Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

17-P Piraci nie płaczą | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

17-P Piraci nie płaczą

Rozpoczęcie: Po wykonaniu zadania [12-G] Ikayorte Teala porozmawiaj z Billy'm Bugeyesem pod pokładem.

To będzie dość długa misja, szczególnie ze względu na odległości, jakie musisz przebyć - 17-P Piraci nie płaczą - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

To będzie dość długa misja, szczególnie ze względu na odległości, jakie musisz przebyć. Do tego najpierw musisz uporać się z zadaniem [12-G] Ikayorte Teala, aby w ogóle móc zająć się szukaniem kobiety dla Billy'ego Bugeyesa - bo właśnie o to w tym zadaniu chodzi.

Pomów z piratem (leży pod pokładem okrętu w [1], tuż obok papugi) i zgódź się mu pomóc. Przenieś się za pomocą kamienia teleportacyjnego do [4] (Matecznik onagamów). Jeśli nie korzystałeś z wierzchowca, to powinien stać niedaleko [3] - przyprowadź go do [4], bo przyda ci się podczas dość długiej drogi.

Możesz albo szybko omijać przeciwników podczas jazdy konnej (lub po prostu jechać przez las i nie zwracać na siebie uwagi), albo systematycznie oczyszczać okolice - 17-P Piraci nie płaczą - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Możesz albo szybko omijać przeciwników podczas jazdy konnej (lub po prostu jechać przez las i nie zwracać na siebie uwagi), albo systematycznie oczyszczać okolice. Na południe od [4] najpierw spotkasz po drodze Zygofyllę i Zatruwacza. W okolicach [5] jest jeszcze jedna Zygofylla, a także kilku wrogów: rzucający kamieniami Kanji ongama i Ongama, a także Stara Cembra (wojownik), Stara Brutia (łucznik) i Stary Sylvestris (mag). Nie walcz ze wszystkimi naraz i jeśli oberwiesz za mocno, nie wahaj się uciekać. W tym celu po prostu wykorzystaj kamień teleportacyjny, aby przenieść się do teleportera, przy którym jest jakiś ołtarz. Dzięki temu natychmiastowo zregenerujesz rany. Przenoś się następnie do [4] i wracaj do walki.

Kieruj się dalej na południe. Po drodze miniesz kolejną Zygofallę i Zatruwacza, w [6] zaś będzie Zygofalla i trzy Driady, widoczne na poniższym obrazku. Te wojowniczki w większości przypadków atakują na odległość, dlatego trudno się do nich zbliżyć. Najlepiej zabijać je pojedynczo, a w razie odniesienia dotkliwych ran szybko uciekać. Dalej na południu będzie Zygofalla, Zatruwacz, Zygofalla i Zatruwacz (w tej kolejności). Na zachodzie są trzy wielkie, rzucające głazami Tiamaty ongama, ale nie musisz z nimi walczyć. Możesz natomiast zabić Zygofallę przy rozwidleniu dróg w [7].

Czas odwiedzić małą wioskę wojowniczek - 17-P Piraci nie płaczą - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Czas odwiedzić małą wioskę wojowniczek. Atak od frontu [7] nie ma sensu, lepiej jest ukrywać się za chatami w okolicach [8] i wywabiać pojedyncze Driady. Jest tu sześć przeciwniczek i walka ze wszystkimi naraz szybko zakończy się twoją śmiercią. Wykorzystuj elementy otoczenia (płoty, chaty), aby ukrywać się przed ich strzałami.

Następnie zacznij po kolei oczyszczać chaty z dóbr i Driad - w każdej są dwie przeciwniczki i dwie skrzynki, zaś każdy zamek trzeba będzie otworzyć wytrychem lub wyłamać - 17-P Piraci nie płaczą - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Następnie zacznij po kolei oczyszczać chaty z dóbr i Driad - w każdej są dwie przeciwniczki i dwie skrzynki, zaś każdy zamek trzeba będzie otworzyć wytrychem lub wyłamać. Ciebie najbardziej interesuje chata w [9], tam bowiem znajduje się Pat, więzień Driad. Uwolnij go przesuwając dźwignię w [10], a otrzymasz 15,000 PD.

Pat jest transseksualnym elfem, który strasznie pragnie być kobietą - 17-P Piraci nie płaczą - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pat jest transseksualnym elfem, który strasznie pragnie być kobietą. Da się to zrobić, trzeba tylko odnaleźć specjalny pierścień zmiany płci. Musisz więc wędrować dalej na południe. Za bramą w [11] będą trzy Driady i Zatruwacz, a nieco dalej dwie Driady blisko Zygofalli i kolejne rośliny (Zygofalle, Zatruwacze), którymi usiane będą okolice drogi na południe.

Nie zapuszczaj się zbyt daleko, tylko zejdź na plażę w [12] i dotrzyj do rozbitej tratwy w [13]. Będziesz musiał pokonać tu dwóch Ublarionów (wojownika i łucznika). Są to mocni wrogowie, także bądź ostrożny. Po unieszkodliwieniu ich przeszukaj ciało rozbitka, a prócz mikstur i aur znajdziesz Elficki Przeklęty Pierścień Zmiany Płci.

(Opcjonalnie: Możesz popłynąć na małą wyspę w [11] - 17-P Piraci nie płaczą - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

(Opcjonalnie: Możesz popłynąć na małą wyspę w [11]. Znajdziesz tam zamkniętą klapę, widoczną na poniższym obrazku. Otwórz zamek wytrychem lub go wyważ, a potem zejdź do kryjówki przemytników. Pojawisz się w [12]. Są tam trzy skrzynie, które możesz przeszukać.)

Z pierścieniem biegnij do Pata w [10] i wręcz mu go, a otrzymasz 15,000 PD - 17-P Piraci nie płaczą - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Z pierścieniem biegnij do Pata w [10] i wręcz mu go, a otrzymasz 15,000 PD. Teraz przenieś się do [2] i wejdź na okręg w [1]. Odnajdź leżącego pod pokładem Billy'ego Bugeyesa i przekaż mu dobrą nowinę. Otrzymasz Srebrną odznakę, Ulotkę Billy'ego, Nieznany preparat, 2000 aur, +10 do reputacji wśród piratów i 15,000 PD. Po przeczytaniu ulotki możesz wypić Preparat Doskonałości, a na stałe otrzymasz +5 do Wytrzymałości.

1 - 17-P Piraci nie płaczą - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Wykonaj kolejne zadanie [18-P] Szyszak iskier.