Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Odwracanie Kota Ogonem | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze

Odwracanie Kota Ogonem

Koszt: 3 PM

Podejścia:

  • Za Kulisami - 30 PZ, 1500 $, 2000 PD. Postacie: Monarcha + Szpieg.
  • Propagandzista - 20 PZ, 1250 $, 1600 PD. Postacie: Monarcha + Medyk.

Za kulisami

1 - Odwracanie Kota Ogonem | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
W tej misji pokierujemy dwoma postaciami - Odwracanie Kota Ogonem | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

W tej misji pokierujemy dwoma postaciami. Najpierw rozmawiamy z doradcą o romansie ze wskazanymi postaciami, a potem wypytujemy dwóch mieszkańców o plotki. [1] Po konwersacji z plotkarzem konsultujemy sprawę ze szpiegiem. Wracamy królem do Sali Tronowej i przechodzimy do Szpiega. Możemy wybrać jedną z dwóch metod działania - rozpuszczamy więc wieści o wojnie (pierwsza opcja). [2] Druga możliwość to zatrudnienie aktorów - w tym przypadku będziemy musieli pogadać z kilkoma osobami.

2 - Odwracanie Kota Ogonem | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Opowiadamy czterem osobom o wojnie - Odwracanie Kota Ogonem | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Opowiadamy czterem osobom o wojnie. Wracamy do Króla i mówimy mu głośno o fikcyjnym konflikcie, a następnie rozsiewamy plotkę obiema bohaterami. [1] Spotykamy się w Kwaterze Szpiega. [1]

Król musi wrócić do Sali Tronowej, a Szpieg puścić w obieg informację o zakończeniu wojny. [2] Na koniec trzeba przekonać niedowiarka - straszymy go w dowolny sposób (po rozmowie) - grozimy wygnaniem (najpewniejsza opcja) lub wysyłamy w dyby (jeśli nie chcemy tak radykalnych rozwiązań to najpierw straszymy go więzieniem, a później przekupujemy).

3 - Odwracanie Kota Ogonem | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Szpieg musi przekonać lud o zakończeniu wojny, a później ogłosić to Królowi - Odwracanie Kota Ogonem | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Szpieg musi przekonać lud o zakończeniu wojny, a później ogłosić to Królowi. [1] W roli Monarchy wysyłamy list za pomocą Szkatuły Pocztowej. [2]

Propagandzista

4 - Odwracanie Kota Ogonem | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
W tej wersji Królowi pomoże Medyk - Odwracanie Kota Ogonem | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

W tej wersji Królowi pomoże Medyk. Początek zadania jest identyczny jak w poprzednim podejściu. Później rozmawiamy z asystentem (Piastun) - będzie dostępny w Lecznicy od 8-9 rano. [1] Podobnie jak poprzednio mamy dwie wersje działania - skupimy się na pierwszej z nich (zaszczepienie choroby). Dajemy 4 Simom dawkę zarazy i ogłaszamy Królowi początek epidemii. Później diagnozujemy głośno dwóch pacjentów - zostaną wskazani ikonami. [2]

Monarcha zajmuje się w tym czasie rozmowami z mieszkańcami i plotkarzami. Później sprowadzamy dwóch bohaterów do lecznicy. Medyk będzie musiał wyleczyć osoby zarażone, a Król odkręcić całą sytuację. Także w tym przypadku trafimy na niedowiarka - straszymy go lub ją wygnaniem z miasta. Na koniec ogłaszamy koniec epidemii i wysyłamy list.