Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Łowy dla nagrody- Dziki Dzik | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Łowy dla nagrody: Dziki Dzik

Koszt: 3 PM

Podejścia:

  • Zgładź Dzika - 20 PZ, 1050 $, 1040 PD, +2 Ochrona. Postacie: Rycerz, Czarodziej lub Szpieg.
  • Oszczędź Dzika - 30 PZ, 1050 $, 1040 PD, +1 Ochrona. Postacie: Rycerz, Czarodziej lub Szpieg.

Zgładź Dzika

W tym zadaniu, podobnym dla każdej postaci, pokonamy Dzika zagrażającego królestwu.

1 - Łowy dla nagrody- Dziki Dzik | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Na początku będziemy mogli wybrać do kogo się zwrócić z zapytaniem - wybór nie ma większego znaczenia dla fabuły - Łowy dla nagrody- Dziki Dzik | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Na początku będziemy mogli wybrać do kogo się zwrócić z zapytaniem - wybór nie ma większego znaczenia dla fabuły. [1] W lesie wypytujemy łowców - jeden z nich zażąda miodu (kupujemy w Kramie Wiejskim 3 porcje miodu, warzymy z niego miód pitny w beczułce pod lasem i podajemy napitek łowcy), a drugi zechce usłyszeć dowcip (zakładka "zabawne"). [2] Żeby dowiedzieć się co dręczy jednego z Simów musimy odrobinę się z nim zaprzyjaźnić.

Otrzymamy wybór odnośnie tego, gdzie szukać dzika. W pierwszym przypadku odwiedzimy las, a później jaskinię - tu znajdziemy zwierzę. W drugim przeszukamy namiot i znajdziemy księgę. Po przeczytaniu jej poznamy prawdziwe legowisko bestii - jaskinię. Możemy udać się do niej samotnie lub zapytać doradcę z zamku o to, gdzie rosną trufle.

Oszczędź Dzika

Lubisz zwierzęta? W tej wersji oszczędzimy dzika i pomożemy mu przetrwać oblężenie łowców.

Chociaż początek zadania jest identyczny dla wszystkich postaci, to każda z nich podejmie nieco inne kroki

- Rycerz wda się w porachunki z łowcami i poprosi ich o zaprzestanie polowania. Po wizycie w lesie i jaskini wyniesiemy trufle i uratujemy bestię.

- Szpieg będzie podsłuchiwał łowców (trzeba poczekać aż zaczną rozmawiać między sobą), a później sfałszuje dokumenty (w swojej siedzibie).

- Czarodziej postanowi rzucić klątwę na łowców (czaru nauczymy się w Wieży).