Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Smok z Miasta...

Koszt: 4 PM

Podejścia:

  • Zaprzyjaźnij się - 30 PZ, 1500 $, 1200 PD, +1 Ochrona, +1 Kultura, +2 Wiedza. Postacie: Bard + Kupiec/Szpieg/Medyk/Czarodziej, Czarodziej + Kupiec/Kowal, Kupiec + Kapłan Jakubiński/Piotreański.
  • Zabij - 40 PZ, 1500 $, 1200 PD, +1 Ochrona, +3 Wiedza, -1 Kultura. Postacie: Rycerz/Monarcha/Szpieg + Kupiec/Szpieg/Medyk/Czarodziej/Kowal, Czarodziej + Kupiec/Szpieg/Medyk.

Zaprzyjaźnij się - Kupiec + Kapłan

1 - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Po kilku rozmowach Kupiec poprosi o pomoc jednego z Kapłanów - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Po kilku rozmowach Kupiec poprosi o pomoc jednego z Kapłanów. Kapłan będzie musiał odwiedzić smoka w jaskini i nawrócić 3 osoby na swoją wiarę (robimy to z menu "kapłan...", musimy mieć odpowiednio wysokie skupienie). [1] W tym czasie Kupiec kupuje w Kramie Wiejskim mięso drobiowe (pieczemy je na rożnie - to coś innego od typowego kociołka!), księgi religijne (Wieża Wszechwidzącego w przypadku kapłana piotreańskiego) oraz powieść o smokach ("Smoki, Smoczaki, Wiwerny, Och!"). [2]

2 - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Kupiec rozdaje księgi wskazanym wybrańcom (gdy nie będą chcieli ich przyjąć, przekupujemy ich) i wybrać się do kilku miejsc statkiem - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Kupiec rozdaje księgi wskazanym wybrańcom (gdy nie będą chcieli ich przyjąć, przekupujemy ich) i wybrać się do kilku miejsc statkiem. [1] Kapłani w tym momencie badają wszechwidzącego lub zastanawiają się nad nim (zależnie od odłamu). Kiedy zdobędziemy wszystkie przedmioty odwiedzamy smoka. Okaże się, że smok chce chleba z... trawy. Wykonamy je w piecu (jeden znajdziemy w bocznej salce Sali Przyjęć) - z 3 kępek Trawoziela. [2]

Na koniec przekabacamy smoka na odpowiednią religię.

W wersji Kupiec + Kapłan Jabukiński pojawia się kilka innych wyzwań. Kupiec musi przede wszystkim zdobyć pieczony drób (kupujemy zwykły drób w Kramie Wiejskim i pieczemy go w piecu, jeden jest w bocznym pomieszczeniu Sali Przyjęć), zostać znienawidzonym przez wyznawców (po prostu kłócimy się z nimi), a także upiec chleb z trawy (w piecu, potrzeba Trawoziela).

Zaprzyjaźnij się - Czarodziej + Kupiec / Kowal

3 - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
W tych wersjach Czarodziej skorzysta z pomocy Kupca lub Kowala - obie są dość podobne - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

W tych wersjach Czarodziej skorzysta z pomocy Kupca lub Kowala - obie są dość podobne. W pierwszej fazie Mag rozpoczyna badania w swoim Archiwum, [1] a postać poboczna kupuje i czyta księgę o smokach ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!"). [2]

4 - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Aby wyznaczyć cel Czarodziejem musimy pokłócić się z dowolną osobą (obniżyć relacje) i wybrać opcję wyznacz cel - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Aby wyznaczyć cel Czarodziejem musimy pokłócić się z dowolną osobą (obniżyć relacje) i wybrać opcję "wyznacz cel". [1] Później rzucamy na nią czar Przyjaźń (Siła, Energia, Światło). [2]

Po kolejnych badaniach musimy zapamiętać kolejny czar - Niewola (Mrok, Energia, Siła) i tworzymy:

- Eliksir Odporności na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Żaba

Eliksir przekazujemy Handlarzowi i testujemy go na nim. Okaże się, że to zła mikstura. Tworzymy:

- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Pijawka

Na koniec oddajemy zdobytą koronę Magowi i udajemy się do smoka.

