Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zasada działania w Two Worlds II | Magia Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Zasada działania

Tworzenie zaklęć początkowo może wydawać się odrobinę trudne. Aby móc złożyć czar musisz dysponować przede wszystkim amuletem z zaklęciem. Amulety te, to nic innego jak sloty, w których składasz zaklęcia, a następnie możesz ich używać w walce.

Każdy czar składa się z co najmniej dwóch kart - karty efektu i karty nośnika. Jest to wymagane minimum, aby stworzyć cokolwiek (są pojedyncze wyjątki, gdzie tylko te dwie karty nic nie zdziałają).

Efektów jest 15 - pięć grup po trzy karty w każdej z nich. Jak sama nazwa wskazuje, nadają one efekt czarom, na przykład ognisty, lodowy itd.

Nośników jest 6, definiują one działanie czaru - rzucenie zaklęcia, czar obszarowy, wystrzelenie pocisku, przywołanie potwora, zastawienie pułapki czy utworzenie ołtarza.

UWAGA: W przypadku tego ostatniego nośnika (ołtarz) należy użyć go w pierwszej sekcji, a następnie ustawić sekcję drugą, na której należy stworzyć czar z wykorzystaniem tylko i wyłącznie nośnika zaklęcie!

Modyfikatory: Tych kart jest w grze również 6. Trzy z nich są dostępne tylko dla nośnika pocisk (naprowadzanie, odbicie, rozprysk). Pozostałe trzy to obrażenia, ochrona i czas. Są wykorzystywane głównie w kombinacjach zawierających nośniki: obszar i zaklęcie. Można je łączyć (nie wszystkie połączenia są możliwe) zmieniając niekiedy kompletnie działanie czaru.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie