Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 26 kwietnia 2004, 10:53

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - przedpremierowy test - Strona 3

Przed Wami kolejne "sprawozdanie" z trwających beta testów najnowszej produkcji firmy Blizzard - World of Warcraft. Zapraszamy do czytania!

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Tak zaś prezentowały się opisywane studnie:

Swoją drogą, to po walkach z kilkoma stworzeniami z rodzaju Gnarlpine Gardener doszedłem do wniosku, iż misie i innej maści niedźwiadki, to nie są przyjemne zwierzątka. Zwłaszcza jeśli dodatkowo, tak, jak chociażby ten ze screena powyżej, dzierży w łapie coś podobnego do łopaty, którą potrafią dość odczuwalnie zdzielić po głowie :) Po wypełnieniu kilku innych pomniejszych questów dotarłem nareszcie do wspomnianego już wcześniej Darnassus. Zdarzenie to powiązało się także ze zdobyciem przez moją Elfkę 10 poziomu doświadczenia, który to poziom w grze jest jednym z pierwszych dość charakterystycznych. Otwierają się przed nami nowe możliwości poznawcze – opuszczenie krainy ojczystej czy też nauczenie się nowych, bardziej skutecznych zdolności bojowych. O tym jednak za sekundę, gdyż warto tutaj zwrócić uwagę na stolicę krainy Elfów. Jest to największe miasto tego obszaru. Ze względu na wielkość tej miejscowości podzielono ją na kilka pomniejszych „dzielnic”. Wyróżnić można np. Taras Wojowników, dzielnicę Kupców oraz obszar, w których znajdziemy rzemieślników zajmujących się różnymi aspektami życia (garbarze, alchemicy, sprzedawcy różnej klasy broni oraz pancerzy i wielu, wielu innych).

Bramy Darnassus stoją dla nas otworem
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.