Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Przed premierą 9 sierpnia 2007, 19:21

autor: Łukasz Malik

Hellgate: London - przed premierą - Strona 4

Jeśli ma się do dyspozycji prowizje z hitów Blizzarda, można zdziałać cuda. No, może nie od razu cuda, ale Hellgate: London – pierwszoosobową wersję Diablo – chyba można.

Przeczytaj recenzję Hellgate: London - recenzja gry

Wieloosobowe smakowitości w wersji premium mają kosztować około 10 dolarów miesięcznie, co spotkało się ze sporymi kontrowersjami (użytkownicy martwili się, że będą płacić za coś, co i tak im się należy), ale Flagship twierdzą, że tak naprawdę do świetnej i taniej gry MMORPG dołączają jeszcze niesamowitą rozgrywkę dla pojedynczego gracza, więc nie ma co marudzić. Prócz tego tryb multi będzie dostępny również dla nie płacących użytkowników, będą się oni musieli jednak liczyć się z pewnymi ograniczeniami. Kolejki do serwerów, gorsze przedmioty i broń, brak wsparcia telefonicznego i własnego domostwa – tak wygląda trzeci świat MMORPG-owego Hellgate. W dodatku, jeśli nie zapłacimy, będziemy mogli stworzyć tylko trzy własne postacie. Za dyszkę zielonych miesięcznie czeka na nas 12 unikatowych bohaterów.

Nowoczesne sposoby schłodzenia mózgu...

Co z tego wszystkiego wyjdzie? Czy team złożony niemal z samych legend branży gier komputerowych będzie w stanie osiągnąć sukces? Pamiętajmy, że to ich pierwszy projekt. Pamiętajmy też, że Blizzard do tej pory nie stworzył dynamicznej strzelanki pierwszoosobowej, więc również w tej dziedzinie Flagship Studios nie mają doświadczenia. Pamiętajmy jednak również, że Roper, Brevik i bracia Schaeferowie już z niejednego pieca chleb jedli i znają się na swoim fachu, jak mało kto. Hellgate: London jest niewątpliwie bardzo ambitnym, ale i oryginalnym projektem. Jeśli się uda – strach pomyśleć, jaką grę możemy otrzymać. Przekonamy się o tym już w listopadzie, kiedy to dane nam będzie po raz kolejny zmierzyć się z Lucyferem. Może być diabelnie dobrze!

NADZIEJE:

  • świeży i ciekawy pomysł;
  • Diablo w 3D?
  • zaangażowanie byłych pracowników Blizzarda;
  • setki rodzajów broni i generowane losowo plansze;
  • interesujące miejsce akcji;
  • bardzo atrakcyjny tryb multiplayer.

OBAWY:

  • czy Flagship Studios dysponują odpowiednią technologią?
  • za duże ambicje „debiutantów”;
  • ograniczenia dla nie płacących użytkowników wersji multi.
Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4
Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4

Przed premierą

Największy rywal Diablo obrał kurs kolizyjny i planuje pokrzyżować plany Blizzarda. Path of Exile 2 to w zasadzie całkiem nowa gra i wygląda na to, że na rynku gier hack’n’slash dojdzie do pojedynku samców alfa o przewodnictwo w stadzie.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?