Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cytadela I (1) | AKT 1 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Tu zaczyna się AKT 1 fabuły Beyond Divinity - Cytadela I (1) | AKT 1 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

Tu zaczyna się AKT 1 fabuły Beyond Divinity.

01-01 Cela naszego Bohatera - tu rozpoczynamy grę.

Naszą postać znajdujemy zamkniętą w więziennej celi. Po chwili drzwi otwierają się i do pokoju wkracza Dead Knight, nasz przymusowy towarzysz (druga postać naszej drużyny).

Dead Knight (DK) - Rozmawiamy z nim aby zorientować się w sytuacji. Dowiadujemy się iż Demon Samuel władca Cytadeli w której jesteśmy uwięzieni, ukarał DK i naszego bohatera rzucając na nich klątwę łączącą ich na śmierć i życie po wieczne czasy. Ich dusze są złączone ze sobą i jedna nie może przeżyć bez drugiej.

Wygląda na to że zarówno nasz bohater jak i DK (który w fabule poprzedzającej grę był jego wrogiem) nie są zadowoleni z zaistniałej sytuacji. Z tego co mówi DK tylko Samuel i Isolde są w stanie usunąć klątwę łączącą dwie postacie. Na pomoc Samuela nie mamy co liczyć, pozostaje więc Isolde, lecz aby skorzystać z jej pomocy musimy wpierw opuścić więzienie i wydostać się z wymiaru w którym znajduje się Cytadela.

Dead Knight zostaje pełnoprawnych członkiem naszej drużyny.

W pomieszczeniu znajduje się posłanie. Z posłania korzystamy aby odzyskać siły jeżeli jest taka potrzeba, ale można to robić tylko wtedy gdy mamy jedzenie. Jeżeli nie mamy jedzenia a chcemy odzyskać zdrowie po prostu stoimy w miejscu i czekamy aż pasek zdrowia wróci z czasem do maksimum.

[Quest] 001: Escape from Samuel's Prison - Pierwsze zadanie jakie otrzymujemy to ucieczka z więzienia w Cytadeli. Aby spełnić to zadanie musimy przejść przez cały AKT 1, a jego zakończenie znajdziemy w 10-21.

To jest dobry moment aby zapoznać się ze sposobem obsługi gry i pooglądać opcje.

Wychodzimy z celi.

01-02 Przeszukujemy stertę śmieci w poszukiwaniu naszej pierwszej broni - Pałka. Uzbrajamy w nią naszego bohatera.

Niedaleko biega szczur, nasz pierwszy przeciwnik. Nie musimy go atakować. Jeżeli nie zaatakujemy go on i inne szczury pozostaną neutralne do końca gry. Ale atakujemy go aby zarobić kilka punktów doświadczenia.

01-03 Pałka i 4 Klucze

01-04 Cela Dead Knight - DK protestuje przed wejściem do celi. Nie ma w niej nic ciekawego poza jeszcze jednym szczurem do zabicia

01-05 Nie wchodzimy tu w tym momencie.

[...] Po otrzymaniu w 01-16 [Q]002 - Znalezionym kluczem otwieramy celę, wchodzimy do pokoju, zabijamy szczury, i znajdujemy Mikstura Uleczająca oraz Kość potrzebną do [Q]002

01-06 Zabijamy Strażnika

01-07 Zabijamy Szkieletona i wchodzimy do celi. Na posłaniu leży Manuskrypt. W ścianie jest niewidoczny tunel, jeżeli na niego klikniemy otworzy się przejście do podziemnego korytarza 01-16. Nie wchodzimy w niego w tym momencie.

01-08 Mad Prisoner (Szalony więzień) - nie dogadamy się z nim, jest szalony, gdy wyjdziemy z celi będzie uciekał, a gdy zginie zostawi na ziemi Manuskrypt. Z celi zabieramy jedzenie i wodę.

01-09 Zabijemy kolejnego Strażnika i zbieramy po nim przedmioty w tym 2 x Klucz.

Jeżeli podczas dotychczasowego zwiedzania zabijaliśmy szczury to w tym momencie nasze postacie awansują na drugi poziom doświadczenia. Daje nam to możliwość rozwoju skilli. Klikamy na przycisk ze skillami:

U wojownika podnosimy damage w ataku mieczem, maga uczymy pierwszego czaru - Cytadela I (1) | AKT 1 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

U wojownika podnosimy damage w ataku mieczem, maga uczymy pierwszego czaru.

Nie musimy bardzo się przywiązywać do skilli których uczymy się na początku gdyż można potem oduczyć się tego co się nauczyliśmy i odzyskać punkty na rozwój nowych umiejętności. Co prawda kosztuje to sporo pieniędzy ale ze złotem nie będziemy mieli już nie długo problemu.

[!!!] Ważna Uwaga - nie można oduczyć się skilli związanych z Summoning Dolls (Lalki przywołujące kolejnych członków naszej drużyny)

Klikając na przycisk Plecaka:

podnosimy naszym postaciom atrybuty, sugeruję zainwestować punkty głównie w Staminę aby podnieś ilość punktów życia - Cytadela I (1) | AKT 1 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

podnosimy naszym postaciom atrybuty, sugeruję zainwestować punkty głównie w Staminę aby podnieś ilość punktów życia.

Znalezionymi kluczami otwieramy drzwi do pokoi 01-10 i 01-11

01-10 Cela jest pusta

01-11 Szkieleton - Łuk i strzały.