Zaprzyjaźnij się - Bard + Medyk/Czarodziej/Spieg

5 - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Bard może skorzystać z pomocy kilku postaci, dla których role są dość podobne i nie powinny sprawić problemów - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Bard może skorzystać z pomocy kilku postaci, dla których role są dość podobne i nie powinny sprawić problemów. Na początku bohater musi popracować nad smoczym poematem przy swoim biurku. [1] W tym czasie postać poboczna zapoznaje się z księgą o smokach ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!", dostępna w Kramie Wiejskim). [2]

Postać poboczna zdobędzie mięso drobiowe w Kramie Wiejskim.

6 - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Po wizycie u smoka bard napisze poemat o bestii - na temat miłosny lub finansowy (w zależności od wyboru będziemy musieli użyć innej inspiracji) - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Po wizycie u smoka bard napisze poemat o bestii - na temat miłosny lub finansowy (w zależności od wyboru będziemy musieli użyć innej inspiracji). [1] W międzyczasie postać poboczna wytwarza: [2]

- Eliksir Odporności na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Żaba

Po przetestowaniu eliksiru będziemy musieli stworzyć kolejny:

- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Pijawka.

Zaprzyjaźnij się - Bard + Kupiec

7 - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Ta wersja rozpoczyna się podobnie jak poprzednia - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Ta wersja rozpoczyna się podobnie jak poprzednia. W pewnym momencie pojawi się zmiana - Kupiec będzie musiał porozmawiać z guślarzem o odporności na ogień, a potem zdobyć pstrągi (złowić lub kupić w Kramie Wiejskim). [1] Guślarza odwiedzimy ponownie, aby otrzymać właściwą miksturę - trzeba będzie go przekupić. [2]

Zabij - Monarcha/Rycerz + Kowal

8 - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
W tej wersji Monarcha lub Rycerz skorzysta z pomocy Kowala do zabicia smoka - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

W tej wersji Monarcha lub Rycerz skorzysta z pomocy Kowala do zabicia smoka. Kowal będzie musiał przeczytać księgę z Kramu Wiejskego ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!") [1] i wykuć Miecz Żmijobójcy oraz Tarczę Odporności na Płomień. [2]

- Żmijobójca - 3 x Azuryt, 2 x Mitryl, 7 x Żelaziwo.

- Tarcza Odporności na Płomień - 1 x Chropan, 1 x Żelaziwo.

Po wykuciu obu przedmiotów przekazujemy je Rycerzowi/Monarsze i wykonujemy polecenia. Będzie potrzebny jeszcze jeden przedmiot:

- Tarcza Niewrażliwości na Ogień - 1 x Mitryl, 1 x Żelaziwo.

Mitryl znajdziemy na plaży przy wodospadzie. Azuryt znajduje się koło Szkatuły Pocztowej na Rynku.

Zabij - Monarcha/Rycerz + Kupiec

9 - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
W tej wersji Monarcha/Rycerz poprosi o pomoc Kupca - Smok z Miasta... (1) | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

W tej wersji Monarcha/Rycerz poprosi o pomoc Kupca. Jego pierwszym zadaniem będzie zdobycie dwóch par rękawiczek od wskazanych postaci. Żeby Simowie oddali przedmiot trzeba się z nimi zaprzyjaźnić. [1] Później handlarz będzie musiał przeczytać księgę z Kramu Wiejskego ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!"). [2]

W dalszej części czekają nas podróże do dwóch krajów - płyniemy do nich statkiem. Po powrocie przekazujemy broń i tarczę Monarsze/Rycerzowi. Tarcza będzie za słaba - Kupiec jeszcze raz ruszy w podróż po lepszy przedmiot.