Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Historia parasolował; Zawieszony rytuał | Zadania - Gildia nekromantów Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Historia parasolowa

Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Des Mona [Nowe Ashos ] (M23:64)

Zadanie pojawi się dopiero po wykonaniu zadania [Ekskluzywne parasole ] - Historia parasolował; Zawieszony rytuał | Zadania - Gildia nekromantów - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie pojawi się dopiero po wykonaniu zadania [Ekskluzywne parasole ].

Po rozprawieniu się z tajemniczymi, latającymi parasolami, na rynku braknie tego, jakże ekskluzywnego, towaru. Zlecenie polega na odszukaniu miejsca, w którym żyją Larafy - latające stworzenia, z których zostały zrobione parasole, a następnie zabiciu kilka. Miejsce, w którym żyją stworzenia znajduje się na terenie gardzieli [Gardziele ] (M26:36). Kiedy pozbędziesz się wszystkich, pozostaw ich zwłoki na miejscu, tajemniczy zleceniodawca sam zbierze ich skórę.

Po zakończeniu zadania powróć do Des Mona (M23:64) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.

Zawieszony rytuał

Zleceniodawca: tablica informacyjna [Gardziele ] (M26:24)

Odnalezione w zrujnowanym Ashos zlecenie polega na dokończeniu rytuały, który niegdyś rozpoczął młody adept magii - Historia parasolował; Zawieszony rytuał | Zadania - Gildia nekromantów - Two Worlds II - poradnik do gry

Odnalezione w zrujnowanym Ashos zlecenie polega na dokończeniu rytuały, który niegdyś rozpoczął młody adept magii. Miejsce to znajdziesz nieopodal ruin (M26:27), po dotarciu musisz wytropić stworzenie, które jest niezbędne do rytuału. Potępiony zlokalizowany jest kawałek dalej (M26:28). Pod żadnym pozorem nie używaj na nim przemocy - rytuał zostanie wtedy zakłócony. Stwór pójdzie grzecznie za Tobą na miejsce rytuału (M26:29) gdzie go poświęcisz - dopiero po dotarciu na miejsce zabij potwora. W momencie gdy ten polegnie pojawi się trzech kolejnych potępionych , broń się i nie daj się zabić.

Za zadanie nie otrzymasz żadnej nagrody, gdyż zlecenie było stare.