Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Kopuła Bólu

Zleceniodawca: Basel [Pustynia ] (M20:7)

Możliwość wzięcia udziału w walkach otrzymasz po wykonaniu zadania [Likwidacja ].

Aby móc stanąć na arenie musisz podać hasło: "Możesz połknąć pół litra krwi, zanim się zrzygasz". Aby zostać Mistrzem musisz ukończyć dziesięć walk z różnymi typami przeciwników. Aby rozpocząć rundę musisz porozmawiać z Harun Grom w gildii wojowników (M20:18). Znajdziesz go w podziemiach, na samym dole. Każdorazowo po walce musisz odebrać nagrodę, a następnie ponownie porozmawiać, by rozpocząć kolejną rundę.

Kopuła Bólu I - gladiator

Pierwszy przeciwnik nie jest wymagający - jest nim zwykły gladiator uzbrojony w topór i tarczę - Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry

Pierwszy przeciwnik nie jest wymagający - jest nim zwykły gladiator uzbrojony w topór i tarczę. Nie powinien Ci sprawić żadnych problemów, w zależności od tego, którą umiejętność rozwijałeś (walka, łucznictwo, magia) wykorzystaj tę, która zadaje najwięcej obrażeń.

Nagroda: 690 aur

Kopuła Bólu II - łucznicy

Łucznicy są nieco bardziej wymagającym przeciwnikiem - Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry

Łucznicy są nieco bardziej wymagającym przeciwnikiem. Nie dość, że jest ich dwóch, to w walce na dystans nie masz większych szans. Najszybszym sposobem jest dobiegnięcie do przeciwników i walka na krótkim dystansie - zmusi to ich do schowania łuków i wyjęcia miecza, osłabiając tym samym ich atak.

Nagroda: 690 aur

Kopuła Bólu III - krasnoludzki wojownik

Krasnolud podobnie do gladiatora może być zgładzony w walce na bliskim dystansie bądź przy użyciu na przykład łuku - Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry

Krasnolud podobnie do gladiatora może być zgładzony w walce na bliskim dystansie bądź przy użyciu na przykład łuku. Nie stanowi on większego zagrożenia, uzbrojony jest tylko w topór.

Nagroda: 1840 aur

Kopuła Bólu IV - przywoływacz gepardów

Kłopotów przysporzyć Ci mogą tylko dwa gepardy - Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry

Kłopotów przysporzyć Ci mogą tylko dwa gepardy . Poskramiacz nie jest trudnym przeciwnikiem. Przede wszystkim nie staraj się walczyć ze wszystkimi trzema jednocześnie - i tak nie będziesz w stanie odpędzić się od gepardów. Nie próbuj walczyć przy pomocy łuku, gdyż nie będziesz miał na tyle czas aby naciągnąć strzałę, skup się na walce mieczem.

Nagroda: 1840 aur

Kopuła Bólu V - Zabójcze Trio

Poziom trudności wzrasta - tym razem masz do czynienia z dwoma łucznikami i jednym gladiatorem - Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry

Poziom trudności wzrasta - tym razem masz do czynienia z dwoma łucznikami i jednym gladiatorem . Zgodnie z tym czego nauczyłeś się wcześniej najlepiej zaatakować łuczników w walce na bliskim dystansie. Musisz jednak uważać, gdyż wtedy stawisz czoła dodatkowo gladiatorowi. Jeśli nie posiadasz wysokiego poziomu i nie zadajesz sporych obrażeń dobrym pomysłem jest wrócić później. W tej walce najlepiej sprawi się dwuręczna broń bądź dwie jednoręczne - przy pomocy dedykowanym tym broniom umiejętnościom będziesz w stanie zadawać obrażenia wszystkim przeciwnikom na raz.

Nagroda: 1840 aur

Kopuła Bólu VI - nekromanta

Taktyka alki przeciwko magowi jest podobna do tej zastosowanej przeciw łucznikom - Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry

Taktyka alki przeciwko magowi jest podobna do tej zastosowanej przeciw łucznikom. Podbiegnij do niego i użyj broni białej - najlepiej dwuręcznej bądź dwóch jednoręcznych, przy okazji będziesz atakował szkielety przywoływane przez nekromantę. Najważniejsze aby skupić się na magu, kiedy ten zginie dopiero zajmij się pozostałymi podwładnymi.

Nagroda: 1840 aur

Kopuła Bólu VII - pająk mamuci

Przed tą walką dobrze jest wyposażyć się w miksturki niewrażliwości na truciznę, opierając się głównie na miksturkach leczenia będziesz musiał zażywać ich spore ilości - Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry

Przed tą walką dobrze jest wyposażyć się w miksturki niewrażliwości na truciznę, opierając się głównie na miksturkach leczenia będziesz musiał zażywać ich spore ilości. Kiedy już trucizna nie będzie stanowiła dla Ciebie przeszkody, ogromny pająk nie powinien sprawić Ci problemu. Najlepszą bronią jest oczywiście broń tnącą, która będzie zadawała stworowi większe obrażenia.

Nagroda: 3600 aur

Kopuła Bólu VIII - bestiołak

Zwierzołak nie jest wymagającym przeciwnikiem, aczkolwiek bardzo wkurzającym - Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry

Zwierzołak nie jest wymagającym przeciwnikiem, aczkolwiek bardzo wkurzającym. Zwierz skacze po całej arenie przemieszczając się dość szybko, atakuje doskakując do Ciebie. Pamiętaj o zachowaniu bloku, jest on kluczowy - wykonuj kontrataki. Większe szanse zdobywasz również samemu goniąc bestię i ją atakując - używaj broni tnącej.

Nagroda: 3600 aur

Kopuła Bólu IX - mag-czempion

Mag czempion to w miarę łatwy przeciwnik - Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry

Mag czempion to w miarę łatwy przeciwnik. Jako, że to mag najlepszym atakiem będzie atak z bliska przy pomocy broni białej. Jednakże musisz uważać, gdyż zaklęcia rzucane przez maga są potężne - jeśli nie posiadasz sporej ilości zdrowia oraz mikstur możesz nie przetrwać nawet jednego ataku.

Nagroda: 3600 aur

Kopuła Bólu X - cyklop

Ogromny cyklop jest odrobinę wolniejszy od pozostałych przeciwników, jednak bardzo silny - Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor - Two Worlds II - poradnik do gry

Ogromny cyklop jest odrobinę wolniejszy od pozostałych przeciwników, jednak bardzo silny. Zdecydowanie najskuteczniejszym atakiem są płonące strzały czy też zaklęcia wykorzystujące ogień (w zależności którą umiejętność masz bardziej rozwiniętą).

Nagroda: 3600 aur