Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Obsesja; Zegar śmierci | Zadania Two Worlds II - Gildia magów Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Obsesja

Zleceniodawca: Zegarmistrz Tai Lin [Nowe Ashos ] (M23:36)

Zadanie otrzymasz automatycznie po wykonaniu prośby dla Tai Lina [Wyrzucony mag ] - Obsesja; Zegar śmierci | Zadania Two Worlds II - Gildia magów - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz automatycznie po wykonaniu prośby dla Tai Lina [Wyrzucony mag ].

Udaj się za magiem do jego mieszkania (M23:36), w środku ujrzysz cały dom wypełniony klepsydrami. Dowiesz się, że każda z nich symbolizuje życie pewnej osoby. Mag nie jest w stanie określić niestety kogo. Po zakończeniu rozmowy przejdź do drugiego pokoju. Ujrzysz tym razem olbrzymią klepsydrę, która prawdopodobnie może "należeć" do profesora Kainetha . Aby go ostrzec musisz dostarczyć Zwój dla Kainetha jego byłej asystentce - Hai . Znajdziesz ją na jednym z targowisk (M23:37). Podsłuchasz rozmowę z archiwistą i wykorzystasz fakt zaginionych zwojów do wręczenia jej ostrzeżenia. Wróć do mieszkania Tai Lina (M23:36) i porozmawiaj z nim o udanej misji.

Zostaje odblokowane zadanie [Zegar śmierci ].

Zegar śmierci

Zleceniodawca: Zegarmistrz Tai Lin [Nowe Ashos ] (M23:36)

Zadanie otrzymasz automatycznie po rozmowie z Tai Linem w zadaniu [Obsesja ] - Obsesja; Zegar śmierci | Zadania Two Worlds II - Gildia magów - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz automatycznie po rozmowie z Tai Linem w zadaniu [Obsesja ].

Z rozmowy kończącej poprzednie zadanie dowiesz się, że mag posiada klepsydrę odmierzającą Twoją śmierć. Masz tylko 10 sekund, aby zmusić Tai Lina do zatrzymania zegara śmierci. Biegnij za nim do piwnicy - nadziejesz się na masę nekrów . Kiedy czas minie nie umrzesz. Oczyść sobie drogę do zegarmistrza i porozmawiaj z nim, ten okaże się najzwyklejszym kłamcą. Po chwili staniesz z nim do walki - z racji bycia nieumiejętnym magiem nie powinien stanowić dla Ciebie problemu.