Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prastare Tajemnice | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze

Prastare Tajemnice

Koszt: 3 PM

Podejścia:

  • Kop w Ruinach - 20 PZ, 1500 $, 1760 PD, +1 Kultura, +2 Wiedza, -1 Dobrobyt. Postacie: Czarodziej + Kupiec.

Kop w Ruinach

1 - Prastare Tajemnice | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Wykonujemy początkowe zadania obu postaci - Prastare Tajemnice | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Wykonujemy początkowe zadania obu postaci. Czarodziej trafi do obozu i dowie się, że wykopaliska są zamknięte. Musimy poprosić nim o zezwolenie na badania od Króla i skorzystać z księgi w wieży. [1] Później udajemy się do Kramu Wiejskiego po księgę ("Historia Królestwa") i czytamy ją. Teraz przechodzimy do Kupca - najpierw przeglądamy jego kram, a później bierzemy podpałkę od Kata [2] i linę ze statku. Strugamy też kołki (klikając na Sima).

Później konspirujemy z Czarodziejem i rozmawiamy ze wskazanymi celami. Każda z postaci otrzyma po dwa wybory:

- Czarodziej - Przywołaj magiczny relikt z ruin - najpierw przeprowadzamy badania w Archiwum. Później tworzymy i rzucamy zaklęcie Przyzwania Artefaktu (Energia, Światło, Siła). Następnie przekazujemy go wskazanej osobie.

- Kupiec - Ja i starszy Tristan możemy negocjować - szkicujemy umowę przy stole skryby i przedstawiamy ją. Kupujemy 5 pojemników z ziarnem ("ziarno") w Kramie Wiejskim. Finalizujemy biznes i udajemy się do Czarodzieja.