Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj | Zadania Two Worlds II - Gildia magów Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Dziwaczne zwierzę

Zleceniodawca: tablica informacyjna w gildii magów [Okolice Hatmandoru ] (M12:7)

Zadanie otrzymasz po odczytaniu listu Od Alii do magów - Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj | Zadania Two Worlds II - Gildia magów - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz po odczytaniu listu Od Alii do magów .

Zlecenie polega na odszukaniu psa oraz ojca małej dziewczynki. Swe kroki skieruj pod ich dom, gdzie znajdziesz budę Puszka [Bayan ] (M3:12). Psa nigdzie nie będzie, lecz jego ślady będą wskazywały na pobliską jaskinię (M3:13). Tuż przed wejściem leżą zwłoki - prawdopodobnie ojca dziewczynki. Sama jaskinia skomplikowana nie jest. Po drodze natrafisz na zmasakrowane mrówki (M5:1), natomiast w ogromnej grocie czeka na Ciebie Puszek [Mrowisko ] (M5:2), który przeistoczył się w przedziwnego stwora - zabij gada.

Po zakończeniu zadania powróć do gildii magów (M12:7) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.

Palmowy gaj

Zleceniodawca: tablica informacyjna w gildii magów [Okolice Hatmandoru ] (M12:7)

Zadanie otrzymasz po odczytaniu Listu od półalchemika Aty - Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj | Zadania Two Worlds II - Gildia magów - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz po odczytaniu Listu od półalchemika Aty .

Zlecenie polega na pomocy alchemikowi, któremu zalało dom. Mieszkanie znajduje się na obrzeżach, w palmowym gaju [Okolice Hatmandoru ] (M12:25). Odszukaj wejście do piwnicy - wewnątrz natkniesz się na zgraję rybowatych stworów, które musisz pokonać. Nie są wymagającymi przeciwnikami, najlepszą bronią jest broń tnąca. Po zejściu na sam dół zostaniesz zaatakowany przez jeszcze większą zgraję. Zadanie zakończy się po wybiciu wszystkich potworów.

Po zakończeniu zadania powróć do gildii magów (M12:7) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.