Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akademia II (3) | AKT 4 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

[...] Po powrocie od Nixfix z Kohar Root.

Idziemy do 37-06 i rozmawiamy z Instruktorem, mówi nam że mamy już wszystkie składniki i że możemy rozpocząć test. Idziemy do 37-21

37-21 Pierwsza Sala Przywołań

Kładziemy wszystkie trzy składniki: Spider Leg (Nogę Pająka), Kohar Root (Korzeń Kohar) i Feynur Potion (Miksturę Feynur) w kręgu ze świec, a następnie czytamy książkę znajdującą się na podwyższeniu.

Pojawia się Imp Informator, który oczywiście nic ciekawego nie jest w stanie nam powiedzieć ale zalicza to nasz pierwszy test przywoływania.

Rozmawiamy na koniec z instruktorem który mówi nam ze możemy przystąpić do kolejnego testu.

37-22 Second Summonong Hall (Druga Sala Przywołań)

Instruktor - Rozmawiamy z nim w celu odbycia drugiego testu przywołań, będzie to możliwe jeżeli przyniesiemy dowód na to że rozumiemy tematykę Summoning Strategies (Strategii Przywoływania)

[Quest] 100: Summonong Strategies (Strategie Przywoływania) - Musimy zdobyć dowód że rozumiemy tą tematykę i przynieść ten dowód do instruktora.

Idziemy do 37-11 i rozmawiamy z Dotharhar pytając go o Summoning Strategies, dowiadujemy się iż jest to książka, Dotharhar sugeruje że Imp wie gdzie jest ta książka. Jedyna dwa Impy jakie zostały w Akademii to Nixfix i Taxlehix. Wracamy więc do pokoju 37-01 i zjeżdżamy po linie do 35-07.

[...] Dalszy opis w Podziemia Akademii I

 

[...] Po powrocie z Podziemia Akademii II gdy mamy już Summoning Strategies

Idziemy do 37-13 do Asukar zakończyc [Quest] 097

Idziemy do 37-22.

Będziemy kończyli Drugi Test na Przywoływanie. Rozmawiamy z Trenerem i czytamy książkę leżącą na podwyższeniu. Test jest banalnie prosty, Cztery razy musimy przeczytać książkę, za każdym razem wywołujemy potwora przypisanego do konkretnego żywiołu. Gdy pojawia się potwór pojawia się również zestaw kapliczek różnych żywiołów. Musimy, najlepiej po kolorze dobrać potwora do kapliczki, klikamy na kapliczkę co daje nam odporność na ten tym ataków, zabijamy potwora, zbieramy kryształ który leży koło kapliczki i czytamy księgę ponownie. I tak cztery razy. Gdy to zrobimy mamy zaliczony Drugi test przywołań.

Idziemy teraz do 37-23 wykonać trzeci test przywołań.

37-23 Third Summoning Hall (Trzecia Sala Przywołań)

[Quest] 101: Summon a Demon - trzecim testem jest przywołanie Demona. Czytamy książkę leżącą na podwyższeniu. Przywołujemy Demona. Na nasze nieszczęście jest to Samuel, ścigający nas od początku Demon. Gdyby test odbywany przez nas był prawdziwym testem odbywającym się w "żywej" akademii, nie przywołalibyśmy prawdziwego Demona lecz tylko jego obraz. Niestety to co dzieje się w Akademii to tylko rozgrywki z dychami Raanaarów, przywołujemy więc prawdziwego Samuela. Musimy go zabić, jeżeli jest to dla nas za trudne możemy przed tą walką podnieść jeszcze poziomy doświadczenia wykonując zadania na Battlefield. Gdy zabijemy Samuela, tak naprawdę nie zabijamy go tylko odsyłamy z powrotem do jego wymiaru. Niestety to co zrobiliśmy poinformowało Samuela o tym gdzie jesteśmy i teraz będzie nas dalej ścigał.

Odesłanie Samuela z powrotem do jego wymiaru, poprzez pokonanie go w walce powoduje zaliczenie ostatniego testu przywoływania. Możemy teraz wrócić do 37-02 Elder Anghumar i zgłosić zaliczenie testów. Otwiera nam to drogę do 38 Akademia III

37-24 Wyjście do 38 Akademia III do lokacji 38-01

[...] Po zwiedzeniu 44 Akademia IV

37-25 Srebrna Skrzynia - otwieramy ja kluczem znalezionym w 36-13 i wyciągamy z niej Złoty Klucz