Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 26 kwietnia 2004, 10:53

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - przedpremierowy test - Strona 2

Przed Wami kolejne "sprawozdanie" z trwających beta testów najnowszej produkcji firmy Blizzard - World of Warcraft. Zapraszamy do czytania!

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Teraz należy Wam się obiecane kilka słów wyjaśnienia o wspomnianym przy opisie Szarży współczynniku wściekłości. Jest to odpowiednik many u postaci, które w walce używają czarów. Jak wiadomo, rzucanie zaklęć jest równoznaczne z wydaniem pewnej ilości punktów sił magicznych. Podobnie właśnie rzecz ma się w przypadku szału. Otóż w opisach umiejętności, w nawiasach podałem wartość „reage”, jaką należy zdobyć aby mieć możliwość użycia poszczególnych zdolności. Oczywiście po użyciu wybranej umiejętności omawiany współczynnik spada o podaną w nawiasie wartość. Wydawać jest jednak jak zwykle dużo łatwiej niż zarabiać. Szał rośnie podczas zadawania ciosów potworom (zazwyczaj o około 3 – 4 punktów na uderzenie), po walce zaś ulega on stopniowemu zmniejszaniu się, aby spaść do wartości zerowej. Myślę, że teraz macie już jako taką orientację do czego potrzebny jest bohaterom „rage”.

Wracając jednak do meritum. Po wykonaniu zamierzonych czynności w Drzewie Życia w Aldrassil, udałem się w podróż w kierunku Darnassus, po drodze zahaczając o opisywaną w pierwszym artykule osadę Dolannar. Podczas pokonywania tejże drogi w pamięć zapadło mi szczególnie jedno zadanie. Związane było ono ze studniami wieczności Nocnych Elfów i tajemnicą nieśmiertelności, które skrywały. Cykl odnajdywania kolejnych studni, napełniania naczyń wodą z każdej z nich oraz późniejsze dostarczanie tak napełnionych pojemników do odpowiedniej osoby, rozpoczął się jeszcze w lokacji szkoleniowej. Zakończył się natomiast po dłuższym czasie w stolicy krainy, tj. mieście Darnassus. Nie powiem, że było łatwo podołać temu zadaniu, jednak dzięki uporowi i silnej woli oraz walce z przeciwnościami losu w postaci różnych potworów, udało mi się szczęśliwie zakończyć cały cykl. Jeden z jegomości, z którymi przyszło mi walczyć w pobliżu jednej z omawianych studni, prezentuje się następująco:

Gnarlpine Gardener – Potwór, którego napotkałem w pobliżu jednej z studni wieczności
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.