Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armikrog - poradnik do gry

Armikrog - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kolejne piętra wieży | Pierwsza wieża w Armikrog Armikrog poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Kolejne piętra wieży

Po zatrzaśnięciu się wrót wieży podnieś leżącą przy drzwiach po lewej dźwignię. Kliknij miejsce, w którym powinna zostać zainstalowana - z lewej strony wrót wejściowych. Po otwarciu się drzwi po lewej przejdź do kolejnego pomieszczenia. Wcześniej możesz wyjrzeć przez okno (6 razy) - jeśli w międzyczasie drzwi po lewej się zamkną, otwórz je ponownie, przesuwając dźwignię przy wrotach po prawej.

W następnej salce trzykrotnie kliknij posąg po lewej - usłyszysz, co ma do powiedzenia. Popchnij pomarańczowe klockowate stworzenie blokujące kolejne przejście, by dostać się do trzeciej salki.

Tam wciśnij czerwony guzik w ścianie po lewej i przyjrzyj się ujawnionemu w ten sposób obrazkowi na ścianie na wprost. Przełącz się na psiaka bohatera i wejdź w tunel w tejże ścianie. Wędruj nim do końca, aż trafisz do dziwnego, jakby prześwietlonego pomieszczenia (pierwszego w wieży).

Zwróć uwagę na obrazek nad wejściem do tunelu (pierwszy, największy z trzech - to pierwsza podpowiedź do zagadki obrazkowej, którą za chwilę trzeba będzie rozwikłać, a która jest losowa: za każdym razem na ścianie wisi inny obrazek) - Kolejne piętra wieży | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Zwróć uwagę na obrazek nad wejściem do tunelu (pierwszy, największy z trzech - to pierwsza podpowiedź do zagadki obrazkowej, którą za chwilę trzeba będzie rozwikłać, a która jest losowa: za każdym razem na ścianie wisi inny obrazek). Wróć do tunelu.

Zaraz na początku trasy połknij leżącą tam kolejną dźwignię (w miejscu tym wiruje pulsująca spirala) - Kolejne piętra wieży | Pierwsza wieża w Armikrog - Armikrog - poradnik do gry

Zaraz na początku trasy połknij leżącą tam kolejną dźwignię (w miejscu tym wiruje pulsująca spirala). Maszeruj w lewo - po dotarciu do Tommy'ego Dziub-Dziub wypluje znalezisko. Jako Tommy podnieś je i wróć do poprzedniego pomieszczenia, pchając przed sobą pomarańczowego klockowatego stworka.

Wetknij dźwignię w mechanizm (kliknij go, a Tommy zrobi resztę) przy drzwiach po lewej. Po otwarciu się przejścia po prawej przepchnij tam futrzane klockowate stworzonko. Kiedy przez otwór w suficie opuści się różowa macka, złap ją i kliknij u góry planszy - Tommy wjedzie poziom wyżej. Tu czeka wspomniana zagadka obrazkowa, do której brakuje Ci jeszcze podpowiedzi, kliknij zatem ponownie w górze ekranu, by podjechać jeszcze wyżej, a stamtąd kolejny raz wywinduj się po macce w górę (do miejsca, w którym u sufitu rezyduje właścicielka owej macki).