Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

05-P Tajemnica zaginionej skrzynki | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

05-P Tajemnica zaginionej skrzynki

Rozpoczęcie: Zadanie to przyjmujesz od Jerry'ego w [1] na poniższej mapie.

Jerry'ego odnajdziesz w [1] - 05-P Tajemnica zaginionej skrzynki - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Jerry'ego odnajdziesz w [1]. Pilnuje magazynu piratów i siedzi na jednej z beczek. Aby się do niego dostać, po prostu przenieś się do teleportera w [3], a potem biegnij na południe do [1]. Choć na początku trudno się będzie z nim porozumieć, to wypytaj go o zaginioną skrzynkę i zaproponuj pomoc.

Twoje kolejne zadanie to szukanie śladów - 05-P Tajemnica zaginionej skrzynki - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Twoje kolejne zadanie to szukanie śladów. Pojawiają się one w postaci zielonych kropek na minimapie, więc nie będziesz miał problemów z ich znalezieniem. Pierwszy ślad jest przy wyjściu z magazynu, a kolejne w [4], [5], [6] i [7]. Na końcu okaże się, że ślady prowadzą do morza, także wróć do poszukiwań na przeciwległym brzegu.

Udaj się tam za pomocą łódki lub wpław (dalej i tak będziesz korzystał z teleporterów) i zbadaj ślady w [8] i [9] - 05-P Tajemnica zaginionej skrzynki - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Udaj się tam za pomocą łódki lub wpław (dalej i tak będziesz korzystał z teleporterów) i zbadaj ślady w [8] i [9]. Możesz pokonać dwóch Kwerkusów i Sorbusów, aby nie przeszkadzali. W [10] są dwa ślady, a zanim dotrzesz do kolejnego, odnajdź teleporter "Domostwo Maren" w [11]. Zbadaj dwa ślady w [12], kolejne dwa [13] i jeszcze jeden w [14]. W końcu dotrzesz do ostatniego śladu w [15] i dostaniesz 5,000 PD. Tuż obok jest skrzynia, którą po prostu uderz.. O dziwo skrzynia zacznie... uciekać. Goń ją i kiedy się zatrzyma w [16], walnij w nią ponownie.

Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie