Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armikrog - poradnik do gry

Armikrog - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sala z posągami | Druga wieża w Armikrog Armikrog poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Sala z posągami

Skieruj się w prawo. W sali z posągami astronautów zapamiętaj kolory, którymi posągi te są oznaczone: zielony, czerwony, fioletowy, niebieski, pomarańczowy. Maszeruj dalej w prawo i wejdź do kolejnej sali, ze znajomym już gadającym posągiem. Kliknij go - usłyszysz kolejną wskazówkę. Wciśnij czerwony przycisk w podstawie kolumny po prawej. Wróć do poprzedniej sali.

W ciemnościach na sklepieniu ujawnią się kolorowe planety. Kolory pięciu połączonych okręgami trzeba dopasować do kolorów, jakimi były oznaczone posągi.

Dopasowywanie kolorów planet do posągów astronautów

Każdy z pięciu posągów posiada u podstawy korbę - zakręcenie nią przemieszcza planety nad danym posągiem i tym stojącym przed nim. Ponadto przy wejściu po prawej znajduje się dźwignia, która zmienia układ wszystkich pięciu planet połączonych orbitami. Bazowe kolory to czerwony, niebieski i żółty. Pozostałe uzyskasz, nakładając na siebie dwie barwy: zielony = niebieski + żółty, fioletowy = niebieski + czerwony, pomarańczowy = czerwony + żółty.

Istotna informacja jest jeszcze taka, że jeśli planeta nad posągiem np. czwartym ma bazowo (czyli pod spodem) kolor np. czerwony (widoczny może być pomarańczowy albo fioletowy - jaki jest kolor bazowy, sprawdzisz, kręcąc korbą danego posągu), to kręcąc korbą posągu piątego (ostatniego), możesz na planecie czwartej ustawić jako bazowy inny kolor, np. niebieski - jeśli widzisz kolor zielony albo fioletowy, zakręć korbą posągu czwartego, by sprawdzić kolor bazowy. Tę samą akcję wykonasz dla posągu trzeciego, kręcąc korbą czwartego, dla posągu drugiego, kręcąc korbą trzeciego i dla posągu pierwszego, kręcąc korbą drugiego.

Najpierw za pomocą dźwigni po prawej ustaw na planecie nad posągiem piątym kolor czerwony (pociągnij za dźwignię tyle razy, ile będzie to konieczne). Teraz zakręć korbą przy posągu piątym tyle razy, aż planeta zmieni kolor na pomarańczowy. Jeśli pomarańczowy ustawi się od razu przy pociągnięciu za dźwignię, zakręć korbą posągu piątego, żeby sprawdzić, czy planeta nad nim bazowo (pod spodem) jest czerwona - jeśli jest żółta, zmień ją dźwignią na czerwoną, a potem korbą zrób z niej pomarańczową.

Nad posągiem czwartym powinien się bazowo (pod spodem) ustawić kolor niebieski. Jeśli widzisz fotelowy lub zielony, zakręć korbą posągu czwartego, by barwa zmieniła się na niebieską.

Teraz zakręć korbą posągu trzeciego tyle razy, żeby ustawić nad posągiem drugim bazowo kolor czerwony. Jeśli widzisz kolor fioletowy lub pomarańczowy, zakręć korbą posągu drugiego, by planeta zmieniła barwę na czerwoną.

Następnie zakręć korbą posągu pierwszego, by planeta nad nim zmieniła kolor na zielony.

Po dopasowaniu kolorów planet do kolorów na wszystkich posągach oprócz trzeciego wystarczy zakręcić raz korbą przy posągu czwartym - co zakończy sprawę sukcesem. Efekt - jaki należy osiągnąć - na fotce poniżej. Gdy kolory planet i posągów zostaną dopasowane, otworzy się przejście w następnej sali.

1 - Sala z posągami | Druga wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry