Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Najnowsze zapowiedzi gier strategicznych 4

Na tej stronie znajdziesz pełne zestawienie naszych materiałów przedpremierowych dotyczących gier komputerowych i konsolowych, które możesz posortować według daty publikacji. Jeżeli szukasz innych możliwości zawężenia wyników oraz wyszukiwarki, przejdź do głównej strony materiałów przedpremierowych.

Test wersji beta gry Age of Wonders III - turowej strategii dla fanów Heroesów

Test wersji beta gry Age of Wonders III - turowej strategii dla fanów Heroesów

zapowiedź gry20 lutego 2014

Po kilku całkiem udanych odsłonach serii Overlord holenderskie studio Triumph wraca do swoich korzeni – Age of Wonders III ma przywrócić fantastyczne wspomnienia z bitew rozgrywanych w krainie Evermore. Wygląda na to, że są na to spore szanse.

Test wersji beta gry Age of Wonders III - turowej strategii dla fanów Heroesów
Stronghold: Crusader II – graliśmy w kontynuację kultowej Twierdzy

Stronghold: Crusader II – graliśmy w kontynuację kultowej Twierdzy

zapowiedź gry7 listopada 2013

Twórcy z Firefly Studios kilkukrotnie próbowali powtórzyć sukces pierwszej Twierdzy oraz Krzyżowca, ale nigdy im się to nie udało. Jak będzie tym razem?

Stronghold: Crusader II – graliśmy w kontynuację kultowej Twierdzy
Testujemy wczesną wersji gry Godus - Molyneux wraca do Populousa

Testujemy wczesną wersji gry Godus - Molyneux wraca do Populousa

zapowiedź gry6 października 2013

Godus, nowa gra Petera Molyneuxa, udowadnia, że klikanie i zabawa w boga wciągają. Czy produkcja autora Fable będzie tak znaczącym osiągnięciem jak przed laty Populous? Próbujemy odpowiedzieć na to pytanie po godzinach spędzonych z wczesną wersją gry.

Testujemy wczesną wersji gry Godus - Molyneux wraca do Populousa
Testujemy Horizon - strategię 4X dla fanów Master of Orion i Galactic Civilizations

Testujemy Horizon - strategię 4X dla fanów Master of Orion i Galactic Civilizations

zapowiedź gry30 września 2013

Chociaż Horizon wyraźnie inspiruje się seriami takimi jak Master of Orion czy Galactic Civilizations, to jednak nie brakuje mu oryginalności. Wersja beta wskazuje na to, że szykuje się ciekawa gra!

Testujemy Horizon - strategię 4X dla fanów Master of Orion i Galactic Civilizations
Widzieliśmy grę Age of Wonders III - zapomniana strategia wygląda zachęcająco

Widzieliśmy grę Age of Wonders III - zapomniana strategia wygląda zachęcająco

zapowiedź gry8 września 2013

Po krótkiej przygodzie z marką Overlord, holenderskie studio Triumph powraca do swojej oryginalnej serii. Trzecia, a de facto czwarta w kolejności gra z cyklu Age of Wonders ma duże szanse przywrócić jej dawną świetność.

Widzieliśmy grę Age of Wonders III - zapomniana strategia wygląda zachęcająco
Graliśmy w XCOM: Enemy Within - starcia z UFO w bardziej rozbudowanym wydaniu

Graliśmy w XCOM: Enemy Within - starcia z UFO w bardziej rozbudowanym wydaniu

zapowiedź gry21 sierpnia 2013

Firma 2K Games przywiozła do Kolonii grywalną wersję pierwszego dodatku do gry XCOM: Enemy Unknown. Wprowadzone w nim zmiany zwiększają walory taktyczne pierwowzoru.

Graliśmy w XCOM: Enemy Within - starcia z UFO w bardziej rozbudowanym wydaniu
Twierdza: Krzyżowiec 2 - seria Stronghold podnosi się z kolan

Twierdza: Krzyżowiec 2 - seria Stronghold podnosi się z kolan

zapowiedź gry13 sierpnia 2013

Po ponad dziesięciu latach powraca Twierdza: Krzyżowiec. Czy ekipie Firefly uda się powtórzyć sukces nadal grywalnej części pierwszej i zrehabilitować się po nieudanej trzeciej Twierdzy?

