Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

37-G Legenda kartografa | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

37-G Legenda kartografa

Rozpoczęcie: Automatycznie po wykonaniu zadań [33-G] Intryga kochanków (2/2) i [32-G] Archiwa. Uwaga! Zadanie to pozostanie w twoim dzienniku do końca gry. Nie można go "wykonać".

Masz już wszystko, czego ci potrzeba do dostania się na latającą fortecę - 37-G Legenda kartografa - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Masz już wszystko, czego ci potrzeba do dostania się na latającą fortecę. Teleportuj się do [1] (Zatopiona kopalnia). Stąd musisz dostać się do skalnego przejścia w [2]. Po drodze uważaj na grupę przeciwników - Stary Sylvestris, dwie Stare Brutie i dwóch Starych Pinasterów (dwóch magów, dwóch łuczników i wojownik-łucznik), a także na Zatruwacze i Zygofalle przy drodze. Po dostaniu się do [2] pokonaj czterech Olorumów (dwóch wojowników i dwóch magów, uważaj na tych ostatnich - przyzywają nieumarłych) i w razie czego skorzystaj z pobliskiego ołtarza siły.

Oznacz teleporter w [3], a potem odnajdź drzwi z wizerunkiem twarzy w [4] widoczne na powyższym obrazku - 37-G Legenda kartografa - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Oznacz teleporter w [3], a potem odnajdź drzwi z wizerunkiem twarzy w [4] widoczne na powyższym obrazku. Przejdź przez nie, a znajdziesz się w [5]. Tam ruszaj skalnym korytarzem do wielkiej sali w [6]. Drzwi za tobą się zamkną.

Przeszukaj ciało leżące po lewej i zabierz m.in. Harfę Tysiąca Uderzeń oraz Szkic. Ten ostatni obejrzyj w ekwipunku, a potem kliknij podwójnie na harfę i wybierz nuty, które dała ci Maren w jednym z poprzednich zadań (Avioyok Corr Amarok). Korzystając z przycisków zagraj pieśń na harfie. Nie jest to trudne i po kilku próbach powinieneś obudzić Corr Amaroka.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie