Zaskoczenie na plus. Spodziewałem się czegoś bardziej filmowego i liniowego, a dostałem uproszczoną wersję immersive sima, z dużą swobodą akcji i wielkimi lokacjami, których eksploracja to czysta przyjemność. Do tego gra ma świetną fabułę i wyborne zagadki, które pozwalają naprawdę poczuć się jak Indiana Jones. W sumie Wielki Krąg to najlepsze co spotkało tę markę od czasów Fate of Atlantis - ta gra jest zdecydowanie lepsza niż ostatnie dwa filmy z tej serii.
Perełka. Śliczny otwarty świat, cudowna muzyka i grupa ciekawych postaci przeżywających małą w skali, ale łapiącą za serce przygodę. Zagranie w Caravan SandWitch to jak udany urlop - relaksujący, zapadający w pamięci i odnawiający baterie w naszej duszy.
Taktyczna perełka. Świeża, napchana jak pinata świeżymi pomysłami i niesamowicie miodna. Ta gra nie ma słabych stron. Nawet fabuła jest doskonała - ma fascynujący świat, bohaterów na których Ci zależy, oraz intrygujący główny wątek, który zachęca do dalszej zabawy. Tom Francis zrobił to po raz trzeci - po Gunpoint i Heat Signature kolejny raz opracował małe arcydzieło. To najpewniej najlepszy indyk 2024 roku.
To jest taki bieda-asasyn. Świat tutaj jest pusty, skradanie co najwyżej mierne, a rozgrywka mało różnorodna. Ale dzięki świetnie opowiedzianej (choć trochę sztampowej) historii, sympatycznych bohaterach oraz przede wszystkim absolutnie cudownemu systemowi walki, gra się w to wybornie.
To tylko symulator chodzenia, ale wystarczająco interaktywny, aby to specjalnie nie przeszkadzało. Świetny klimat, absolutnie genialne role aktorów głosowych i fajna historia. Dla miłośników horrorów fajna rzecz, zwłaszcza jeśli zagracie w ramach Game Passa.
Wybitna gra dostała równie wybitny remake. Trylogia zawsze miała najlepszy gameplay z survival horrorów, a tutaj jest on jeszcze lepszy dzięki kilku przydatnym ulepszeniom. Na pierwszy rzut oka gra niewiele się różni od oryginału, ale im dłużej gramy tym bardziej doceniamy zmiany oraz zaskakująco dużo nowej zawartości. Serce tylko pęka, że po remake'u EA ponownie odłożyło markę Dead Space na półkę.
Fajna przygodowa gra akcji, z dobrym systemem walki i świetnymi postaciami. Mimo to ogólnie jednak trochę słabsza niż pierwsza część.
Pięknie opowiedziana historia i absolutny majstersztyk wizualny. Do tego pomysł zaprezentowania mitologii nordyckiej w klimacie horroru udał się wyjątkowo dobrze. Grze szkodzi jej krótkość oraz fakt, że rozgrywka jest bardzo prosta i trochę szkoda, że nie włożono w nią więcej wysiłku, ale nie to zdecydowanie "symulator chodzenia", bo zagadek i walk jest tu całkiem sporo.
Ogólnie średni dodatek. Bez polotu, z brzydką mapą i fabułą, która robi się ciekawa dopiero na samym końcu. Zwłaszcza rozczarowujące DLC, biorąc pod uwagę o ile lepsze są mitologiczne sekcje w podstawowej wersji gry.
Przyzwoity dodatek. Nic specjalnego, ale jeśli ktoś chce spędzić dodatkowych kilkanaście godzin z Valhallą to ten dodatek mu to zapewni.
Dobra, nie obiecuję, że się uda, bo z modami nigdy nie wiadomo, ale pokombinujemy i zobaczymy co da się zrobić :) Kilka pytań
1.Pojawia się przy tym jakiś komunikat o błędzie?
2.Na jakim Windowsie grasz?
3. Jaką masz wersję gry? Pudełkową? Ze Steam? I do jakiej wersji jest zaktualizowana
4. Masz jakieś inne mody zainstalowane?
5. Czy czysta gra (czyli bez modów) działa u Ciebie normalnie?
W tej kategorii (oldskulowe RTS-y typu CnC) obiecująco zapowiada się Tempest Rising. Demo było bardzo fajne i mocno w stylu Command and Conquer. Nie wszystko tam zagrało, ale premierę mocno opóźniono po to, aby wprowadzić sugestie graczy po tym demku. Więc może wyjść z tego coś naprawdę dobrego.
Perełka. Idealnie odtwarza klimat, styl i przesłanie RoboCopa. Świetna walka, różnorodne misje i przepiękna grafika lokacji (za to postacie mocno straszą). No i uwielbiam małe otwarte światy, a Rogue City taki ma – powracamy do niego trzykrotnie o różnych porach dnia, aby na końcu odbić go podczas inwazji gangów. Cudowne zagranie. Jedna z najmilszych niespodzianek 2023 roku.
Fajna kinowa gra akcji. Nie ma tutaj żadnych nowości czy szczególnie ciekawych pomysłów, ale jest za to masa bardzo solidnej zabawy, a czasem to właśnie jest człowiekowi potrzebne,.
Artystyczne Magnus Opus Sama Lake’a. Przemyślany, kompletny i szalenie ambitny projekt. Wolałbym, aby było więcej rozgrywki, ale to w jaki twórcy bawią się konwencjami i wykorzystują przyzwyczajenia gracza przeciw niemu to majstersztyk. Alan Wake 2 nie jest moją ulubioną grą Remedy, ale poza Control o żadnej tak długo nie rozmyślałem. Więcej takich rzeczy proszę.
Grę przeszedłem w całości dopiero po patchu 2.0. Cyberpunk 2077 to arcydzieło - świetna fabuła i konstrukcja czasu, miodny system walki oferujący dużo swobody, przepiękna grafika i rewelacyjna muzyka. To ten typ gry, który zostaje w Twojej pamięci na zawsze. Wspaniałe osiągnięcie.
Po co? Aby można było zrobić ewentualnie porta na PC. To dla mnie główna wartość tego remastera :)
Gra zdecydowanie lepsza niż pierwsza część. Przede wszystkim jest to faktycznie gra, a nie symulator chodzenia. Widać niski budżet, zdecydowanie zbyt niski, aby zrealizować ambicje autorów, ale bawiłem się w miarę dobrze.
Prey to arcydzieło. Jeden z najlepiej zaprojektowanych immersive-simów w historii. Z genialną stacją kosmiczną, wyśmienitą fabułą i przede wszystkim ogromem swobody przy wyborze metod dotarcia do celów. Ma drobne mankamenty (końcówka mogłaby być dłuższa), ale nie psują one obrazu całości. To po prostu jedna z najlepszych gier w historii.
Połączenie boomer shootera z uniwersum Warhammera 40K jest tak oczywistą kombinacją, że aż dziw, iż powstanie tego typu gry zajęło tak dużo czasu. Boltgun jest wyśmienity. Ma cudowny klimat, miodną jak diabli walkę, bardzo różnorodne uzbrojenie oraz obszerną galerię wrogów, z których każdy autentycznie zachowuje się inaczej. Kampania ma trzy akty – pierwszy jest dobry, drugi jest bardzo dobry, a trzeci to kompletne adrenalinowe szaleństwo. Ogólnie – świetna gra.
Kurde bele, musiałem przegapić podczas przeglądania listy nadchodzących gier na Steamie. A racja, Inkulinati musi się na liście znaleźć, więc dodałem :) Dzięki
Dodatek znacznie lepszy niż podstawowa gra. Zachowuje jej zalety, ale dodanie dwóch bohaterów z mocno zarysowanymi osobowościami sprawia, że całość nabiera kolorytu i gra się w to znacznie przyjemniej.
Dziwna gra. Bazowe mechaniki jak zwykle w przypadku gier Ubisoftu są doskonałe - świetnie się jeździ, walczy, skrada i hakuje. Ale największa innowacja projektu, czyli możliwość werbowania każdej postaci zamordowała fabułę - postacie są nijakie, czarne charaktery też i wszystko to jakieś takie sztuczne. Na plus zasługują za to projekty map, oferujące dużą swobodę metod realizacji zadań. W sumie dobry open-world, ale najgorszy z serii Watch Dogs. Watek z cyfrowymi klonami osobowości był jednak niesamowity i szkoda, że reszta gry nie dorasta mu do pięt fabularnie.
