Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 26 kwietnia 2004, 10:53

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - przedpremierowy test - Strona 4

Przed Wami kolejne "sprawozdanie" z trwających beta testów najnowszej produkcji firmy Blizzard - World of Warcraft. Zapraszamy do czytania!

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Tutaj zaś widzimy widok tuż po wejściu do miasta

Tak, jak już powiedziałem, podczas eksploracji miasta napotkałem na ogromną ilość bohaterów niezależnych oraz rzecz jasna innych graczy. Mnie natomiast interesowała szczególna postać - trener wojowników, Elfka o imieniu Elanaria - to dzięki jej pomocy mogłem zgłębić bardziej zaawansowane sztuki walki. Aby jednak to zrobić, musiałem wykonać kolejne zadanie. Jego celem było odnalezienie i uśmiercenie demona Vurlusa Vilehofa, który znajdować miał się w pobliżu znanych mi już studni wieczności. Za wykonanie tego zadania otrzymać miałem książkę, a właściwie podręcznik: The Path of Defense (Scieżki Obrony). Jako dowód zabicia stworzenia Elanaria zażądała jednego z jego rogów. Po pewnym czasie poszukiwań, gdzieś w połowie drogi pomiędzy Dolannar a Darnassus, znalazłem kryjówkę demona. Gdy go zobaczyłem, postanowiłem najpierw wybadać nieco sytuację; okazało się, iż posiada on 10 poziom doświadczenia - czyli taki sam, jak moja Arwena. Pomyślałem, że lepiej zachować ostrożność, gdyż może być niewesoło. Moje zabiegi okazały się jednak bezcelowe. Dość szybko i bez większych uszczerbków na zdrowiu pokonałem potwora. Zapakowałem jego róg do plecaka i wyruszyłem w drogę powrotną do Elanarii. Po samym potworze zaś nie pozostało już nic innego, jak poniższy screen:

Vurlus Vilehof - 10 poziomowy demon
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.