Twierdza: Krzyżowiec 2 - seria Stronghold podnosi się z kolan
Graliśmy w Total War: Rome II - test pierwszej minikampanii

Graliśmy w Total War: Rome II - test pierwszej minikampanii

zapowiedź gry1 sierpnia 2013

Najnowsza strategia od Creative Assembly wprowadza wiele usprawnień do wypracowanej przez lata formuły. W kampanii wprowadzającej przetestowaliśmy zarówno warstwę strategiczną jak i dowodzenie legionem w trakcie bitew.

Graliśmy w Total War: Rome II - test pierwszej minikampanii
Graliśmy w Divinity: Dragon Commander - cztery gry w jednej

Graliśmy w Divinity: Dragon Commander - cztery gry w jednej

zapowiedź gry19 lipca 2013

Najnowsze dzieło Belgów z niezależnego studia Larian łączy w sobie różne gatunki gier, co może być jednak gwoździem do jego trumny. Testy wersji beta wzbudziły nasze zainteresowanie, ale nie rozwiały dotychczasowych wątpliwości.

Graliśmy w Divinity: Dragon Commander - cztery gry w jednej
Testujemy wersję alfa Prison Architect - Zielona mila w wirtualnym Shawshank

Testujemy wersję alfa Prison Architect - Zielona mila w wirtualnym Shawshank

zapowiedź gry17 lipca 2013

Prison Architect, czyli symulator więzienia ma potencjał nie mniejszy niż większość współczesnych, rozbudowanych tycoonów. Jeśli twórcy ze studia Introversion Software dopracują swój tytuł, to otrzymamy jedną z ciekawszych symulacji ostatnich lat.

Testujemy wersję alfa Prison Architect - Zielona mila w wirtualnym Shawshank
Total War: Rome II - wrażenia z pokazu przed premierą

Total War: Rome II - wrażenia z pokazu przed premierą

zapowiedź gry6 czerwca 2013

Mieliśmy okazję zagrać w nadchodzące wielkimi krokami Total War: Rome II i poprowadzić legiony Juliusza Cezara do zwycięstwa nad wojskami Ptolemeusza XIII. Fani serii mogą spać spokojnie.

Total War: Rome II - wrażenia z pokazu przed premierą
Company of Heroes 2 tuż przed premierą - wrażenia z singla i multi

Company of Heroes 2 tuż przed premierą - wrażenia z singla i multi

zapowiedź gry21 maja 2013

Na miesiąc przed premierą Company of Heroes 2 Łosiu ograł porządnie tryb multiplayer i fragmenty kampanii. Czego mogą się spodziewać miłośnicy RTS-ów i strategii osadzonych w realiach II wojny światowej?

Company of Heroes 2 tuż przed premierą - wrażenia z singla i multi
Powrót ery cudów - gra Age of Wonders III nowym królem turówek fantasy?

Powrót ery cudów - gra Age of Wonders III nowym królem turówek fantasy?

zapowiedź gry17 kwietnia 2013

Wkrótce na rynek powróci jedna z najlepszych marek wśród turówek fantasy. Wszystko wskazuje na to, że Age of Wonders 3 spełni wygórowane oczekiwania fanów gatunku.

Powrót ery cudów - gra Age of Wonders III nowym królem turówek fantasy?
Testujemy Nowy wspaniały świat - bogaty dodatek do gry Civilization V

Testujemy Nowy wspaniały świat - bogaty dodatek do gry Civilization V

zapowiedź gry12 kwietnia 2013

Nowe rozszerzenie do Cywilizacji niesie ze sobą więcej zmian niż jakikolwiek inny dodatek z ostatnich kilku lat. Szykuje się nie lada gratka dla fanów strategii!

