Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armikrog - poradnik do gry

Armikrog - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dwa pomieszczenia za tymi samymi drzwiami | Pierwsza wieża w Armikrog Armikrog poradnik, solucja

Dwa pomieszczenia za tymi samymi drzwiami

Przejdź w głąb żółtej wnęki (w prawo) i podnieś leżącą w połowie szarego pomostu korbę. Wróć do macki (w lewo) i opuść się po niej poziom niżej (kliknij w dole ekranu).

Zdobytą korbę zainstaluj w różowym kółeczku wewnątrz niebieskiej rury zwiniętej na kształt ślimaka (na ścianie na wprost). Trzykrotnie zakręć korbą (pierwszy raz Tommy wykonuje automatycznie). Przejdź przez otwarte drzwi do czerwonego pomieszczenia po lewej.

Przełącz się na Dziub-Dziuba i wejdź do tunelu po lewej. Maszeruj nim do końca, aż trafisz do prześwietlonej sali z ośmiornicą.

Przyjrzyj się drugiemu (większemu) obrazkowi na ścianie (zapamiętaj, co na nim jest - to druga podpowiedź do losowej zagadki obrazkowej) - Dwa pomieszczenia za tymi samymi drzwiami | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Przyjrzyj się drugiemu (większemu) obrazkowi na ścianie (zapamiętaj, co na nim jest - to druga podpowiedź do losowej zagadki obrazkowej). Kliknij ośmiornicę - obejrzysz obrazkową historię.

Na koniec połknij tajemniczy żółty przedmiot, który przed chwilą trzymała ośmiornica i który upadł tuż przy psiaku. Wróć tunelem do poprzedniej salki - Dziubek wypluje ów element. Jako Tommy podnieś go (jeśli bohater nie chce go podnieść, zrób parę kroków w bok, by przedmiot nie leżał mu na stopach) i wetknij do stojącej w pomieszczeniu maszyny. Przełącz się na psiaka i aktywuj czerwony przycisk w ścianie przy wyjściu (po prawej).

Kliknij Tommy'ego i opuść pomieszczenie. Ponownie zakręć korbą (5x), a kiedy raz jeszcze otworzy się przejście po lewej, udaj się tam.

Tym razem salka będzie mieć inny kolor (zielony) i wygląd - zainteresuj się oddychającą zwierzęcą skórą na podłodze - Dwa pomieszczenia za tymi samymi drzwiami | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Tym razem salka będzie mieć inny kolor (zielony) i wygląd - zainteresuj się oddychającą zwierzęcą skórą na podłodze. Znajdziesz pod nią niemowlę. Zabierz też kolejną dźwignię leżącą wśród rupieci po lewej. Wyjdź na zewnątrz.

Tu dziecko się rozpłacze i macka, po której Tommy przemieszcza się w górę i w dół, ucieknie. Kliknij dymek z płaczącym dzieckiem - pojawi się zagadka planszowa.

Płaczące niemowlę

Wciśnij zielony guzik w rurce w dole po lewej. Rozlegnie się melodia, którą trzeba odtworzyć na karuzeli, z której - jak widzisz - odpadły 3 elementy - należy zawiesić je w odpowiedniej kolejności. Każdy z 9 aktywnych elementów (6 wiszących i 3 leżące) po kliknięciu go wygrywa swój fragment melodii. Zaczepiony we właściwym miejscu pozostanie tam, ale jeśli umieścisz go w złym, kiedy nadejdzie jego kolej zagrania, zostanie zrzucony z karuzeli.

Prawidłowe rozmieszczenie zabawek na karuzeli na fotce powyżej - Dwa pomieszczenia za tymi samymi drzwiami | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Prawidłowe rozmieszczenie zabawek na karuzeli na fotce powyżej. Trzeba odczekać, aż zapali się światełko nad ostatnią zabawką po prawej.

Z uspokojonego dziecka wypadnie seledynowy kryształ - podnieś go.