autor: Damian Pawlikowski
Alfabet Fallouta 4 - co wiemy o nowej grze twórców Skyrima?
Krótki zwiastun to z jednej strony bardzo niewiele, bo nie towarzyszą mu żadne konkretne informacje na temat gry. Z drugiej, nawet taki film potrafi dostarczyć kilka ważnych przesłanek, jeśli wie się, gdzie ich szukać.
Spis treści
- Alfabet Fallouta 4 - co wiemy o nowej grze twórców Skyrima?
- B jak bohater
- C jak Commonwealth
- D jak Deathclaw
- E jak engine
- F jak Fenway Park
- I jak Instytut
- J jak Jumpsuit
- K jak Krypta 111
- M jak miasto Boston
- P jak Paul Revere
- R jak Ron Perlman
- S jak supermutanci
- T jak Todd Howard
- U jak USS Constitution
- V jak Vault Boy
- Z jak zwiastun
J jak Jumpsuit
Cóż to byłby za Fallout bez kultowego jednoczęściowego uniformu, uznanego za absolutny krzyk mody w każdej z rozsianych po Stanach Zjednoczonych Krypt, wykonanego ze skóry oraz niebieskiego materiału z żółtym suwakiem i numerem danego bunkra na plecach. Co prawda zawsze po opuszczeniu cieplutkiego „mieszkanka” najrozsądniej jest rozejrzeć się za dużo bardziej wytrzymałą zbroją, która ochroni nas przed czyhającym dosłownie za każdym rogiem niebezpieczeństwem, ale „jumpsuit” to już klasyka, równie ważna dla graczy jak czerwona czapeczka Mario czy obcisły seledynowy lateks oldskulowej panny Croft. Kostium występuje w kilku różnych odmianach, takich jak chociażby klasyczna (dostępna i obowiązkowa dla każdego szarego mieszkańca Krypty), użytkowa (dla pracowników fizycznych i mechaników), zbrojona, ochroniarska czy laboratoryjna. To właśnie w takiej kreacji nasz heros opuści swą Kryptę 111 i wyruszy na poszukiwania... no właśnie, czego? Tego dowiemy się najwcześniej podczas zbliżającej się konferencji Bethesdy w nocy z niedzieli na poniedziałek.