KW-1 Radzieckie czołgi ciężkie

World of Tanks - poradnik do gry

24 marca 2014Autorzy solucji: Asmodeusz & Damian Klapczarek (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

KW-1

Informacje ogólne

Nazwa - KW-1 - Radzieckie czołgi ciężkie - World of Tanks - poradnik do gry

Nazwa

KW-1

Typ

Czołg ciężki

Poziom

V

Uzbrojenie

85 mm F-30: penetracja 120mm; obrażenia 160

Pancerz

Kadłub: 75mm/75mm/70mm, wieża: 110mm/110mm/110mm

Wytrzymałość

640 punktów życia

Mobilność

Prędkość maksymalna: 34km/h, silnik: 500KM

Rola

Walka na średnim dystansie, walka w zwarciu

KW-1 to pierwszy czołg ciężki dostępny radzieckim dowódcom. Czołg ten jest bardzo wolny i mało manewrowny: jednostka napędowa jest bardzo słaba, stąd rozpędzenie się do prędkości maksymalnej jest bardzo trudne. Opancerzenie jest wystarczająco dobre, aby podjąć równą walkę ze wszystkimi czołgami piątego poziomu, zaś wybór skutecznego uzbrojenia powinien zadowolić każdego gracza. Po osiągnięciu statusu elitarnego czołg ten często otrzymuje swoje stałe miejsce w garażu, gdyż doskonale nadaje się do zarabiania kredytów.

Rozwój, sprzęt, załoga

KW-1 ma kilka ścieżek rozwoju; ta zaproponowana poniżej pozwala nam na jak najszybsze wykorzystanie dużej siły ognia w celu ułatwienia dalszego zdobywania doświadczenia.

Pierwszą rzeczą, jaką powinniśmy wynaleźć na KW-1 jest działo 57 mm 413. Zależnie od preferowanego stylu gry armata ta może nam starczyć do końca przygody z tym czołgiem. Kolejnym krokiem powinno być wynalezienie silnika M-17F a następnie zawieszenia. Dzięki zwiększonej nośności możliwe będzie zamontowanie nowej wieży, która nie tylko zwiększy naszą pulę punktów życia, lecz także jest na tyle dobrze opancerzona, że działa piątego poziomu będą od niej rykoszetowały. W tym miejscu musimy zadecydować, jaką broń zamierzamy używać. Działo 85 mm F-30 posiada dobrą penetrację, zaś haubica 122mm U-11 pozwala nam na wystrzeliwanie dużych ładunków odłamkowo-burzących. Po wynalezieniu odpowiadającej nam broni, odkrywamy pozostałe moduły i pojazdy.

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
60%