Bardziej dodatek niż pełnoprawna gra. Zachowuje większość zalet Spider-Mana, ale żal, że nie jest dłuższe i bardziej ambitne.
Okropna fabuła, nudny świat i mała różnorodność misji. Do tego zaskakująco paskudna grafika, znacznie brzydsza niż w starym pierwszym Rage. Mimo to gra się bardzo fajnie z powody wyśmienitego systemu walki. Potyczki są szalenie miodne, a w końcu w FPS-ach to jest najważniejsze.
Kolejny dobry Asasyn. Cudownie opracowany świat, jak zwykle solidna jak stal rozgrywka i dużo ciekawych zmian w rozgrywce. Jednak gra pozostawia lekki niedosyt. AC Odyssey było szalenie ambitne i stanowiło rzadki przypadek gry z open-worldem, która wprowadziła nowe i ciekawe mechanizm związane z otwartym światem. Valhalla zamiast je rozwinąć większość z nich porzuciła. To wciąż bardzo fajne RPG, ale spory krok wstecz dla marki.
Filmowa przygoda. Świetny klimat i grafika, ciekawa fabuła i dosyć przecięty gameplay. Gra się w to jednak całkiem przyjemnie.
Nie jest to arcydzieło na miarę trójki lub Far Cry 5. Po raz pierwszy mamy słaby czarny charakter, a fabuła, poza kilkoma sekwencjami, nie domaga. To jednak wciąż gra z najlepszym gameplayem w kategorii open-worldów, a zaprojektowanie świata i misji są na najwyższym poziomie.
Perełka dla fanów superbohaterów. Świetnie poprowadzona fabuła i różnorodne misje. Grze szkodzi nudnie wizualny Nowy Jork i słaby system skradania, przez co Spider-Man nie dorównuje serii Arkham, ale i tak jest to kawał dobrej przygody.
Symfonia przemocy w wydaniu FPS. Cudna walka i system poruszania się, wymagający przeciwnicy i ciekawe mapy. Gra jest krótka, ale tania. Jeśli lubicie dynamiczne pierwszoosobowe strzelanki z akrobatycznymi bitwami to Severed Steel Was nie zawiedzie.
Piękna gra z uroczym głównym bohaterem. Rozgrywka jest banalna, a zagadki proste, ale mimo to zwiedzanie tego świata jest niezapomnianym przeżyciem.
Niby walka jest dosyć średnia, ale nie przeszkadza to w zabawie. Piękny świat, świetna fabuła i niesamowicie zaprojektowane misje (także te poboczne). Ghostwire: Tokyo to perełka.
Bez obaw. To znany problem z fałszymi wykryciami. EA o tym wie:
https://answers.ea.com/t5/C-C-The-Ultimate-Collection/IMPORTANT-False-Antivirus-Positives-with-Command-and-Conquer-The/m-p/100954#M196
i dlatego udało się to w większości antywirusów usunąć (to dlatego ESET i Malware Bytes tego nie wykrywają). Widocznie się z virustotal nie dogadali i tyle. Ale plik bez jest bezpieczny.
Natomiast co do błędu. To jest problem z nowymi Windowsami (gra jest bardzo stara), ale da się go rozwiązać. Musisz wyłączyć ustawienia Zachowawczy antyaliasing morfologiczny (CMAA). Tutaj znajdziesz instrukcje jak to zrobić:
https://kz1.pl/15169/blad-the-instruction-referenced-memory-przy-odpaleniu-alert
Mogłbyś zarzucić linkiem? Bo przed publikacją szukałem na wszelki wypadek w google searchu tego obrazka i nic starszego niż jeden dzień mi nie znalazło.
Świetny parkour i walka, intrygująca fabuła i ciekawe misje. Gra się w to bardzo fajnie, ale czegoś brakuje w porównaniu z pierwowzorem.
Najbardziej ambitna odsłona serii od lat i jeden z niewielu wysokobudżetowych open-worldów, który robi coś ciekawego z koncepcją otwartego świata. Tropiący Cię najemnicy, eliminowanie członków kultu i osłabianie terytoriów, a potem bitwy o nie – wszystko to są świetne pomysły, które doskonale sprawdzają się w akcji. Do tego system walki bazujący w dużej części na spektakularnych mocach specjalnych również zapewnia świeżość. Nie wszystko tutaj idealnie zagrało, ale wolę niedopracowaną ambitną produkcję, niż wypucowany tytuł, w którym nie na nic nowego.
Nie mamy :) Steam liczy każdą wersję gry odrębnie (w tym wypadku masz wersję Deluxe i Standard), Niestety, Steam nie podaje które wydanie zajęło dane miejsce, W rezultacie czasem gra się powtarza w top10. Dlatego napisaliśmy "jej dwa wydania zajęły pierwsze oraz trzecie miejsce w zestawieniu".
Dzięki :) W przypadku Canabalta i N 2.0 o tym pamiętałem, ale Submachine przegapiłem przy aktualizacji.
Nie jestem specem w tych sprawach, więc przed publikacją sprawdziłem na szybko i jak zobaczyłem, że serwis Rzeczpospolitej poświęcony zbrojeniówce pisze samoloty to uznałem, że jest ok :) Ale teraz gdy się zagłębiam to widzę, że pionowzlot jest bardziej prawidłowy.
T_bone miał ubaw sugerując, że powinienem napisać "zmiennowirnikowce" :)
Dzięki :) Tak to jest jak się piszę przed pierwszą kawą :D
I tak, w PvP już w pierwszym Diablo zgarniało się uszy zabitych graczy :)
Jak moderzy na Nexusie zaznaczają tak, to chodzi im o to, aby ludzie swobodnie tego nie przerzucali w inne miejsce. Nie znaczy, że nie można spytać o zgodę indywidualnie. Tak zrobiliśmy i AquaCraft808 pozwolił nam zrobić mirrora na naszych stronach.
To pseudonim Barone, ale potem założył również firmę koncentrująca się na rozwoju SV i nazwał ją tak samo :)
Oczywiście racja, thx :) Czasem się zwoje mózgowe człowiekowi poplątają :D
Thx chłopaki :) Oczywiście PS2. Tak to jest jak newsmanowi się ręce z ekscytacji trzęsą :D
Też tak myślę. Wielka szkoda, bo ta zawartość jest wyśmienita. Np. kampanie w niczym nie ustępują tym z singleplayerowych FPS-ów, a do tego są bardzo rozbudowane fabularnie, więc jeśli ktoś zacznie z grą i nie będzie mógł ich wszystkich rozegrać to poczuje się mocno zdezorientowany. Mam nadzieję, że co pewien czas te stare lokacje będą przywracane.
@KMyL
Teraz podali trochę dokładniej, zwłaszcza przy terminach testów itp. Ponadto po tej aktualizacji wiadomo już, że Project A, L i K nie mają szans na przyszłoroczne premiery. :)
@Mejkel97
Ta lista jest amerykańska, za cholerę nie chce nam się załadować oficjalna strona europejskiej wersji. Masz może bezpośredniego linka?
@-balrog-
Też tak kombinowałem początkowo, ale wydaje mi się, że oni w tych wypowiedziach Spokko nie liczą jako części CDP mówiąc o tych 5 zespołach. Bo mówili wcześniej, że to AAA to nie jest cyber i wiedźmin, a do tego dziewne by było, gdyby wypuścili kolejnego dużego cyberpunkowego RPG-a rok po 2077.
Masz rację. Dzięki. Sony podaje, że promocja trwa do 2 maja, ale wygląda na to, że do listy wrzucane są także inne przecenione produkcje i one faktycznie trwają do 18 kwietnia.
Yakuza 0 to prawdziwy majstersztyk. Gra łączy wspaniały i bardzo różnorodny system walki z wyśmienicie opracowaną fabułą. Prezentowana historia jest melodramatyczna, pełna wielkich gestów i silnych charakterów. Często potrafi być niedorzeczna, wywołując szczery śmiech, aby chwile potem chwycić za serce dramatycznym momentem. Gra jest również odtrutką na współczesne otwarte światy. Ten w Yakuzie 0 jest malutki, ale pełen detali. Podczas rozgrywki doskonale poznajemy te kilka ulic, dzięki czemu stają się one prawdziwymi miejscami, a nie jedynie bezosobowym tłem dla sandboksowej rozgrywki.
