Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

20-G Igła w stogu siana | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

20-G Igła w stogu siana

Rozpoczęcie: Otrzymasz je od Maren po wykonaniu zadania [12-G] Ikayorte Teala.

Jeśli zgodzisz się pomóc Maren, prócz zadania otrzymasz także ciekawy artefakt - Oślepiacz (rodzaj Oculusa, którego można używać nieskończoną ilość razy) - 20-G Igła w stogu siana - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Jeśli zgodzisz się pomóc Maren, prócz zadania otrzymasz także ciekawy artefakt - Oślepiacz (rodzaj Oculusa, którego można używać nieskończoną ilość razy). Najpierw musisz dostać się na ostatnią wyspę na tym archipelagu. Droga łódką została zaznaczona na powyższej mapce. Oczywiście droga zmieni się w zależności od tego, gdzie zostawiłeś łódkę. Tak czy inaczej dopłyń i wyjdź na brzeg.

  • Jeśli chcesz wykonać wszystkie zadania poboczne, to jest to dobry moment na ukończenie zadania [21-P] Varn przewodnik.
Po znalezieniu się w [1] udaj się do teleportera [2] (Wybrzeże Sauwok) i oznacz go na mapie - 20-G Igła w stogu siana - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Po znalezieniu się w [1] udaj się do teleportera [2] (Wybrzeże Sauwok) i oznacz go na mapie. Otrzymasz 30,000 PD i nową lokację, do której musisz się udać. To, w jaki sposób się tam dostaniesz, zależy od ciebie. Możesz ominąć wszystkich wrogów i iść wzdłuż brzegu lub przejść przez dwa obozy Olorumów (po drodze ominiesz ołtarz wytrzymałości i ewentualnie ołtarz celności - korzystaj z nich, jeśli odniesiesz jakieś poważniejsze rany).

Jeśli chodzi o przeciwników, to na północy wyspy jest sporo Zygofalli, potem występują tylko przy drogach wraz z Zatruwaczami. Po drodze możesz odwiedzić główny obóz Olorumów. Jeśli przybędziesz tam z północy, podziel przeciwników na dwie grupy. W pierwszej pokonasz dwa Żarłoki, czterech wojowników, łucznika i maga, zaś w drugiej maga, łucznika, dwóch wojowników i dwa Żarłoki. Ukrywaj się za namiotami, aby nie walczyć ze wszystkimi naraz, a po wyeliminowaniu wrogów przeszukaj dwie skrzynki zaznaczone na mapie.

Nie opłaca się odwiedzać drugiego obozu Olorumów, dlatego skieruj się do teleportera w [3] (Południe Sauwok) - 20-G Igła w stogu siana - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Nie opłaca się odwiedzać drugiego obozu Olorumów, dlatego skieruj się do teleportera w [3] (Południe Sauwok). Następnie wejdź do kamiennego ogrodu pełnego posągów, czy też raczej spetryfikowanych istot. W [4] znajdziesz Pamiętnik łowcy - możesz go podnieść i przeczytać, aby dowiedzieć się, z czym już za chwilę przyjdzie ci walczyć. Kiedy podejdziesz do posągu szamana w [5], otrzymasz 30,000 PD i obejrzysz animację, która przedstawi ci Twojego kolejnego przeciwnika.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie