Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Might & Magic: Heroes VII Przed premierą

Przed premierą 30 marca 2015, 18:00

autor: Jakub Mirowski

Miłośnik gier dla jednego gracza – niby przez lepszy klimat, ale tak naprawdę jest słaby w multi.

Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII - stara szkoła kontra nowoczesność

Po ostatnich produkcjach z cyklu Heroes of Might & Magic część siódma może okazać się wybawcą dla tej klasycznej serii. To gra, w której od razu odnajdą się przede wszystkim miłośnicy starszych części.

Przeczytaj recenzję Recenzja gry Might & Magic: Heroes VII - krajobraz po becie

Artykuł powstał na bazie wersji PC.

Po odebranej z bardzo mieszanymi uczuciami części szóstej oraz odświeżonej wersji kultowej „trójki”, którą gracze potraktowali – nie bez powodu – jako zwyczajny skok na kasę, siódma odsłona stanowi szansę na uratowanie splamionego honoru klasycznego cyklu. I wszystko wskazuje na to, że w tej godzinie próby Limbic Entertainment do spółki z Ubisoftem sprostało sytuacji. Gdyby „siódemka” okazała się klonem części trzeciej lub próbowała na siłę redefiniować znaną już formułę rozgrywki (tak jak miało to miejsce w przypadku Heroes VI), moglibyśmy spisać tę serię na straty. Na szczęście deweloper zatrzymał się gdzieś pośrodku między tymi dwoma rozwiązaniami. Efektem jest gra, która na tę chwilę zapowiada się na najlepszą odsłonę cyklu od 1999 roku.

Satysfakcji z pracy nie ukrywają zresztą sami twórcy, bez fałszywej skromności chwaląc się statystykami dotyczącymi ich dzieła. 25 map i 60 godzin rozgrywki w samych kampaniach dla pojedynczego gracza, 200 tysięcy fanów zaangażowanych w tworzenie forum Rady Cieni, całkowicie nowy silnik – Erwan Le Breton, szef marki Might & Magic, z dumą mówi o skali całego projektu. „Tworzymy ogromną grę. Zdajemy sobie sprawę, że każdy fan serii oczekuje od nas tego, iż Heroes VII będzie po brzegi wypełnione zawartością” – twierdzi Francuz, jednocześnie zapewniając, że deweloperzy skupiają się przede wszystkim na czterech podstawowych filarach, które od zawsze decydowały o popularności cyklu: strategii, ekonomii, walce oraz aspektach RPG. Na podstawie dwóch map, z którymi miałem okazję się zapoznać, mogę powiedzieć, że dopracowanie wymienionych elementów wyszło Limbic Entertainment celująco.

Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII - stara szkoła kontra nowoczesność - ilustracja #2
Mapa przygody w Heroes VII to bardzo duży krok naprzód w stosunku do tego, co znamy z poprzednich części.
Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII - stara szkoła kontra nowoczesność - ilustracja #3

Nigdy nie traktowałem serii Heroes of Might & Magic jako produkcji, w którą gra się dla fabuły, trudno jednak nie zauważyć pewnych ciekawych rozwiązań w prezentowanej w „siódemce” historii. Jako że rozgrywa się ona na przestrzeni wielu lat (poszczególni doradcy przedstawiają głównemu bohaterowi legendy swoich frakcji), zmieniają się realia. Przykład? Gdy grałem Twierdzą w czasach rewolucji przeciw magom, nekromanci nadal należeli do Akademii, atakując czarodzieja mogłem więc trafić tak na dżiny i gargulce, jak i na szkielety i lisze. Mam nadzieję, że takich smaczków będzie więcej.

Po odpaleniu pierwszej misji tym, co od razu rzuca się w oczy, jest znacznie bardziej rozbudowana mapa przygody. I nie chodzi tu jedynie o poziom graficzny, ale i o sam projekt. Nasi bohaterowie wreszcie nie poruszają się wyłącznie po płaskich terenach, z rzadka wjeżdżając na pomniejsze wzniesienia – w Might & Magic: Heroes VII świat jest naprawdę bardzo zróżnicowany. Twórcy obiecują też zmienne warunki pogodowe, których jednak nie było dane mi doświadczyć. Co jeszcze lepsze, na wygląd większości map można też w dużym stopniu wpłynąć samemu: na przykład zburzenie tamy oznacza nie tylko zatopienie znajdujących się w pobliżu wrogich jednostek, ale i nową przeszkodę w swobodnej eksploracji. Jak łatwo się domyślić, takich opcji jest raczej niewiele i wszystkie są oskryptowane, ale to wciąż ciekawa nowość, którą warto docenić. Ponadto gracz ma możliwość ułatwienia sobie poruszania się poprzez budowę mostów – co prawda kosztuje to surowce i utratę całej tury, ale poważnie skraca drogę, co w sytuacji, gdy musimy szybko dostać się do zagrożonego zamku, okazuje się bezcenne.

Grałem 4 godziny w King’s Bounty 2 i jest lepiej niż sądziłem
Grałem 4 godziny w King’s Bounty 2 i jest lepiej niż sądziłem

Przed premierą

King’s Bounty wraca z pełnoprawnym sequelem. Seria doczekała się bardzo wyraźnych zmian, a my mogliśmy spędzić z nią kilka godzin i zobaczyć, jak te zmiany sprawdzają się w praktyce.

Czy Transport Fever 2 będzie Transport Tycoonem nowej generacji?
Czy Transport Fever 2 będzie Transport Tycoonem nowej generacji?

Przed premierą

Parę dni temu odwiedziliśmy Berlin, aby wsiąść do pociągu niebyle jakiego i ruszyć w stronę Poczdamu. Na pokładzie spotkaliśmy się z deweloperami Transport Fever 2 i zagraliśmy w ich nową produkcję.

Czekaliście na The Settlers w starym stylu? No cóż, nie tym razem
Czekaliście na The Settlers w starym stylu? No cóż, nie tym razem

Przed premierą

W The Settlers uwagę zwraca możliwość nietypowego podejścia w zajmowaniu nowych terytoriów – i wszystko byłoby fajnie, gdy nie to, że klimatu Osadników sprzed lat nie poczułem.

Komentarze Czytelników (57)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
30.03.2015 22:38
Ferrou
odpowiedz
Ferrou
40
Centurion

A mi się bardzo podoba. Grę tworzy studio odpowiedzialne za dwa pierwsze rozszerzenia do Heroes VI. Jak dla mnie bardzo dobre rozszerzenia. Choćby tylko z tego względu ufam, że najnowszy projekt nie zawiedzie. Natomiast interesująco zapowiada się rozwiązanie polegające na wyborze spomiędzy dwóch budynków tego samego rzędu możliwych do postawienia. Wprawdzie żadna to nowość (na pewno w kontekście legowisk), gdyż takowy system pojawił się już w Heroes IV, jednak ciekawe czy w VII ta alternatywa dotyka tylko najlepszych jednostek czy również tych niższego szczebla (jak w "czwórce")?

31.03.2015 00:34
odpowiedz
Andre25
81
Konsul

Świetny materiał i wreszcie sporo nowych informacji po których apetyt wciąż rośnie. Choć 60h grania w kampanii to dość mało, przy szóstce kampania zajęła mi na normalnym poziomie ok 110h. Z drugiej strony szkoda, że VII.cz nie robią ludzie z Virtuos którzy odwalili kawał dobrej roboty z Cieniami Mroku. Bo DLC do Heroes VI od Limbic Entertainment były słabiutkie. Więc mam nadzieje po materiale, że teraz im to lepiej wyjdzie. I martwi mnie jeszcze prowadzenie wątku fabularnego która będzie przedstawiona w formie okien dialogowych, a to mi za bardzo się nie widzi no, ale cóż i tak na bank kupię przed premierą więc nic jak tylko czekać.

31.03.2015 15:12
AciDrinker
odpowiedz
AciDrinker
27
Chorąży
9.5

Bardzo mnie zawsze śmieszą te wszystkie betonowe wypowiedzi "prawdziwych" fanów Hirołsów którzy poza ramy 3jki nic nie dopuszczają do siebie. Każda jedna część ma do zaoferowania coś specyficznego i ciekawego, przy każdej bawiłem się znakomicie, od 3jki zacząłem przygodę z serią, potem przerobiłem dwie poprzednie części i każdą następną i każda ma swój urok.

7mka zapowiada się naprawdę znakomicie pod wieloma względami, skład i design jednostek w większości przypadków jest dojrzały i przemyślany (bo przecież nie da się wyeliminować tendencji do przesadzania z niektórymi ozdobnikami), mechanika warstwy ekonomicznej i walki zapowiada się naprawdę bardzo dobrze. Ta gra ma naprawdę być bardzo dobra. I nie, nie będzie DLC z kolejnymi zamkami które nie weszły w skład podstawki, co najwyżej nowe zamki mają szansę się pojawić w dodatkach (jak ostatni dodatek do H6 wprowadzający Loch - a nie można określić takiej formy jako DLC). Polecam najpierw śledzić cały proces developerski i co ma się pojawić w grze i jak ma wyglądać mechanika zanim się coś napisze durnego opartego na wyobrażeniach a nie wiedzy. Poza tym wszystko jest w tym momencie WORK IN PROGRESS więc dajcie tym ludziom robić swoje a nie tylko krzyczcie, że to nie prawdziwe herosy, że marka umarła itd. bzdury piszecie i tyle, marka ewoluowała i tyle, a to zawsze znajdzie fanów i tych zacietrzewieńców z widłami i pochodniami co to tylko stare i w ich mniemaniu "dobre" znają. Pozdrawiam wszystkich fanów marki, nie wieszać psów tylko grać w tą część która Wam odpowiada. Peace!

31.03.2015 15:46
Crazy_Men
odpowiedz
Crazy_Men
35
Chorąży

no to zobaczymy co to za kotlet wyjdzie tym razem po skopanej 5 a takze 6 i tym smiesznym H3 HD ktory juz dawno dawno temu wyszedl w fanowskiej wersji no ale coz skok na kase musiał byc osobiscie wole zwyklego H3 aniezeli HD no ale poczekamy i zobaczymy ale szczeze wotpie zeby mi przypoadl do gustu :P

31.03.2015 15:49
odpowiedz
Wolfman_PL
79
Konsul

@up
Betonowe wypowiedzi? A to może dlatego że od 2003 czyli po dodatkach do H4 , nic sie nie dzieje godnego uwagi? Tylko 12 lat czekam na godnego nastepcę serii 3DO.

31.03.2015 16:18
Trygław
odpowiedz
Trygław
38
Pretorianin
7.0

Wiadomo świat w miejscu nie stoi ale gdyby Ubisoft poszedł wizualnie w stronę HoMM III to mogłoby wyglądać to naprawdę ciekawie. Przykład Obsidianu i PoE się kłania.

31.03.2015 17:00
odpowiedz
leon691
57
Generał

Świat w miejscu nie stoi ale niektóre gry powinny pozostać na pewnym etapie rozwoju. Dlatego jak widzę te paskudne kanciaste 3D to wiem , że HOMM powinien pozostać w 2D. Podobnie jak widzę pokaleczone "nowe" Fallouty to jestem za rzutem izometrycznym (patrz Pillars of Eternity - da się? Da się).

"Podczas eksploracji trudno o nudę – spójrzcie tylko, jak gęsto upstrzona różnymi obiektami jest minimapa"

No właśnie nie jest. Jest mała i jest na niej mało obiektów. Po upstrzoną mapę wysyłam do HOMM3/4

31.03.2015 17:21
AciDrinker
odpowiedz
AciDrinker
27
Chorąży

@up Poszli w stronę takiej grafiki w eksperymentalnym skoku na kasę jakim należy nazwać Heroes online i jakoś to tak średnio wyszło - oczywiście nie można porównywać grafiki z gry przeglądarkowej do normalnej, niemniej jednak kierunek i efekt jakościowy byłby ten sam lub bardzo zbliżony. Zresztą grafika w prezentowanych materiałach wygląda naprawdę nieźle. Tak naprawdę ważne żeby była dobra mechanika gry. Gdyby wprowadzili w dodatkach 3 brakujące obecnie w H7 frakcje, dla każdej wprowadzić dwa dodatkowe line upy do wyboru dla gracza (co z finansowego punktu widzenia będzie niemożliwe ale czemu by nie puścić wodzy fantazji), lub chociaż po dodatkowej jednostce do wyboru na każdy tier (jak w H4)nie tylko te najmocniejsze jak obecnie, porządny generator map losowych, walki z bossami (co mnie się osobiście strasznie podobało w 6tce), zmieniające się w czasie walki pola bitwy (np rozpadające się mosty, spadające głazy blokujące przejścia, wylewające rzeki itd itp), pierdyliard artefaktów, pożądny balans jednostek i 7mka mogła by zjeść inne części cyklu bez przystawki.... pod warunkiem, że nie będzie zabugowana jak 6tka na starcie

31.03.2015 19:05
odpowiedz
Wolfman_PL
79
Konsul

Grafika w strategiach jest najmniej wazna (byle czytelna i klimatyczna) Nie przepadam za zmianami kompa by odpalic hiper grafe w ... strategii. Radosc z grafiki to 5h a reszta z gameplayu.
Popusciles mocno wodze fantazji. Chyba bym do takich efektow karty grafiki za 4k potrzebowal.
Gdyby gdyby gdyby, ale bedzie co bedzie. Z tego co czytam, bardzo duzo ludzi chce porzadniej i czytelnej grafy 2D w strategiach turowych i rts. Niestety tworcy gier usilnie wciskaja nam to 3D. No tak, bo kto by kupowal te karty za 2000zl

31.03.2015 23:03
odpowiedz
Grzesiu10
50
Centurion

Mogliby zrobić 3d jak w Cywilizacji, czyli modele i bohaterowie w 3d ale mapa jest nieruchoma(nie obraca się). Moim zdaniem w civce to rozwiązanie dobrze się sprawdza.

01.04.2015 13:02
odpowiedz
AndrzejC
29
Legionista
1.0

Widze ten sam syf co Heroes V i VI. Niech wreszcie zrobią porządną grę z piękną, malowaną grafiką dwuwymiarową jak w Heroes III. Wszyscy się uparli teraz na te trójwymiarowe efekty a one nigdy nie przebiją tradycyjnej grafiki rysunkowej. Również na mapie dwuwymiarowej się łatwiej gra, wszystko jest czytelniejsze, mapy mogą być znacznie większych rozmiarów itd. Dodaje też bajkowego klimatu. Tak samo robią twórcy Twierdzy - zamiast zrobić grę z rysunkową, dwuwymiarową grafiką to produkują kolejne trójwymiarowe gnioty hańbiące zasłużoną markę.

01.04.2015 15:08
odpowiedz
Venkt
37
Pretorianin
1.0

To będzie niegrywalny syf jak VI, dam sobie rękę uciąć.

01.04.2015 15:36
👍
odpowiedz
lukas7980
1
Junior

Czegoś tu nie rozumiem. Znam wiele osób, które są fanami serii Heroes of Might and Magic i wszyscy choć mają sentyment do trójki lubią i doceniają inne części Heroesów (może poza 6tką). Natomiast gdy czytam komentarze w internecie to wydaje się, że ludzie nic tylko oczerniają twórców, ich gry zanim powstaną.

@Wolfman_PL z takim nastawieniem, czyli 3d=gówno możesz przestać zwracać uwagę na tą serię, bo do 2d nie wróci raczej.
@Absolem masz rację :/ sposób podania i jakość fabuły odrzuca w 6stce.
@HEJTERZY_HOMMV Przecież HOMMV poza słabymi,nie prerenderowanymi cutscenkami (bolało na początku) oferowało ciekawą rozgrywkę, fajną fabułę (może jedynie wątek miłosny w Kuźni Przeznaczenia był tandetny) i dobrą rozgrywkę! Oczywiście gdy jest się zaślepionym nienawiścią do grafiki 3D (schowane surowce faktycznie nie były fajne, ale przecież to nie było nagminne - nie przeszkadzało w grze.... ) to nigdy się nie doceni mechaniki,fabuły czy czegokolwiek innego.

UWAGA UWAGA - nikt nie pamięta jak łatwo można było schować surowce w HOMM3? Zlewały się z otoczeniem/budynkami lub bezczelnie chowały się za zamkami.
HOMM3 nie było i nie jest grą idealną!!! Choćby to, że nie jest zbalansowana (armie, czary(!)).

Nie wiem czy w ogóle ktoś tutaj z tych osób, które dają ocenę ZERO, albo JEDEN mają JAKIEKOLWIEK POJĘCIE o tym za co daje się ocenę,jakie są kryteria?! To NIE JEST skala zero jedynkowa o.O ...

@AndrzejC,@Wolfman_PL,@leon691,@wronczanin i reszta osób skreślających grę.
Poza tym ludzie, pamiętacie jaki była nagonka na Heroes 4? Na FORGE w Heroes 3???? Przez takie osoby jak wy (ortodoksyjni fani, z których wylewa się nienawiść do czegoś, co nie jest standardowe/klasyczne) NIE DOSTALIŚMY FORGE, co byłoby wspaniałe :( .... Połączenie fabularne serii Might and Magic oraz HOMM. Pewnie 3/4 "hejterów" nowego nie ma pojęcia o fabule świata Might&Magic, co?

Wrócili do 2D widoku miast - bardzo dobrze, wreszcie będzie na co popatrzeć (3D nie daje możliwości uwzględnienia dużej ilości szczegółów...no chyba, że kosztem wymagań sprzętowych).
Nowa mechanika walki - to może być hit, albo porażka. Dobry balans jednostek oraz mnogość modyfikatorów jeszcze bardziej wzmocni znaczenie rozmieszczenia jednostek. Niestety pole walki wydaje mi się za bardzo upstrzone przeszkodami.
Mapa świata - oby kamera dobrze chodziła (ew. ustawienie widoku izometrycznego - jak w HOMMV, tyle że tam jakoś ustawienie domyślne tego trybu mi nie pasowało).
Obawiam się, że gra będzie miała wiele wad w kontekście balansu,bugów (Ubisoft i przykład H6). Jestem dobrej nadziei - do premiery gra ma u mnie solidne 7,5/10. Po premierze pewnie okaże się, że będzie z 6/10, no ale cóż.....
Pozdrawiam i czekam na konstruktywne odpowiedzi (bez "gra jest chujowa, bo ma 3D i nie jest rysowana", albo "gra jest do dupy, bo mechanika gry nie jest 1 do 1 jak w H3").

PS. Dla fanów muzyki : Paul Anthony Romero, Rob King and Karin Mushegain będą tworzyć muzykę do H7 - już słyszałem próbki, będzie dobrze :D

01.04.2015 20:46
odpowiedz
mortiaris
11
Legionista

Sławna H3 ma najgorszy balans w całej serii, moze poza 5, wiec nie rozumiem o co tyle hejtu..4 wciaz najlepsza pod każdym względem, 6 już było w miare, miało swoją mechanikę walki i gry w walkę o kazdy kawałek ziemii, VII ma szanse być jeszcze lepsze.

02.04.2015 00:34
odpowiedz
Nelad
14
Pretorianin

4 wciaz najlepsza pod każdym względem
Chciałbym przypomnieć o fatalnej SI w czwartej części. Komputer nawet na najwyższym stopniu trudności nie stanowił żadnego wyzwania. Już to zaprzecza Twojej tezie.

02.04.2015 08:28
AciDrinker
odpowiedz
AciDrinker
27
Chorąży

4ta część idealna nie była ale fakt jest taki, że żadna część nie była ideałem. W 4ce był najlepiej nadany kierunek innowacyjności w całej serii: wybór linii produkcyjnej jednostek w zamku, znakomity rozwój bohaterów, ciekawe jednostki, czary. Oczywiście do dzisiaj mam mieszane odczucia co do bohatera fizycznie biorącego udział w walce ale reszta była naprawdę bardzo dobra i jedyną wadą 4ki tak naprawdę było to, że wyszła po przegloryfikowanej 3jce.

02.04.2015 20:40
dudi42
odpowiedz
dudi42
34
Centurion
7.5

Cholera nie chciał bym być na miejscu twórców heroes VII, jak można stworzyć grę lepszą od idealnej trójki?! stworzenie klimatu w 3D na lepszym poziomie od tego z trójki który był w 2D jest dużym wyzwaniem.
gdybym ja miał stworzyć grę lepszą od heroes III, to olał bym temat grafiki, skupił bym się na rozbudowaniu tej gry, żeby było dużo zamków, bohaterów, artefaktów i map.
a grafika? od tego jest crysis i on mnie tak nie wciągnął tą grafiką do grania jak heroes III klimatem, dziwne porównanie ale w tym wypadku na miejscu, a jak bym chciał zrobić klimat? przede wszystkim udźwiękowienie! heroes III miał mega klimat ze względu na ścieżkę dźwiękową, która była niezwykle klimatyczna, a grafikę utrzymał bym w delikatnie ponurej i szarej tonacji, nieco realitycznej, ale z przecierającymi się gdzie nie gdzie baśniowymi artefaktami i stworami, a balans rozgrywki? frakcje nie mają być zbalansowane! wiem że to dziwne, ale kiedyś grywałem w red alerta, który podobnie jak heroes III nie był za grosz zbalansowany, i granie tą gorszą frakcją było wyzwaniem, i jak się na multi nią wygrało, to bym szacun :D

02.04.2015 22:31
odpowiedz
endargo
8
Legionista
0.0

Nie wiem czego trzeba się nałykać, żeby uznać to-to za ukłon w stronę fanów starych wersji. Niech sobie robią takie gry, ale nie nazywają ich HOMM. HOMM to była trójka. I chętnie będę płacił jak za zboże za kolejne zestawy map. Za sto map dam i 50 zł. Nazywanie tego skokiem na kasę jest nieporozumieniem.

02.04.2015 22:41
odpowiedz
paul2
1
Junior

Od H3 zacząłem swoją przygodę z Herosami. I przy każdej kolejnej części znakomicie się bawiłem, biorąc gry takimi jakie są. I po siódemkę też się ustawię w kolejce z czystej sympatii do tego tytułu.

03.04.2015 13:42
Mutant z Krainy OZ
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
197
Farben
8.0

Nie rozumiem tego hejtu na gry z serii powyżej trójki. Czwórka przyniosła wiele zmian, do których ciężko się przyzwyczaić, ale gra się świetnie. Piątka to jest klon heroesa 3 tyle, że w trzecim wymiarze. Powiem więcej, to ulepszony heroes 3. Że kampania tam jest słaba? Bo to kampania jest najważniejsza w heroesach, no proszę was :) I jeszcze ktoś wyżej napisał, że Heroes 3 HD to skok na kasę, bo od dawna jest modyfikacja fanowska. Owszem, jest mod dający większą rozdzielczość gry, taki który pozwala otworzyć grę w dużej rozdzielczości, co wiąże się tylko i wyłącznie z tym, że widać znacznie więcej mapy. Nie zwiększa w żaden sposób rozdzielczości obiektów w grze, im większa rozdzielczość, tym mniejsze są elementy widoczne na ekranie. Natomiast w przypadku H3HD jest inaczej.
Jestem do siódemki coraz bardziej pozytywnie nastawiony.

04.04.2015 00:57
odpowiedz
zanonimizowany1071459
8
Legionista

Ubisoftowi udała się tylko 5tka jak na razie, dla mnie miała tylko taką wadę że było za mało map na hot seat a te z netu to śmiech na sali. 6tka to już było totalne dno. Mam na dzieje że 7ka będzie fajna bo pograł bym w nowe fajne herosy. 3ka była fajna ale swego czasu a na ten moment 3ka jest zbyt prymitywna i ograna.

05.04.2015 11:35
dudi42
odpowiedz
dudi42
34
Centurion

Wstyd się przyznać, ale gram w Heroes III od czasów jego premiery, ale nigdy nie przechodziłem kampanii w tej grze XD zawsze grałem w scenariusze, bo nie mają limitu expa, a poza tym jakoś mnie kampania nie interesowała, grałem tylko w misję łowcy smoków i niech żyje królowa czy jakoś tak. a gram w tę grę parę razy w tygodniu!

