Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podziemia Akademii I | AKT 4 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

35-01 Wyjście do 34 Akademia I - Podziemia Akademii I | AKT 4 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

35-01 Wyjście do 34 Akademia I

Taxlehix [Handlarz] [Nauczycie] Spotykamy ponownie tego Impa podróżnika, już nawet najbardziej łatwowiernym graczom wydaje się to podejrzane.

[Quest] 091: Taxlehix and another riddle - Taxlehix daje nam kolejną zagadkę, tym razem kierującą nas do jego wujka Nixfix. Nixfixa znajdziemy w (35-07)

35-02 Potwór - pojawia się gdy wejdziemy w wirujący krąg energii.

Przedmioty: Red Gem x 2 (Dwa czerwone kamienie)

35-03 Przełączamy Przełącznik

35-04 Tajne przejście - przechodzimy przez ścianę

35-05 Przełączamy Przełącznik

35-06 Tajne przejście - przechodzimy przez ścianę

35-07 Nixfix - rozmawiamy z nim

[Quest] 092: Uncle Nixfix - Nixfix prosi nas o zabicie potwora. Potwora znajdziemy w 36-03.

35-08 Przełączamy Przełącznik

35-09 Potwory - gdy wejdziemy do pokoju pojawiają się potwory jeżeli mamy przy sobie Gitarę (którą możemy znaleźć w 34-03-B) pojawi nam się opcja zagrania na gitarze. Potwory porażone naszą muzyką zostawiają nam unikalny naszyjnik.

35-10 Tajne przejście - przechodzimy przez ścianę

35-11 Waza - Klucz - to klucz do zamkniętej skrzyni w 35-07

Wracamy do 35-01 i idziemy do 35-12

35-12 Przełączamy Przełącznik

35-13 Przełączamy Przełącznik

35-14 Dziura w ziemi. Na jej dnie coś migocze. Za każdym razem gdy klikniemy na dziurę pojawia się opcja wyciągnięcia przedmiotów z dziury. Wybieramy tą opcję, możemy wyciągnąć Bone (Kość) lub Yellow Gem (Zółty Kamień), próbujemy wyciągać przedmioty z dziury tak długo aż będziemy mieli w plecaku dwa Yellow Gem (Żółte Kamienie). Udało mi się za piętnastym razem wyciągnąć obydwa kamienie.

35-15 Notatka - leży na ziemi i opisuje nieudane próby rozbrojenia pułapki znajdującej się w 35-17.

35-16 Imp Statue (Posąg Impa) - statua nie ma oczu, jest zabezpieczeniem pułapki w 35-17. Klikamy na statuę i przenosimy do niej z plecaka dwa kamienie jeden żółty, drugi czerwony (Yellow Gem i Red Gem). Otwierają się drzwi do 35-17 i pułapka jest nieaktywna.

35-17 Gem (Kamień) - bierzemy kamień leżący u stóp smoka (potrzebny w 35-23)

35-18 Przełączamy Przełącznik

35-19 Przełączamy Przełącznik

35-20 Mushroom (Grzyb) - wygląda jak prawdziwek, zabieramy go ze sobą (będzie potrzebny dla Nixfix dalej w grze)

35-21 Przełączamy Przełącznik

35-22 Przełączamy Przełącznik

35-23 Raanaar Ghost - Duch prosi nas abyśmy oddali mu kamień który ktoś skradł. Chodzi o kamień który znaleźliśmy w 35-17, oddajemy go duchowi.

35-24 Tajne przejście - przechodzimy przez ścianę

35-25 Tajne przejście - przechodzimy przez ścianę

35-26 Przełączamy Przełącznik

35-27 Wyjście do 34 Akademia I - wychodzimy tym wyjściem.

[...] Po powrocie z 35-27

35-28 Zejście do 36 Podziemia Akademii II - chodzimy po schodach w dół. Dlaszy opis w Podziemia Akademii II

[...] Po powrocie z 36-01

Idziemy do Nixfix zakończyć [Quest] 092

Opowiadamy Nifix że zabiliśmy potwora, Nixfix nie daje nam nagrody ale mówi że zgubił klucz do swojej skrzyni. W tym momencie gry już znaleźliśmy ten klucz, był w 35-11.

Idziemy dalej. Jeżeli pracowicie przełączaliśmy wcześniej przełączniki na tym poziomie tak jak opisywał to poradnik to wszystkie drzwi w 35-29 są otwarte.

35-29 Drzwi - można je otworzyć przełączając przełączniki na tym poziomie.

35-30 Wyjście do Akademia I - wychodzimy tym wyjściem do 34-19.

[...] Po wizycie w Akademia II

Jeżeli zeszliśmy po linie z pokoju w 37-01 to

35-31 Lina prowadząca do Akademia II do lokacji 37-01

[...] po powrocie z 37 Akademia II w poszukiwaniu Kohar Root

Nixfix ---> pytamy się go o Kohar Root. Nie chce nam go dać ale proponuje że jak znajdziemy Mushroom (Grzyba) to się z nami wymieni. Mamy tego Grzyba znaleźliśmy go w 35-20. Dajemy go Nixfix i dostajemy Kohar Root. W tym momencie gry jest prawdopodobnie błąd gdyż ile razy nie próbowałem to Nixfix nie widział Grzyba w moim plecaku, jeżeli macie ten sam problem wyciągnijcie Grzyba z plecaka, połóżcie go na ziemię, porozmawiajcie jeszcze raz z Nixfix, podnieście grzyba i wtedy powinien go od was wsiąść.

Mamy już wszystkie składniki potrzebne do pierwszego przywołania, wracamy po linie do Akademia II

[...] po powrocie z 37 Akademia II w poszukiwaniu Summonong Strategies (Strategie Przywoływania.

Rozmawiamy z Taxlehix i dostajemy klucz do 35-32. Informuje nas on również o tym iż Sprzedawcę narkotyków znajdziemy w Podziemia Akademii II

35-32 Zejście do Podziemia Akademii II do lokacji 36-06

[...] Dalszy opis w Podziemia Akademii II do lokacji 36-06