Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

41-G Nieświadomość- Arachnofobia | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

41-G Nieświadomość: Arachnofobia

Rozpoczęcie: Automatycznie po wykonaniu zadania [38-G] Obce miejsce.

Zaczynasz w [1] - 41-G Nieświadomość- Arachnofobia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Zaczynasz w [1]. Przeszukaj sarkofag po lewej, pokonaj Wyczerpanie, a potem zabierz z sarkofagu Siódmą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) i Uzdrawiający napitek.

Biegnij dalej w lewo lub w prawo. Obie drogi prowadzą na platformę, na której pojawią się dwa Zwidy, Znużenie i Apatia. Można ich wszystkich bardzo szybko się pozbyć przesuwając dźwignię umieszczoną na słupie. Jeśli jakiś przeciwnik został, niech wejdzie na platformę, a wtedy przesuń dźwignię raz jeszcze.

Ruszaj dalej. Zanim pójdziesz pomostem po prawej, przeszukaj sarkofag naprzeciwko, pokonaj Zwidy, a potem zabierz z sarkofagu Ósmą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) i dwa Uzdrawiające napitki. Dalsza droga prowadzi na platformę, na której pojawią dwa Zwidy, Apatia i Znużenie. Tych wrogów również można szybko pozbyć się za pomocą dźwigni i fali uderzeniowej, którą wywoła przesunięcie tej pierwszej.

Udaj się do [2] - 41-G Nieświadomość- Arachnofobia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Udaj się do [2]. Zanim otworzysz bramę w [3], pobiegnij w przeciwnym kierunku, a dotrzesz do kolejnego sarkofagu. Przeszukaj go, pokonaj Znużenie, a potem zabierz z niego Dziewiątą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) i trzy Uzdrawiające napitki. Wracaj do bramy w [3] i ją otwórz, uprzednio zapisawszy grę.

Tu musisz pokonać Arachnofobię, która pojawi się w [4]. Walka wyglądać będzie identycznie, jak z ta z poprzednim bossem, tyle tylko, że ciosy Arachnofobii są silniejsze, choć wróg atakuje rzadziej. Ponownie jednak przeszkadzać ci będą małe Lęki, na które uważaj. Po ubiciu bossa dostaniesz 8,500 PD, a po unieszkodliwieniu wszystkich Lęków 20,000 PD za wykonanie tego zadania. Skorzystaj z portalu w [5], aby powrócić na okręt.

1 - 41-G Nieświadomość- Arachnofobia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Wykonaj zadanie [42-G]: Nieświadomość: Atelofobia.