Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

World of Tanks - poradnik do gry

World of Tanks - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sherman III | Poradnik do Sherman III w World of Tanks World of Tanks poradnik

Poradnik i recenzja czołgu Sherman III - brytyjskiego czołgu średniego 5 tieru.

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Poniżej znajdziecie opis i porady do czołgu Sherman III - Sherman III | Poradnik do Sherman III w World of Tanks - World of Tanks - poradnik do gry

Poniżej znajdziecie opis i porady do czołgu Sherman III:

Cechy Shermana III

Nazwa

Sherman III

Typ

Czołg średni

Poziom

V

Uzbrojenie

76 mm Gun M1A1

Pancerz

50/38/38 (przód/boki/tył/mm) (kadłub)

63/63/63 (przód/boki/tył/mm) (wieża)

Wytrzymałość

465 punktów wytrzymałości

Mobilność

Prędkość maksymalna 48km/h, prędkość obrotu 37 stopni/s

Zasięg widzenia

370m

Sherman III jest jednym z wariantów pospolitego i znanego wszystkim tanka M4 Sherman, dostarczane były do Wielkiej Brytanii w ramach umowy Lend-Lease, kraj ten posiadał w szczytowym momencie ponad 5 tysięcy tych pojazdów. W World of Tanks jest to brytyjski czołg średni V tieru.

Zaletami tego tanka są: szybkostrzelna armata o przyzwoitej penetracji - potrafi ona wycisnąć naprawdę duży dpm (obrażenia na minutę); bardzo dobra dynamika jazdy - Sherman rozwija porządna prędkość maksymalną i obraca się jeszcze szybciej; opancerzenie, które może sprawić kłopot niejednemu równorzędnemu lub słabszemu pojazdowi; wysoki zasięg widzenia.

Sherman nie posiada wielu wad. Moim zdaniem kuleje przede wszystkim celność działa - nie można na niej polegać w walce na daleki dystans; ilość HP jest przeciętna; brakuje opancerzenia z boków i tyłu kadłuba.

Słabe punkty

Nie kierujmy swoich pestek absolutnie w jarzmo armaty, wartość efektywna pancerza to ponad 150mm - Sherman III | Poradnik do Sherman III w World of Tanks - World of Tanks - poradnik do gry
  1. Czerwony (tam nie strzelaj):

Nie kierujmy swoich pestek absolutnie w jarzmo armaty, wartość efektywna pancerza to ponad 150mm.

  1. Żółty (jest szansa na przebicie)

Cały pancerz frontowy nie stanowi bariery dla dział posiadających już od 90-100mm penetracji. Boczki wieży, dobrze wyprofilowane także mogą stanowić problem i w zadziwiający sposób dingować pociski nawet znacznie silniejszych czołgów.

  1. Zielony (wal śmiało)

Weakpointy, choć bardzo wrażliwe i podatne na uszkodzenia, w przypadku Shermana są dość niewielkich rozmiarów: będą to dwa wizjery załogi na szczycie frontalnego pancerza oraz właz na dachu.

Jak grać Shermanem III?

Nie jest on dobrym fighterem frontowym, jego rola to w znacznej mierze wspomaganie pochodu silniejszych sojuszników i zasypywanie wroga gradem pestek. Poruszajmy się za naszymi czołgami ciężkimi, gdy przeciwnik skupi się na nich, próbujmy ataków z flanek lub od tyłu.

Sherman III jest dobrym kandydatem do gry "na wieżę" czyli "hulldown" (ze schowanym kadłubem) - potrafi on dość dobrze opuszczać działo w pionie, a wspomniana wieża jest o wiele solidniej okuta stalą niż podstawa pojazdu. Ustawiajmy się w tym celu w lejach po pociskach, za kamieniami lub nasypami, ostrzeliwujmy adwersarzy ze wzniesień i górek.

Moduły dodatkowe dla Shermana III

Osobiście wybrałbym do tego pojazdu przede wszystkim ulepszoną wentylację, powłokę antyrefleksyjną oraz mechanizm dosyłający do dział średniego kalibru.