Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Poradnik do Call of Duty: Black Ops II pomoże ukończyć kampanię dla pojedynczego gracza na poziomie Veteran, znaleźć wszystkie materiały wywiadowcze (intel), jak również poda sposoby zaliczenia wszystkich 160 wyzwań. Poradnik składa się z następujących działów:

  • Misje: Opis przejścia - szczegółowy opis przejścia wszystkich 11 misji dla pojedynczego gracza na poziomie Veteran.
  • Misje: Wyzwania - dokładny i bogato ilustrowany opis zaliczenia wszystkich wyzwań w każdej z 11 misji w kampanii.
  • Strike Force: Opis przejścia - wyczerpujący, dokładnie ilustrowany opis przejścia wszystkich 5 misji strike force na poziomie Veteran.
  • Strike Force: Wyzwania - dokładny i bogato ilustrowany opis zaliczenia wszystkich wyzwań w każdej z 5 misji strike force.
  • Materiały wywiadowcze - ilustrowany spis wszystkich miejsc, w których można znaleźć materiały wywiadowcze.
  • Decyzje, konsekwencje, zakończenia- dział poświęcony wszystkim decyzjom, jakie może podjąć gracz, wraz z ich konsekwencjami fabularnymi. Uwaga! - Dział ten jest jednym wielkim spoilerem i przeznaczony jest przede wszystkim dla tych osób, które poznały już główną oś fabuły Black Ops II. Jeśli ciekawi cię, co by się stało, gdybyś podjął inne decyzje, albo jak wyglądały inne zakończenia (lub co trzeba zrobić, by je obejrzeć), dział ten jest właśnie dla Ciebie.

Piotr "Ziuziek" Deja (www.gry-online.pl)

Informacje o Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Autor : Piotr Ziuziek Deja

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 67, ilustracje: 1020 .

Popularne strony w Call of Duty: Black Ops II - poradnik do gry

Call of Duty: Black Ops II - screen - 2012-11-19 - 251829Call of Duty: Black Ops II - screen - 2012-11-19 - 251828Call of Duty: Black Ops II - screen - 2012-11-19 - 251827Call of Duty: Black Ops II - screen - 2012-11-19 - 251826Call of Duty: Black Ops II - screen - 2012-11-19 - 251825Call of Duty: Black Ops II - screen - 2012-11-19 - 251824Call of Duty: Black Ops II - screen - 2012-11-19 - 251823Call of Duty: Black Ops II - screen - 2012-11-19 - 251822Call of Duty: Black Ops II - screen - 2012-11-19 - 251821