Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Karty w Two Worlds II | Magia Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Karty

Amulet z zaklęciem

Amulet z zaklęciem - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Amulet z zaklęciem

Najważniejsza ze wszystkich kart bowiem stanowi trzon zaklęcia - musisz ją posiadać, by móc złożyć jakiekolwiek zaklęcie.

Nośniki

Ołtarz - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Ołtarz

Stworzy ołtarz, który po aktywacji uruchamia zaklęcie z sekcji drugiej. Na sekcji drugiej możesz użyć tylko i wyłącznie czaru wykorzystującego nośnik zaklęcie.

Obszar - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Obszar

Stworzy efekt obszarowy o promieniu 4 m.

Czar działa na obszarze tylko wokół gracza.

Zaklęcie - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Zaklęcie

Stworzy na celu efekt z premią 2 % do Siły. Nie można rzucić na gracza, jeśli zaklęcie ma efekt negatywny, a w pierwszej sekcji użyto karty zaklinania.

Pocisk - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Pocisk

Wystrzeliwuje pocisk lecący z prędkością 2 m/s.

Im więcej kart użyjesz, tym większą prędkość pocisku uzyskasz.

Przywołanie - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Przywołanie

Przywołuje stworzenie na poziomie 3 na 60 s.

Im więcej kart użyjesz, tym wyższy poziom przywołane stworzenie mieć będzie.

Pułapka - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Pułapka

Zastawia pułapkę na 60 s.

Możesz użyć tylko jednej karty. Najlepiej pułapkę użyć jako pierwszą sekcję, gdzie w drugiej znajdzie się zaklęcie, które zostanie rzucone gdy przeciwnik wpadnie w pułapkę.

Modyfikatory

Obrażenia - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Obrażenia

Zmienia działanie czaru na zadające obrażenia.

W przypadku pozytywnego działania czaru (np. leczenie), modyfikator pozwala na uzyskanie działania odwrotnego - zadającego obrażenia przeciwnikowi.

Ochrona - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Ochrona

Zmienia działanie czaru na pozytywne.

Modyfikatora użyj w przypadku, jeśli chcesz uzyskać efekt pozytywny, by stworzyć czar, który rzucisz na siebie (leczenie, odporność itp.)

Czas - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Czas

Wydłuża czas trwania efektu.

Bardzo przydatny modyfikator, na przykład przy przywoływaniu stworów, bądź rzucaniu na siebie czarów obronnych czy jakichkolwiek innych.

Naprowadzanie - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Naprowadzanie

Sprawia, że pocisk ściga swój cel. Gracza można wziąć na cel tylko wtedy, gdy zaklęcie ma efekt pozytywny.

Możesz użyć tylko jednej takiej karty. Przydatny modyfikator, dzięki której pocisk będzie gonił przez pewien czas przeciwnika.

Odbicie - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Odbicie

Sprawia, że pocisk odbija się 1-11 razy.

Bardzo przydatny modyfikator w przypadku użycia więcej niż jednej sekcji - dzięki temu czar z sekcji drugiej zadziała na wszystkich celach, od których się odbije. Zwiększenie ilości kart tego modyfikatora kosztuje sporą ilość potrzebnej many do rzucenia zaklęcia.

Rozprysk - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry

Rozprysk

Modyfikuje pocisk tak, by wystrzelił 3-11 pocisków.

Bardzo przydatny modyfikator w przypadku użycia więcej niż jednej sekcji - dzięki temu wystrzelonych zostanie więcej niż jeden pocisk, dodatkowo czar z sekcji drugiej zadziała wielokrotnie. Zwiększenie ilości kart tego modyfikatora kosztuje sporą ilość potrzebnej many do rzucenia zaklęcia.

Efekty (grupa - powietrze)

Powietrze - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Powietrze
Życie - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Życie
Błyskawica - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Błyskawica

Efekty (grupa - ziemia)

Kamień - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Kamień
Pełzacz - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Pełzacz
Ziemia - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Ziemia

Efekty (grupa - ogień)

Ogień - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Ogień
Moc - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Moc
Siła - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Siła

Efekty (grupa - woda)

Psychika - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Psychika
Lód - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Lód
Woda - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Woda

Efekty (grupa - nekromancja)

Zwłoki - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Zwłoki
Trucizna - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Trucizna
Rozkład - Karty w Two Worlds II | Magia - Two Worlds II - poradnik do gry
Rozkład