Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 9 sierpnia 2007, 19:21

autor: Łukasz Malik

Hellgate: London - przed premierą - Strona 3

Jeśli ma się do dyspozycji prowizje z hitów Blizzarda, można zdziałać cuda. No, może nie od razu cuda, ale Hellgate: London – pierwszoosobową wersję Diablo – chyba można.

Przeczytaj recenzję Hellgate: London - recenzja gry

Myli się ten, kto myśli, że Hellgate: London będzie po prostu zwykłą strzelanką. Porównania do Diablo nie są bezpodstawne – Roper i spółka obiecują, że gracze do dyspozycji będą mieli ponad 100 rodzajów broni, które dodatkowo można modyfikować. Broń występować ma zarówno w wersji palnej, jak i białej, alchemicznej oraz magicznej. Niektóre pukawki będą miały nawet sześć slotów, w które będzie można zamontować modyfikacje. Naprowadzanie na ciepło, specjalna amunicja czy celowniki laserowe na pewno pomogą nam rozprawić się z zagrożeniem nie z tego świata.

Czyżby córka imperatora Palpatine?

Również fabuła i interakcja z NPC-ami pochodzić będą prosto z rasowego RPG. Napotkani w bezpiecznych strefach handlarze będą zmieniać ceny w zależności od wydarzeń w okolicy, będą też działały prawa podaży i popytu. Ciekawe informacje, które zdobyliśmy poprzez wykonanie misji i questów zapisywane będą w elektronicznym notatniku, a zaradny gracz będzie mógł je wykorzystać, na przykład do werbowania pomocników na szczególnie skomplikowane wyprawy. Szturm na opanowaną przez diabelskie stwory wieżę zegarową z Big Benem i szalona gonitwa po niemal pionowych schodach na pewno będzie zapierać dech w piersiach. Flagship zamierzają wykorzystać do maksimum możliwości swojego silnika graficznego, a chodzą pogłoski, że na jednym z poziomów będziemy mogli obejrzeć ze szczytu wieży cały, zniszczony i opanowany przez zło Londyn.

Jakby to wszystko nie brzmiało wystarczająco smakowicie, Flagship zamierzają w swojej grze obdarzyć nas fantastycznym trybem multiplayer. Jeśli taka będzie nasza wola, po zakończeniu (acz niekoniecznie) rozgrywki jednoosobowej, będziemy mogli wejść w wirtualny świat demonicznego Londynu i zagrać w MMORPG-ową wersję Hellgate. Pojawią się w niej wszystkie lokacje i questy z wersji pojedynczej, a także zadania stworzone specjalnie z myślą o drużynach. Zapowiadane są nie tylko walki z potworami, ale także pomiędzy samymi graczami, a chyba nie ma nic lepszego niż dowieść wyższości Templariuszy nad kabalistami (wiem, wiem, za bardzo się podjarałem tymi rycerzami) w krwawym pojedynku.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4
Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4

Przed premierą

Największy rywal Diablo obrał kurs kolizyjny i planuje pokrzyżować plany Blizzarda. Path of Exile 2 to w zasadzie całkiem nowa gra i wygląda na to, że na rynku gier hack’n’slash dojdzie do pojedynku samców alfa o przewodnictwo w stadzie.