Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2016

Ucieczka z więzienia

Zleceniodawca: Dar Pha [Stare podziemne przejście ]

Zadanie otrzymasz tuż po rozpoczęciu swojej przygody, kiedy tajemnicza postać uwolni Cię z rąk strażników - Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz tuż po rozpoczęciu swojej przygody, kiedy tajemnicza postać uwolni Cię z rąk strażników. Nie tracąc czasu biegnij za nią, aż natkniesz się na Rogdora (M40:1) - przedstawiciela rasy orków, który współpracuje z Dar Phą . Po wstępnej cut-scence i krótkiej rozmowie biegnij dalej po schodach na drugie piętro [Wnętrza Vahkmaaru - drugie piętro ].

Gdy drzwi zostaną otwarte podążaj dalej - trafisz do pomieszczenia, w którym powinno znajdować się ukryte przejście - Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry

Gdy drzwi zostaną otwarte podążaj dalej - trafisz do pomieszczenia, w którym powinno znajdować się ukryte przejście. Musisz znaleźć przełącznik - wyjdź po schodach i skręć w prawo. Dźwignia znajduje się pomiędzy regałami (M41:1). Po przełączeniu jej zejdź na dół i wejdź za Dar Phą na mostek (M41:2) nad salą tronową - uprzednio schylając się (domyślnie przytrzymaj będąc w bezruchu [prawy przycisk myszy]) (zostanie odblokowana umiejętność skradania się).

Po obejrzeniu kolejnej cut-scenki udaj się na schody (M41:3), gdzie zejdziesz na dół do sali tronowej [Wnętrza Vahkmaaru - pierwsze piętro ] - Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry

Po obejrzeniu kolejnej cut-scenki udaj się na schody (M41:3), gdzie zejdziesz na dół do sali tronowej [Wnętrza Vahkmaaru - pierwsze piętro ]. Zostaniesz świadkiem walki pomiędzy Sordahonem a Rogdorem . Niestety nie zdążysz dotrzeć do teleportera - musisz skorzystać z drugiego, który znajduje się w lochach. Nie zważając na strażników biegnij sprintem (domyślnie przytrzymaj w biegu [prawy przycisk myszy]) (zostanie odblokowana umiejętność wytrzymałości) za swoją wybawicielką do schodów (M41:4), którymi powrócisz do [Stare podziemne przejście ] tyle, że z drugiej strony.

Niefortunnie nie zdążysz również przebiec za kraty które odseparują Ciebie i towarzyszkę - Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry

Niefortunnie nie zdążysz również przebiec za kraty które odseparują Ciebie i towarzyszkę. Porozmawiaj z Dar Phą (M40:2) - nauczy Cię ona otwierania zamków. Wykorzystaj zdobytą wiedzę i wytrych do otworzenia drzwi po lewej stronie (M40:3). Musisz natrafić wytrychem na przerwę w każdej z obręczy i wsunąć go głębiej. Przejdź dalej korytarzem, aż dotrzesz do miejsca kolejnego spotkania (M40:4).

W starej bibliotece alchemika (M40:5) znajdziesz drugi teleporter - Zadania główne - Prolog - Ucieczka z więzienia | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry

W starej bibliotece alchemika (M40:5) znajdziesz drugi teleporter. Musi on jednak wpierw zostać przygotowany. Raz jeszcze rozmów się z Dar Pha - Twoim zadaniem jest pochwycenie starego buzdyganu (leży na regale obok) i pilnowanie wejścia. Wyciągnij broń (domyślnie klawisz [F]), po chwili zjawi się jeden strażnik - nie powinieneś mieć problemów z pokonaniem go. Na koniec teleportuj się do [Alsorna ] (M1:1).

Zostaje odblokowane zadanie [Na ratunek ].