Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Na ratunek | Zadania Two Worlds II - Alsorna Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Na ratunek

Zleceniodawca: Dar Pha [Alsorna ]

Dar Pha wpadła w pułapkę (M1:1), nie jest w stanie się ruszać - musisz sprowadzić dla niej pomoc - Na ratunek | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Dar Pha wpadła w pułapkę (M1:1), nie jest w stanie się ruszać - musisz sprowadzić dla niej pomoc. W tym celu odszukaj teleporter, który przeniesie Cię do obozu orków. Otrzymasz także sztylet , dzięki któremu będziesz mógł po cichy wyeliminować przeciwników. Idź przed siebie, już po przejściu kilkudziesięciu kroków natrafisz na pierwszego gnoma (M1:2). Zakradnij się obok niego i użyj sztyletu, by go zaszlachtować.

Przed teleporterem (M1:3) znajdziesz kolejnych dwóch gnomów - Na ratunek | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Przed teleporterem (M1:3) znajdziesz kolejnych dwóch gnomów . Ponownie zabij ich po cichu, gdyż w zwykłej walce masz mniejsze szanse na zwycięstwo. Teleportuj się do obozu orków (M1:4), gdzie porozmawiasz z Rogdorem . Aby przyprowadzić Dar Pha całą musisz odwrócić uwagę gnomów. Nauczysz się wykorzystywać blok w walce (zostanie odblokowana umiejętność blokowania), pokonaj pierwszego gnoma. Przy drugim musisz wykorzystać kontratak, czyli zaatakować podczas trzymania bloku. Po przejściu po konarze drzewa (skorzystaj ze skradania by lepiej utrzymać równowagę) pozbądź się przeciwnika przełamując jego blok (zostanie odblokowana umiejętność przełamania bloku). Po dotarciu na miejsce musisz strącić ogromne głazy (M1:5). Udaj się z powrotem w stronę obozu.

Po przejściu po konarze drzewa Rogdor wręczy Ci łuk , którym musisz zestrzelić dwa gnomy - Na ratunek | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Po przejściu po konarze drzewa Rogdor wręczy Ci łuk , którym musisz zestrzelić dwa gnomy . Kolejnym etapem nauki jest zestrzelenie dwóch przeciwników na raz. Naciągnij łuk (przytrzymaj LPM) i wejdź w tryb snajperski (domyślnie klawisz [X]), wybierz umiejętność strzelania wieloma strzałami, wybierz cele (PPM) po czym wypuść strzały. Powróć teraz do obozu (M1:4), gdzie spotkasz się z Dar Pha .

Zostaje odblokowane zadanie [Prorokini ].