Uncharted 2: Among Thieves - poradnik do gry

Poradnik do gry Uncharted 2: Among Thieves to sprawdzona solucja, zawierająca opis wszystkich dostępnych w grze misji, osiągnięć oraz trofeów. W tekście znalazło się też wiele przydatnych porad i sugestii oraz ponad tysiąc screenów.

24 listopada 2009Autor solucji: Crash (gry-online.pl) - dotyczy wersji PS3
Poradnik do gry przygodowej Uncharted 2: Among Thieves zawiera nie tylko opis wszystkich 26 etapów, ale również listę 101 ukrytych przedmiotów (sekretów) oraz poszczególnych trofeów - Uncharted 2: Among Thieves - opis przejścia - poradnik do gry

Poradnik do gry przygodowej Uncharted 2: Among Thieves zawiera nie tylko opis wszystkich 26 etapów, ale również listę 101 ukrytych przedmiotów (sekretów) oraz poszczególnych trofeów. Tak skonstruowana solucja, wzbogacono dodatkowo o ponad tysiąc ilustracji i kilka filmów wideo, powinna dobrze służyć wszystkim poszukiwaczom przygód. Przygotowano ją z myślą o graczach, którym gra sprawia problem - stąd konkretne i szczegółowe opisy walk, przeciwników oraz zastosowanych broni czy taktyk. Dzięki temu Nathan Drake będzie ginął tak rzadko, jak to tylko możliwe, a przy tym dostarczał graczowi masę frajdy podczas kolejnych zmagań.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Kompletna solucja pozwalająca na bezproblemowe przejście gry;
  • Lista wszystkich osiągnięć i trofeów wraz ze sposobem ich zdobycia;
  • Porady dotyczące walki, eksploracji i pozostałych elementów gry;
  • Ponad 1000 ilustracji obrazujących poczynania głównego bohatera.

Uncharted 2: Among Thieves - poradnik do gry

Poradnik do gry

Uncharted 2: Among Thieves - opis przejścia - poradnik do gry

Poradnik do gry Uncharted 2: Among Thieves zawiera bardzo szczegółowy opis wszystkich 26 etapów, wskazówki odnośnie starć, przeciwników jak i broni, a także dokładne informacje na temat znajdowania wszystkich 101 ukrytych przedmiotów.

Uncharted 2: Among Thieves - trofea - poradnik do gry

Niniejszy poradnik zawiera różnego rodzaju informacje i wskazówki dotyczące Trofeów, jakie można zdobyć grając w Uncharted 2: Among Thieves.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Uncharted 2: Among Thieves - opis przejścia - poradnik do gry
Uncharted 2: Among Thieves - trofea - poradnik do gry

Komentarze do Uncharted 2: Among Thieves - poradnik do gry:

09.11.2009 17:41
MP1989
55
Konsul

PORADNIK JEST DOBRY JESTEM ZADOWOLONY

09.11.2009 17:45
odpowiedz
Bac02
72
StreetRider

mi już się nie przyda, bo grę mam już ukończoną

09.11.2009 19:11
odpowiedz
Miszczu1991
26
Pretorianin

Mi sie może przydać bo mam tylko 67 skarbów reszty nie moge znalezc. Teraz bede grał na crushing

16.11.2009 06:55
odpowiedz
DoomnY
16
Chorąży

@Miszczu1991
Na youtube masz filmiki gdzie co jest.

16.11.2009 21:18
odpowiedz
patuzi
53
Pretorianin

Ja ze znajdzkami nie miałem większych problemów (youtube bardzo pomaga :P) Problemem okazało się to że przeszedłem grę na hard, myśląc że na crushing gram -_-' Wyobraźcie sobie tylko te zdziwienie na końcu "Czemu trofeum nie dostalem za crushing ?". Do dziś nie chce mi się zaczynać 4ty raz gry...
A poradnik świetny ^^

31.12.2013 12:06
odpowiedz
Juka12
1
Junior

Super gra kto jeszcze nie grał niech zagra pozdrawiam:Julia

31.12.2013 12:07
odpowiedz
Juka12
1
Junior

Jest już w sprzedaży Uncharted 4

28.02.2014 13:10
odpowiedz
everest744
1
Junior

Juka 12 to kup