Globalna sprzedaż The Last of Us przekracza 3,4 mln egzemplarzy
Najszybciej sprzedająca się nowa marka w historii PlayStation®3; najszybciej sprzedająca się gra 2013 roku na PlayStation®3
Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.
Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) ogłosiło dzisiaj, że gra The Last of Us™ znalazła ponad 3.4 mln nabywców na całym świecie. Sprzedaż tej wydanej jedynie na PlayStation®3 gry, która zdobyła powszechne uznanie, przekroczyła wszelkie oczekiwania, stając się najlepiej sprzedającym się tytułem na system PS3 w 2013 roku.
The Last of Us™ pozwala graczom przeżyć emocjonującą podróż po postapokaliptycznym świecie zmagającym się od ponad dwóch dekad z pandemią wywołaną przez grzyb maczużnik, która zdziesiątkowała ludzkość. Głęboka, niezwykle realistyczna fabuła prowadzona z perspektywy pary głównych bohaterów, Joela i Ellie, porusza kwestie związane z człowieczeństwem. Ich podróż obfituje w niezwykle emocjonalne momenty, a sama fabuła oscyluje wokół takich tematów jak przetrwanie, lojalność, miłość czy odkupienie.
„Wyniki sprzedaży są dowodem na to, że The Last of Us to hit z najwyższej półki” – komentuje Shuheu Yoshida, prezes Sony Computer Entertainment Worldwide Studios. „Deweloperzy z Naughty Dog to prawdziwi wizjonerzy i niezrównani twórcy scenariuszy, a ta gra jest tego niekwestionowanym dowodem. PlayStation nie ustaje w wysiłkach, by dostarczać unikalnej rozgrywki, która wyznaczy nowe standardy w dziedzinie interaktywnej rozrywki. The Last of Us jest tego idealnym przykładem”.