Pisaliśmy to na podstawie Venture Beat. Dopiero potem zaktualizowali newsa z dodatkowymi danymi. Teraz jest dobrze i dzięki za zwrócenie uwagi :)
Ta gra ma kiepską fabułę, mało różnorodne lokacje i brak spektakularnych filmowych misji. A mimo to potrafi zachwycić, gdyż jej mechanika jest wyśmienita. To najlepsza ewolucja rytmicznego systemu walki z Assassin's Creed. Dodano masę technik specjalnych i bardzo różnorodnych przeciwników, w stosunku do których trzeba stosować mocno odmienne taktyki. Dopracowana jest również mechanika skradania. Dorzućmy do tego system podporządkowywania sobie orków i otrzymujemy świetną całość, oferującą dużo głębi i ogrom swobody podczas realizacji zadań. Do tego dochodzi cudny system nemezis.
Było kilka lat temu sprzedawane w alfie, a potem zdjęto ze sprzedaży, a jakiś czas temu twórca zapadł pod ziemię :) Raczej już nic z tego nie będzie. W sumie szkoda, bo potencjał fajny miało.
Fajna rombanka na kilka wieczorów. W sumie jest za krótka i zbyt prosta. Przydałaby się dłuższa kampania, więcej technik walki i większa różnorodność przeciwników. Gra się to jednak bardzo sympatycznie, a system potyczek ma fajny rytm i nie nudzi się. Do tego kampania jest różnorodna, a grafika nadal zapiera dech w piersiach.
Za pełną cenę ta gra nie jest warta zakupu. Ale jeśli znajdziecie są ja jakiejś wyprzedaży cyfrowej za kilkadziesiąt złotych to jest to godny uwagi zakup.
Dobry skradankowo-snajperski sandbox. Nowości tutaj tyle, co kot napłakał, ale gra się w to bardzo fajnie, a nic podobnego i tak nie ma na rynku. Jeśli Rebellion będzie po prostu co kilka lad dostarczało zestaw nowych poziomów to będą zadowolony.
Nic specjalnego. Ot zestaw dodatkowych misji. Fabuła słaba, ale same wyzwania są sympatyczne i to po prostu przyjemny sposób na spędzenie kilku dodatkowych godzin w starożytnym Egipcie.
Rewolucja w skali serii i po prostu świetna gra, gdy rozpatrywana jest samotnie. Wreszcie dostaliśmy dobry system walki. Skradanie znowu sprawia radość, a do tego dochodzi gigantyczny świat, w którym chce się wyrobić 100% wszystkiego. Misje poboczne nie wyrabiają fabularnie, ale gra się w nie przyjemnie, a główny wątek jest bardzo dobrze poprowadzony.
W sumie to dla mnie druga najlepsza odsłona cyklu, zaraz po Black Flag.
Z innym wydawcą. Autorzy mieli prawa do świata, postaci itp, ale nie do nazwy, więc dali Helldorado. THQ Nordic ma jedno i drugie :)
@Mrwrobelos5
Za oceanem są spekulacje, że Ubi tego jeszcze nie ujawniło, bo nie chce aby im dziennikarze truli o przesłaniu politycznym :D
Przez zmiany chodziło mi o efekty zmiany sprzętu (z PS4 na PC, z HDD na SDD itp) a nie że Capcom coś szczególnego w silniku zmienił. Ale masz rację, teraz jak to czy tam to było to niedokładnie to było napisane. Dzięki za zwrócenie uwagi.
@WarriorOI
Ceny nie podałem, bo nie wiemy jeszcze, ile będzie wynosiła w złotówkach. XSEED podał tylko w USD. W Euro może być inna, a przede wszystkim w złotówkach na Steam i GOG.com może być niższa.
Porównaj sobie wydane ostatnio przez XSEED The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II. Kosztuje 40 euro, czyli ok 175 zł. Standardowa cena w GOG i Steam w złotówkach jest o 30 zł niższa. Czyli amerykańska cena nic nam nie daje w tym przypadku.
@ukaszev ma rację. Arma III się obecnie bardzo mocno trzyma. Pecety nadgoniły na tyle, że i u wielu osób przyzwoicie działa. Ciężko teraz byłoby przestawić ludzi. Masa osób gra, DLC pokupowały, społeczność moderska ma się dobrze. Dobrych kilka lat jeszcze zostało życia Armie3. Wątpię, abyśmy cokolwiek o kontynuacji usłyszeli do 2021 przynajmniej.
