Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2016

Za wszelką cenę

Zleceniodawca: Cassara [Alsorna ] (M1:7)

Do samego zamku Vahkmaar długa droga, pełna marmidonów , ogromnych skorpionów , ghuli , tuloków oraz lich - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Do samego zamku Vahkmaar długa droga, pełna marmidonów , ogromnych skorpionów , ghuli , tuloków oraz lich . Staraj się nie schodzić ze ścieżki jeśli chcesz przeżyć. Po dotarciu pod zamek, z racji zamkniętej bramy, musisz skorzystać z podziemnego przejścia [Stare podziemne przejście ], które znajdziesz nieopodal (M39:2). Wewnątrz tuneli czekają Cię kolejne walki z potworami oraz kilka zagadek.

Po dotarciu do drzwi (M40:6) prowadzących do lochów obejdź pierwszą, zamkniętą bramkę niewielkim tunelikiem (M40:7) - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Po dotarciu do drzwi (M40:6) prowadzących do lochów obejdź pierwszą, zamkniętą bramkę niewielkim tunelikiem (M40:7). Pamiętaj, aby nie wybiegać za bardzo do przodu i eliminować sługusów pojedynczo. Do otworzenia kolejnej bramy użyj dźwigi (M40:8), po czym wróć się.

Uważaj na komnatę (M40:9) wypełnioną ghulami i lichami - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Uważaj na komnatę (M40:9) wypełnioną ghulami i lichami . Pozbądź się wszystkich i biegnij dalej. Dotrzesz do kolejnej zamkniętej bramy (M40:10) - wejdź do celi po lewej i przełącz dźwignię, otworzysz drugą celę - dźwignia w niej otworzy główną bramkę.

Dalsza droga jest całkowicie prosta i pozbawiona jakichkolwiek potworów, dotrzesz na schody (M40:11), którymi wyjdziesz na pierwsze piętro [Wnętrza Vahkmaaru - pierwsze piętro ] - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Dalsza droga jest całkowicie prosta i pozbawiona jakichkolwiek potworów, dotrzesz na schody (M40:11), którymi wyjdziesz na pierwsze piętro [Wnętrza Vahkmaaru - pierwsze piętro ]. Uruchomi się cut-scenka, w której dotrzesz do tronu Gandohara . Znajdziesz się w niewielkim korytarzyku (M41:5) - pozbieraj wszystkie miksturki , a dopiero później przejdź przez portal (M41:6).

Staniesz do walki przeciwko Cassarze , która występuje pod postacią smoka - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Staniesz do walki przeciwko Cassarze , która występuje pod postacią smoka. Wokół wieży znajdziesz cztery stanowiska z balistami, zauważ, że smok początkowo krąży w kółko. Każdorazowo będziesz w stanie oddać dwa strzały (strzelaj dopiero wtedy, gdy smok zaczyna lecieć zwrócony głową w Twoją stronę), po których opuść stanowisko i uciekaj przed ognistymi pociskami.

Po kilku trafionych strzałach uruchomi się cut-scenka, po której smok zionie ogniem na wieżę tworząc tym samym magmowego wartownika - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Po kilku trafionych strzałach uruchomi się cut-scenka, po której smok zionie ogniem na wieżę tworząc tym samym magmowego wartownika . O ile sam wartownik jest w miarę prostym przeciwnikiem, to musisz uważać na ogniste ataki smoka przeprowadzane z powietrza. Smok zawsze atakuje trzykrotnie, najlepszą obroną jest ucieczka. Po ataku smoka masz chwilę aby wykonać atak na wartowniku - w ten sposób stopniowo pozbądź go życia.

Następnie powróć do ostrzeliwania smoka z balisty - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Następnie powróć do ostrzeliwania smoka z balisty. Ponownie po kilku trafieniach zostaną stworzeni wartownicy - tym razem dwaj, a za kolejnym - staniesz do walki przeciwko trzem. Zasada walki nie ulega zmianie - unikaj ognistych ataków smoka, po czym podbiegaj do potworów, atakuj je i znowu rób uniki.

Pod koniec swojego żywota, Cassara zacznie atakować stanowisko z balistą przy której stoisz, atakuje podchodząc z dołu, więc gdy zauważysz, że zniknęła z Twojego pola widzenia czym prędzej opuść stanowisko. Kiedy ją zabijesz uruchomi się ostatni filmik, na którym Kyra zostaje uratowana i obejmuje panowanie.

EPILOG

Automatycznie teleportujesz się na Alsornę - Zadania główne - Rozdział 4 - Za wszelką cenę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 - Two Worlds II - poradnik do gry

Automatycznie teleportujesz się na Alsornę. Biegnij spotkać się z Dar Phą (M3:14), będzie to Twoja ostatnia rozmowa ze skrytobójczynią.

GRA SIĘ NIE KOŃCZY! Możesz w dalszym ciągu przemierzać krainy i wykonać zadania, których nie podjąłeś wcześniej. Pozostało jeszcze wiele potworów do zabicia i wiele jaskiń do zwiedzenia.