Testujemy Nowy wspaniały świat - bogaty dodatek do gry Civilization V
Divinity: Dragon Commander – najdziwniejszy miks strategii i RPG-a w jaki graliśmy

Divinity: Dragon Commander – najdziwniejszy miks strategii i RPG-a w jaki graliśmy

zapowiedź gry23 marca 2013

Divinity: Dragon Commander gra, w której smok, posiłkując się w locie jetpackiem, prowadzi do boju zaawansowaną technologicznie armię, a w wolnych chwilach włada cesarstwem.

Divinity: Dragon Commander – najdziwniejszy miks strategii i RPG-a w jaki graliśmy
Graliśmy w Anomaly 2 - kontynuację udanej gry tower defence

Graliśmy w Anomaly 2 - kontynuację udanej gry tower defence

zapowiedź gry6 marca 2013

Pierwsza część Anomaly to oryginalne spojrzenie na gatunek tower defense. Sequel zapowiada się na coś ładniejszego, większego i lepszego pod każdym względem.

Graliśmy w Anomaly 2 - kontynuację udanej gry tower defence
Rzymianie kontra Germanie w grze Total War: Rome II

Rzymianie kontra Germanie w grze Total War: Rome II

zapowiedź gry28 lutego 2013

Las Teutoburski nie ma przed nami tajemnic - widzieliśmy Total War: Rome II w akcji. Nowe dzieło Creative Assembly zapowiada się wyśmienicie!

Rzymianie kontra Germanie w grze Total War: Rome II
Europa Universalis IV - powiew świeżości w skostniałej serii

Europa Universalis IV - powiew świeżości w skostniałej serii

zapowiedź gry25 lutego 2013

Paradox Interactive zamierza tchnąć nowe życie do swojej najsłynniejszej serii. Zmiany prezentują się naprawdę wyśmienicie - jest na co czekać!

Europa Universalis IV - powiew świeżości w skostniałej serii
Graliśmy w Might & Magic: Heroes Online - śliczni Hirołsi w Twojej przeglądarce

Graliśmy w Might & Magic: Heroes Online - śliczni Hirołsi w Twojej przeglądarce

zapowiedź gry20 lutego 2013

Might & Magic Heroes Online, czyli nowe wcielenie wiekowej już serii gier. Czy „Hirołsi” w przeglądarkowym wydaniu free-to-play są w stanie dorównać poprzednim odsłonom cyklu? Przekonamy się już za kilka miesięcy.

Graliśmy w Might & Magic: Heroes Online - śliczni Hirołsi w Twojej przeglądarce
Graliśmy w Anno Online - średniowieczna osada w oknie przeglądarki

Graliśmy w Anno Online - średniowieczna osada w oknie przeglądarki

zapowiedź gry6 lutego 2013

Anno Online, czyli gra przeglądarkowa z prawdziwego zdarzenia. Połączenie technologii flash z walorami produkcji AAA w wydaniu free-to-play jest skazane na sukces. Poniżej pierwsze wrażenia z aktualnej rozgrywki.

Graliśmy w Anno Online - średniowieczna osada w oknie przeglądarki
Współpraca to nie miejska legenda – testujemy SimCity!

Współpraca to nie miejska legenda – testujemy SimCity!

zapowiedź gry25 stycznia 2013

Do premiery SimCity pozostał miesiąc – podczas kilku godzin zabawy z testową wersją gry sprawdzamy, czy dzieło studia Maxis oparte jest na solidnych fundamentach!

Współpraca to nie miejska legenda – testujemy SimCity!
Graliśmy w kampanię Zergów w StarCraft II: Heart of the Swarm - Kerrigan kontra Protossi

Graliśmy w kampanię Zergów w StarCraft II: Heart of the Swarm - Kerrigan kontra Protossi

zapowiedź gry22 stycznia 2013

Podczas specjalnego pokazu gry StarCraft II: Heart of the Swarm w Paryżu, przetestowaliśmy kilka misji z kampanii Zergów. Singiel zapowiada się naprawdę uroczo.

