Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Świątynia IV-V-VI | AKT 3 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

32-01 Wyjście do 31-13 - Świątynia IV-V-VI | AKT 3 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

32-01 Wyjście do 31-13

32-02 Duch mówi: Mądrość jest Kluczem, wybierz rozsądnie.

32-03 Cztery skrzynie, na podłodze leżą cztery klucze, możemy otworzyć tylko jedną skrzynię.

Do wyboru mamy:

Złota Skrzynia - 5000 złota

Metalowa Skrzynia - Full Metal Plate (zbroja)

Kamienna Skrzynia - Two Handed Battle Hamer (broń)

Drewniana Skrzyna - Ent Wood (różdżka)

Otwieramy Złotą skrzynię i bierzemy złoto

32-04 Zejście na V Poziom Świątyni

32-05 Wyjście do 32-04

32-06 Na podłodze leży przedmiot Catacombs Armour (zbroja ale nie możemy jej ubrać). Podnosimy ja.

Pojawia się Black Bishop. Jest poirytowany naszą zdradą i atakuje nas. Zabijamy go.

Zbieramy po nim przedmioty. Przenosimy się na Battlefield i je sprzedajemy.

32-07 Raan

[Quest] 081: Trzy symbole Raan - mamy znaleźć trzy symbole Raan.

32-08 War Monster (Potwór Wojny) - walczymy z nim, zabijamy go i znajdujemy Symbol of War (pierwszy symbol do [Quest] 081)

32-09 Zejście do Krypty Honoru

32-10 Wyjście do 32-09

32-11 Statue of Honor (Posag Honoru) - wychwala nasze czyny. W nagrodę znajdujemy u stóp posągu Symbol of Honor (drugi symbol do [Quest] 081)

32-12 Wyjście do 32-13

32-13 Zejście do 32-12

32-14 Teleport do 32-15 Świątynia VI

32-15 tu się pojawiamy po wejściu w Teleport 32-14. Na ścianach jest wiele symboli ale tylko jeden jest prawdziwy, znajdziemy go w 32-18

32-16 Skrzynia zabezpieczona pułapką (może być śmiertelna), w skrzyni nic specjalnego.

32-17 Książka The Runic Alphabet of Raanaar część 3 - książka umożliwiająca nam poznanie kolejnego stopnia wtajemniczenia w języku Raanaar i czytania zwojów i manuskryptów w tym języku. Używamy tego przedmiotu.

32-18 Symbol of Wisdom (Symbol Mądrości - trzeci symbol do [QUEST] 081) jest przyczepiony do ściany. Zanim go weźmiemy zwiedzamy lokację do końca. Bierzemy symbol i zostajemy przeniesieni z powrotem do 32-14.

Idziemy do 32-07. Raan gratuluje nam pozyskania trzech symboli i znosi klątwę z Lalki którą nosimy od początku tego Aktu - [Quest] 052. Pojawia się uwolniony teraz Elder Anlokam i prowadzi nas do kolejnego fragmentu kryształu w 32-19.

32-19 Fragment Kryształu

Elder Anlokam - opowiada nam o krysztale i sugeruje że jedyną metodą przywrócenia równowagi jest przyniesienie całego Kryształu z powrotem tu do Świątyni

[Quest] 082: Odzyskać Kryształ

Podnosimy z ziemi fragment kryształu, co jak zwykle powoduje przeniesienie nas do siedziby Nekromanty.

[...] Dalszy opis w części poradnika Bagna i Nekromanata