05.04.2015 16:53
ttwizard
odpowiedz
ttwizard
152
AzoriuS

Fabuła w Heroes nigdy nie była mocną stroną gry. Takie bajkowe fantasy. Grafika również nie jest wielką przeszkodą. Problemem jest spłycanie rozgrywki.

Czekam na kontynuacje HOMM, gdzie będziemy mieli z 20 surowców do wydobywania, ogrom możliwości rozbudowy zamków, pokaźna baza przedmiotów. Wisienką na torcie byłaby zmiana nastroju na dark fantasy, ale to już moje subiektywne życzenie.

06.04.2015 22:18
Novarek
odpowiedz
Novarek
4
Junior

Podobno miały być zmiany w sferze walki? Typu zróżnicowanie ataków z flanki, zza pleców, jakieś dodatkowe modyfikatory. Jeśli tak, to czekam z niecierpliwością.

07.04.2015 06:32
Mutant z Krainy OZ
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
197
Farben

Te zmiany zostały wprowadzone, atak od pleców jest premiowany dodatkowymi obrażeniami, podobnie atak z flanki.

08.04.2015 19:53
😊
odpowiedz
Max11
12
Legionista

Też uważam że dobre byłoby zdecydowane rozbudowanie każdego z elementów gry, takie Heroes połączone z Cywilizacją byłoby ekstra :)

09.04.2015 00:33
odpowiedz
Altarian
45
Pretorianin
8.5

4 najlepsza hahashahahaha no szczyt głupoty :) Zero balansu i herosem rozwalałem całe armie solo GG , najgorsza 4 i 6, pomijam 1, 2 bo to początki serii , 3 ze wszystkimi dodatkami powala, 5 taka sobie. Czuję, że 7 może być dobra

09.04.2015 05:40
Mutant z Krainy OZ
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
197
Farben

Przecież trójka to rozbudowana dwójka, wiec o jakich początkach serii mówisz. Mniej różnic jest miedzy 3 a 2 niż miedzy którąkolwiek inna częścią.

09.04.2015 11:36
odpowiedz
Altarian
45
Pretorianin

Przecież trójka to rozbudowana dwójka, wiec o jakich początkach serii mówisz. Mniej różnic jest miedzy 3 a 2 niż miedzy którąkolwiek inna częścią.
To tak samo jak dwójka do jedynki ..... dlatego pominąłem 1 i 2 bo to bardziej ubogie wersję 3, tym bardziej po wszystkich dodatkach trójka stała się wyznacznikiem ....

13.04.2015 22:29
Nolifer
odpowiedz
Nolifer
121
The Highest

Nie można ciągle liczyć, że po kilkunastu latach kolejne herosy będą takie same, jak III. Marka idzie z duchem czasu, chociaż żeby próbowali jak najbardziej zbliżyć się.

25.05.2015 22:34
odpowiedz
FatBastard997
1
Junior

Moim zdaniem fabuła zawsze była najlepszą stroną serii. Szczególnie h3,h5 i h6 mają cudowną linię fabularną, nie pomijając oczywiście wspaniałej mechaniki i innych aspektów. Niestety, w każdej części czegoś brakowało, w h3 miejscami jest zbyt przestarzałe i przewidywalne(zważywszy na rok produkcji nie mogę tu nikogo winić), h4 jest świetne, choć czasem niezbyt zbalansowane, h5... No dobra, tu wszystko jest idealnie, nawet podstawka jest w pełni grywalna. Za to h6 ma wyśmienitą fabułę, lecz cała reszta jest zrobiona w pośpiechu. Niemniej uważam, że należy dać kolejnej części taką samą szansę jak poprzednim.

30.09.2015 00:44
throw-up
odpowiedz
throw-up
10
Chorąży

Najlepsza jest 3cia czesc potem dlugo dlugo nic i dopiero dwojka czworka czy jakos tak, piatka czy szostka to syf...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze