Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akademia III Test 2 | AKT 4 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

41-01 Tu się pojawiamy przeniesieni przez Ducha Prawdy Elder Anbotar - Akademia III Test 2 | AKT 4 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

41-01 Tu się pojawiamy przeniesieni przez Ducha Prawdy Elder Anbotar.

41-02 Dwa Golemy.

Test polega na wyciągnięciu od Golemów które drzwi prowadzą do bezpiecznego wyjścia. Sprawa była by prosta ale jeden Golem zawsze kłamie drugi zawsze mówi prawdę.

Pytamy się pierwszego Golema:

"Czy drugi Golem odpowie TAK jeżeli zapytam się go czy lewe drzwi to bezpieczne wyjście?"

"Will the other golem answer yes if I ask it if the left door leads to the safe way"

Drugiego Golema pytamy się:

"Czy lewe drzwi są bezpiecznym wyjściem?"

"The left door leads to the safe way"

Bezpiecznym wyjściem są lewe drzwi.

41-03 Podnosimy z ziemi Klejnot, zabijamy Elementala

41-04 Wychodzimy przez ten Rift, gdyż on jest bezpiecznym wyjściem