Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

11-G Pracownia | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

11-G Pracownia

Rozpoczęcie: Po wykonaniu zadania [10-G] Przenosiny przodków.

Jest to pierwsze zadanie, które popycha wątek skarbu do przodu - 11-G Pracownia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Jest to pierwsze zadanie, które popycha wątek skarbu do przodu. Aby je wykonać, musisz dostać się do pracowni. Najprawdopodobniej podróż zaczniesz na północy, w okolicach teleporterów w [1] i [2]. Twoim pierwszym celem będzie teleporter w [3] (Żebra). Jednak zanim się tam dostaniesz, musisz przedrzeć się przez las lub trakt. Wędrówka przez las jest bezpieczniejsza, bo natrafisz tylko na dwa Żywiołaki ognia.

Jeśli będziesz się trzymał traktu, to najpierw pokonasz dwa Żywiołaki powietrza, czterech Czarnoślepców, dwa Żywiołaki wody, dwa Żywiołaki ognia przy ołtarzu wytrzymałości, a potem kolejne dwa Żywiołaki wody. Na południu zaś znajduje się grupa Badagrisów i Wilków, ale nie musisz z nimi walczyć. W końcu dotrzesz do teleportera w [3], obok jest też ołtarz siły, lecz zostaw go na nadchodzącą walkę.

Twoim zadaniem jest pokonanie trzech grup Olorumów, którzy będą wyskakiwali z ziemi - 11-G Pracownia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest pokonanie trzech grup Olorumów, którzy będą wyskakiwali z ziemi. Nie pozwól, by pojawili się wszyscy na raz i wywabiaj kolejną grupę dopiero po wybiciu wszystkich wrogów z poprzedniej. W pierwszej grupie będzie dwóch wojowników, dwóch łuczników, Żarłok i mag, którego zostaw na koniec. W drugiej pokonasz wojownika, łucznika i Żarłoka. Wreszcie, w trzeciej czeka na ciebie trzech wojowników i dwóch łuczników. Dopiero wtedy będziesz mógł zejść do pracowni drzwiami w [4] podawszy hasło "Celem jest horyzont". Otrzymasz 20,000 PD.

Pojawisz się w [5] - 11-G Pracownia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pojawisz się w [5]. Do celu prowadzą dwie drogi i najlepiej zbadać obie. W oznaczonych na mapie miejscach spod ziemi wyskakiwać będą Olorumy, ale nie powinieneś mieć z nimi problemów. Odnajdź i przeszukaj wszystkie skrzynki, w tym jedną ukrytą za półką z książkami w [6]. Uważaj też na magów w [7] i [8], którzy przywoływać będą nieumarłych. Najpierw wywab i zabij pozostałych wrogów, a magów zostaw na koniec. Po oczyszczeniu głównej biblioteki w [8] przeszukaj skrzynki (dwie są na górze, jedna na dole za ścianą z książkami).

Przede wszystkim podnieś Paczkę od Nanooka i otwórz ją w ekwipunku - 11-G Pracownia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Przede wszystkim podnieś Paczkę od Nanooka i otwórz ją w ekwipunku. Otrzymasz Pierwszą część Szklanej Mapy oraz Notkę od Nanooka, którą od razu przeczytaj. Dostaniesz kilka nowych zadań: Szklana mapa - część pierwsza (wykonane automatycznie), [31-G] Szklana mapa, [15-G] Szklana mapa - część druga oraz [19-G] Szklana mapa - część trzecia. Wykonasz to zadanie i dostaniesz 35,000 PD. Wyjdź z podziemi drzwiami w [5] i przenieś się do teleportera przy pirackim okręcie.

  • Wykonaj zadanie [12-G] Ikayorte Teala.