Graliśmy w kampanię Zergów w StarCraft II: Heart of the Swarm - Kerrigan kontra Protossi
Command & Conquer - powrót do korzeni na silniku Battlefielda

Command & Conquer - powrót do korzeni na silniku Battlefielda

zapowiedź gry10 stycznia 2013

Nowa odsłona cyklu Command & Conquer pragnie przywrócić dawny blask podupadającej serii. W jaki sposób? Wracając do korzeni!

Command & Conquer - powrót do korzeni na silniku Battlefielda
StarCraft II: Heart of the Swarm – dodatek na miarę Brood Wara?

StarCraft II: Heart of the Swarm – dodatek na miarę Brood Wara?

zapowiedź gry4 stycznia 2013

O Heart of the Swarm szerzej pisaliśmy ostatnio we wrześniu. Jak od tamtego czasu zmienił się nadchodzący dodatek do StarCrafta II? Czy możemy mieć nadzieję na równie dobre rozszerzenie, jakim swego czasu okazał się Brood War do pierwszego StarCrafta?

StarCraft II: Heart of the Swarm – dodatek na miarę Brood Wara?
Wargame: AirLand Battle - lotnictwo wkracza do gry

Wargame: AirLand Battle - lotnictwo wkracza do gry

zapowiedź gry3 stycznia 2013

Eugen Systems szykuje kontynuację jednej z najlepszych strategii zeszłego roku. Wargame: AirLand Battle to dynamiczna kampania, olbrzymia skala i zwiększony realizm.

Wargame: AirLand Battle - lotnictwo wkracza do gry
Graliśmy w multiplayer Company of Heroes 2 - Relic idzie za ciosem

Graliśmy w multiplayer Company of Heroes 2 - Relic idzie za ciosem

zapowiedź gry10 grudnia 2012

Company of Heroes do dzisiaj pozostaje jednym z najbardziej udanych RTS-ów w historii. Relic idzie za ciosem - multiplayer w Company of Heroes 2 zapowiada się kapitalnie.

Graliśmy w multiplayer Company of Heroes 2 - Relic idzie za ciosem
Castle Story – WarCraft i Minecraft w jednym, czyli kreatywność raz jeszcze

Castle Story – WarCraft i Minecraft w jednym, czyli kreatywność raz jeszcze

zapowiedź gry7 listopada 2012

Kanadyjskie Sauropod Studio podbiło Kickstartera grą Castle Story, kojarzącą się z Minecraftem. Teraz musi udowodnić, że to połączenie Warcrafta z klockami LEGO otwiera nowy rozdział w kategorii gier kreatywnych.

Castle Story – WarCraft i Minecraft w jednym, czyli kreatywność raz jeszcze
Graliśmy w XCOM: Enemy Unknown - to będzie godny następca UFO!

Graliśmy w XCOM: Enemy Unknown - to będzie godny następca UFO!

zapowiedź gry20 września 2012

Od premiery XCOM: Enemy Unknown dzielą nas już tylko tygodnie. Po sprawdzeniu grywalnej wersji możemy stwierdzić, że UFO wreszcie otrzyma godną kontynuację.

Graliśmy w XCOM: Enemy Unknown - to będzie godny następca UFO!
StarCraft II: Heart of the Swarm - wrażenia z wersji beta

StarCraft II: Heart of the Swarm - wrażenia z wersji beta

zapowiedź gry15 września 2012

Od dawna wyczekiwany dodatek do StarCrafta II doczekał się zamkniętej bety. Dotychczasowe zmiany wprowadzone przez Blizzarda mocno mieszają w znanej formule.

StarCraft II: Heart of the Swarm - wrażenia z wersji beta
Testowaliśmy tryb multiplayer w grze XCOM: Enemy Unknown!

Testowaliśmy tryb multiplayer w grze XCOM: Enemy Unknown!

zapowiedź gry29 sierpnia 2012

Na gamescomie mieliśmy okazję pobawić się trybem multiplayer w XCOM: Enemy Unknown. Okazał się on wartościowym dodatkiem, który wzbogaca całą grę i nie sprawia wrażenia doczepionego na siłę.

Testowaliśmy tryb multiplayer w grze XCOM: Enemy Unknown!