w lewo i dalej w górę, a potem kolejną odnogą w prawo.

Na samym dole tego tunelu znajduje się czerwony przycisk, który każ Dziubkowi wcisnąć - Grota | Druga wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Na samym dole tego tunelu znajduje się czerwony przycisk, który każ Dziubkowi wcisnąć. I wracaj tą samą trasą (w lewo, a potem w dół). Kiedy pies wyląduje i wypluje dźwignię, podnieś ją jako Tommy.

Opuść grotę - pozyskaną przed chwilą dźwignię wetknij w uchwyt z lewej strony drzwi naprzeciwko. Otwarłszy je, wyjdź na podest przy kolejce linowej. Kolejną dźwignię wetknij w ustrojstwo na podeście.