Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Więzy krwi; Łowy | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Więzy krwi

Zleceniodawca: Rozważny Madi [Pustynia ] (M20:18)

Zadanie będzie dostępne dopiero gdy któryś z aktualnych członków gildii poleci Cię przywódcy, czyli po ukończeniu zadania [Przerwany pogrzeb ] - Więzy krwi; Łowy | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie będzie dostępne dopiero gdy któryś z aktualnych członków gildii poleci Cię przywódcy, czyli po ukończeniu zadania [Przerwany pogrzeb ].

Przywódca gildii skieruje Cię do Dziarskiego Sulajmana - kowala. Poprosi Cię on o przetestowanie nowego oręża, w którym został umieszczony kryształ verity dający posiadaczowi odporność na magię. Przyjmij broń Nadzieja Sulajmana , po czym ją wybierz w ekwipunku - musisz wyciągnąć topór, by móc kontynuować rozmowę z Rozważnym Madim . Wyśle Cię on do Sali Pamięci w podziemiach budynku, abyś stawił czoła dziwnej istocie - nowy topór ma cię chronić przed jej magią. Pojawi się krwawa istota, która dzięki swej magii naśle na Ciebie zbroje pozbawione ciał uzbrojone w miecze. Zlikwiduj dwie fale przeciwników, a następnie powróć na górę do przywódcy gildii poinformować go o dziwnej istocie. Rozmów się również z kowalem , który pozwoli Ci zachować topór.

Zostaje odblokowane zadanie [Łowy ].

Łowy

Zleceniodawca: Rozważny Madi [Pustynia ] (M20:18)

Pierwsze poważniejsze zadanie, które otrzymasz od gildii wojowników, po ukończeniu [Więzy krwi ] - Więzy krwi; Łowy | Zadania Two Worlds II - Gildia wojowników - Two Worlds II - poradnik do gry

Pierwsze poważniejsze zadanie, które otrzymasz od gildii wojowników, po ukończeniu [Więzy krwi ].

Udaj się na ponowne spotkanie z Azharem , który powinien jeszcze przebywać w mieście. Tuż po opuszczeniu budynku gildii natrafisz na jego ojca - Bahira , od którego się dowiesz, że Azhar czuje się coraz gorzej. Udaj się do mieszkania mężczyzny (M20:23), znajdziesz go leżącego na łożu. Po odmowie zabicia go powróć do Rozważnego Madiego (M20:18), który zgodzi się przyprowadzić do budynku chorego Azhara celem wywabienia istoty odpowiedzialną za klątwę. Znajdziesz go tuż przed gildią, po krótkiej rozmowie oboje wejdźcie do budynku.

Porozmawiaj z Azharem przed przystąpieniem do następnego zadania, otrzymasz ząb - pozwoli Ci on wykonać zadanie [Rozkładający się szkielet ].

Zostaje odblokowane zadanie [Przeklęta krew ].