@topyrz54
Dzięki. :)
I tak, na razie robią dobrą rzemieślniczą robotę. Ale potencjał na więcej jest. Może Wasteland 3 wreszcie wskoczy na wyższy poziom, bo wyszaleć na starych śmieciach zdążyli się w dwójce. Ten cały lodowy klimat daje nadzieję, że tym razem pójdą dalej :)
Dzięki. Pisząc newsa zerknąłem na PS, ale tylko amerykańskie, a tam wciąż jest płatne :)
@HamX
Dzięki. Poprawione.
Wygląda na to, że ktoś wrzucił Twojego moda sam na moddb i gdy spytaliśmy go o pozwolenie na mirrora u nas to się nie zająknął nawet, że to nie jest jego modyfikacja. :)
Nie. Niby mają być przedostatnią, ale Martin zastrzegł, że nie wyklucza wydłużenia cyklu.
Czas chyba się pogodzić z faktem, że nigdy tego nie skończy. Jaki by serial nie był, to przynajmniej da nam pojęcie o tym, jak ta historia miała się zakończyć, bo na Martina już przestałem liczyć :)
@EgonBnody
Patche dużo poprawiły. Wciąż nie jest idealnie, ale znacznie lepiej niż przy starcie.
No już dobrze, dobrze. Nie pastwcie się aż tak nade mną ;) Poprawione i dzięki za zwrócenie uwagi :)
Z tego na co ja czekam, a o czym koledzy z redakcji zapomnieli, ja bym dodał:
Przede wszystkim Copper Dreams- Serpent in the Staglands to jedno z najlepszych RPG-ów tej dekady, więc wizja turowego cyberpunka od tych samych ludzi przyprawia mnie o ślinotok, a wszystko co tej pory wypuścili na temat tego projektu tylko to wzmacnia.
Underworld Ascendant - w praktyce Ultima Underworld III, czyli "musiszmieć" :)
Pathway - Halfway było fajne, a to zapowiada się na znacznie bardziej ambitny projekt. No i te pulpowe klimaty roden z Indiany Jonesa.
No i SpecShadow ma racje... New World będzie zacne, a pomysł RPG-a osadzonego na pokładzie statku generacyjnego jest wyśmienity.
@Rumcykcyk
https://twitter.com/totalwar/status/920310504479916032
Generalnie, DLC z krwią do WH2 ukaże się wraz z Mortal Empires. Jeśli masz takie DLC do pierwszej części to będziesz miał krew również w sequelu oraz w Mortal Empires, bez konieczności nabywania tego oddzielnie.
@Kamook
Lepsze to niż nic, ale fakt, szkoda że zapewne nie będą to remastery. Zwłaszcza, że Liberty City Stories wyszło na iOS, gdzie obsługuje widescreen.
Hej! O kolorowance dla dorosłych z Wiedźminem nie napisaliśmy! ;)
https://t.co/zleY1xKgwi
@wwad
Racja, myślałem, że Ragnarok wciąż jest tylko w wersji testowej. Dzięki :)
A złoty status to w tym przypadku zapewne oznacza tylko to, że zrobili mastera, aby można było zacząć tłoczyć płyty dla pudełkowej wersji na konsolach :)
@skdd
Sądzę, że twoją opinię prawdopodobnie podziela obecnie przez większość grających w ARK :)
@dj_sasek
Firmy pożyczają na rozwój, to prawda. Ale rzadko kiedy pod zastaw wszystkie co mają. Ale Smart ma ból w tylniej części ciała to prawda i jego ocenom nie warto wierzyć. Dlatego w newsie dałem też przytomną ocenę sytuacji, że gdyby było tragicznie to by nikt im nie pożyczył pieniędzy, a już na pewno nie Coutts & Co.
Widać wyraźnie, że Roberts nie radzi sobie z wielkimi projektami, co nie dziwi, bo to artysta, a nie menadżer. Ale sytuacja z bankiem pokazuje, że projekt musi być w całkiem przyzwoitym stanie i mieć duże szanse na powodzenie, a ponadto nadzór banku się studiu bardzo przydta
@XTheMichalX
Czuję twój ból. Nowe Jedi Academy śni mi się po nocach. Jak mogłoby to wyglądać pokazało Blade Symphony, ale choć to miało genialny system walki mieczami, to jest tylko do multiplayera, a ludzi wciąż się w to bawiących jest tyle, co abstynentów w szkole somelierów :(
@Szum0n_Szy
Krążą plotki, że nowa gra Rocksteady będzie właśnie z innym bohaterem DC, nienależącym do tzw. "rodziny nietoperza"
@Shado2025
Racja, dzięki :)
@Crod4312
Patrząc po specyfikacji to 580 jest niewiele mocniejsze niż 480. Dlatego AMD porównuje do 380, aby mogło się pochwalić jakimś sensownym skokiem wydajności. :)
@Dark Fenix
Masz rację. Zmyliło nas, że PC Gamer to dopiero teraz opublikował, a oni są źródłem.
@DeadPL
Ja to chciałbym, aby ktoś w nowej oprawie kampanie X-Winga i Tie-Fightera odtworzył :(
Żal się trochę pastwić nad grą, która jeszcze nie wyszła, ale wiele rzeczy wydaje się w niej niedbale. Przykładowo proporcje bohatera, który wydaje się mieć 143 centymetry wzrostu :D
Albo Asari strzelającą z pistoletu jednocześnie trzymając go wspak :D
@SpecShadow
Tak. NEO Scavenger jest cholernie niedoceniane. Mało osób ma pojęcie o tej perełce, pomimo wydawałoby się mocnej kombinacji rogalika z postapo.
@cycu2003
Możliwe, że będzie to II wojna światowa. Zwłaszcza po sukcesie Battlefield 1 (wiem, to była I wojna, ale pokazała, że ludzie tęsknią za starszymi konfliktami)
Jak już Łosiu mówił, napisane jest, że tylko szansa. Ale FAQ przegapiłem. Masz rację, że tam sugerowane jest, że każdy się dostanie, czyli lekkie zamieszanie jest :D
Ale obstawiam raczej, że to "chance" to pewnie dosyć niefortunne określenie i FAQ jest bardziej wiarygodne, dlatego zmieniłem w newsie.
Innymi słowy:dzięki za zwróceni uwagi :)
@Mastyl
Nie, dobrze jest :) Chodzi o to, że wszystkimi dziesięcioma palcami będzie można mazać i ekran rozpozna każdy z osobna :)
@Esserin678
Możliwe, że jednak się da. Spekulacje są, że one będą połączone, zwłaszcza, że nazywanie tego trylogią jest bardzo nietypowe jak na CA. Czyli nadziei nie tracimy :)
@Sebo1020
To zależy od gry, a raczej od tego czy w dużym stopniu polega ona na modach. Rage miał Denuvo, ale Fallout 4 nie. Skyrim Special Edition też nie, a Dishonored 2 już tak.
@Ryszaw
Kajam się. Przez przypadek wczesną roboczą wersję newsa wgrałem. :( Dzięki za zwrócenie uwagi i sorki.
@marcinbvb
Co do daty racja, thx za zwrócenie uwagi. Natomiast ceny zawsze podajemy sugerowane ustawione przez dystrybutorów. W przypadku np. pecetoweh wersji jest to 149,99, ale oczywiście większość sklepów obniży o 20 PLN. Jak zerkniesz np. na stronie cdp to obok normalnej ceny masz także podaną sugerowaną przekreśloną, tak aby się mogli nawet w dniu premiery pochwalić obniżką.
@komor25612
Tencent może być trochę spanikowane. Overwatch przegobił LoL'a w koreańskich kafejkach internetowych. Czyste szaleństwo :)
@Desolator
Masz racje. Bardzo fajna oferta. Dzięki wielkie za zwrócenie nam na to uwagi. Dodaliśmy do newsa :)
@Rewo
Już lepiej, aby opóźnili, ale by przynajmniej ta konwerja dobra była. Szkoda, bo Shadows of Mordor na PC było wyśmienite, ale wiadomo, to Monolith robił, a to do niedawna był rdzenie pecetowy deweloper.
WB potrzebuje dobrego sprawdzonego studia do pecetowych konwersji. Takiego jakim dla Square Enix jest Nixxes