Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 26 kwietnia 2004, 10:53

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - przedpremierowy test - Strona 3

Przed Wami kolejne "sprawozdanie" z trwających beta testów najnowszej produkcji firmy Blizzard - World of Warcraft. Zapraszamy do czytania!

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Tak zaś prezentowały się opisywane studnie:

Swoją drogą, to po walkach z kilkoma stworzeniami z rodzaju Gnarlpine Gardener doszedłem do wniosku, iż misie i innej maści niedźwiadki, to nie są przyjemne zwierzątka. Zwłaszcza jeśli dodatkowo, tak, jak chociażby ten ze screena powyżej, dzierży w łapie coś podobnego do łopaty, którą potrafią dość odczuwalnie zdzielić po głowie :) Po wypełnieniu kilku innych pomniejszych questów dotarłem nareszcie do wspomnianego już wcześniej Darnassus. Zdarzenie to powiązało się także ze zdobyciem przez moją Elfkę 10 poziomu doświadczenia, który to poziom w grze jest jednym z pierwszych dość charakterystycznych. Otwierają się przed nami nowe możliwości poznawcze – opuszczenie krainy ojczystej czy też nauczenie się nowych, bardziej skutecznych zdolności bojowych. O tym jednak za sekundę, gdyż warto tutaj zwrócić uwagę na stolicę krainy Elfów. Jest to największe miasto tego obszaru. Ze względu na wielkość tej miejscowości podzielono ją na kilka pomniejszych „dzielnic”. Wyróżnić można np. Taras Wojowników, dzielnicę Kupców oraz obszar, w których znajdziemy rzemieślników zajmujących się różnymi aspektami życia (garbarze, alchemicy, sprzedawcy różnej klasy broni oraz pancerzy i wielu, wielu innych).

Bramy Darnassus stoją dla nas otworem
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.