Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 8 marca 2007, 15:01

autor: Wojciech Gatys

Frontlines: Fuel of War - zapowiedź - Strona 4

W swoich cieplutkich biurach w Nowym Jorku, spece z Kaos Studios przygotowują nam coś, co według nich zmieni oblicze wieloosobowych (i nie tylko) strzelanek.

Co ciekawe, prócz klasy postaci, będziemy mogli też wybrać tak zwaną rolę. Do tej pory ujawnione zostały trzy – Wsparcie z ziemi, Wsparcie z powietrza i Roboty Wojskowe. Pierwsze dwie są dość przewidywalne – jeśli zdecydujemy się na „Wsparcie z ziemi”, będziemy mogli rozstawić kilka wieżyczek strzelniczych, a „Wsparcie z powietrza” pozwala nam wezwać zabójczy nalot bombowy. Natomiast spec od robotów ma w zanadrzu prawdziwy hit – szereg kierowanych radiem maszynek śmierci, które chętnie pojeżdżą lub polatają sobie po polu walki i w odpowiednim momencie zdetonują swoje mechaniczne ciałka. BLAM! i po krzyku. Co więcej, nasza postać może rozwijać się w każdej z dziedzin osiągając kolejne stopnie. Im wyższy stopień, tym więcej zabawek do wykorzystania.

Znowu zaparowało...

W swoich cieplutkich biurach w Nowym Jorku, spece z Kaos Studios przygotowują nam coś, co według nich zmieni oblicze wieloosobowych (i nie tylko) strzelanek. Miejmy nadzieję, że tryb gry pojedynczej naprawdę będzie dopracowany, a dzięki kilku nowinkom w multiplayerze Frontlinesom uda się zaistnieć na brutalnej arenie strzelanek na dłuższy czas. Trochę to wszystko zbyt podobne do Battlefielda, ale kto wie? Może otrzymamy produkt wypolerowany na maksa, który gracze przyjmą z otwartymi ramionami? Monopol nigdy nie jest dobrym zjawiskiem i jeśli znajdzie się ktoś, kto da prztyczka w nos Battlefieldowi, na pewno się nie pogniewamy. Ja trzymam kciuki za Frontlines: Fuel of War.

Wojtek „Malacar” Gatys

NADZIEJE:

  • świetna grafika – Unreal 3;
  • doświadczenie projektantów;
  • kilka interesujących pomysłów;
  • interakcja z otoczeniem;
  • tryb singleplayer!

OBAWY:

  • duże podobieństwo do serii Battlefield;
  • tylko kilka interesujących pomysłów.
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Przed premierą

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.