Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dead Forest (2) | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

19-11 Jaskinia Skarbów.

Po przeteleportowaniu się przez szczelinę wchodzimy przez wejście do jaskini.

Oto mapa Jaskini Skarbów:

A - Wejście / Wyjście - Dead Forest (2) | AKT 2 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

A - Wejście / Wyjście

B - KLUCZ AKT2 BF6

C - Imp

D - Skrzynia - nic ciekawego

E - Skarb - Dwie Skrzynie z losowymi przedmiotami i SkillBook. Wcześniej spotkany Imp również ma chrapkę na przedmioty. Możemy podzielić się z nim lub go zamordować, nie ma to znaczenia dla fabuły, zróbcie jak uważacie. W skrzyniach nie ma nic naprawdę cennego.

F - Skrzynia

Wychodzimy z jaskini.

Idziemy do 19-07 i zostawiamy koło wejścia jedną Piramidę do Teleportacji, ale nadal nie wchodzimy do jaskini.

Idziemy otworzyć skrzynię w 17-18 kluczem znalezionym przy teleporterach, w skrzyni nie ma nic ciekawego. Wracamy za pomocą piramidy do 19-17 i wchodzimy przez 19-07 do Mushroom Cave .

[...] Po prowrocie z Mushroom Cave

19-12 Tu wychodzimy z Mushroom Cave.

Idziemy teraz z powrotem do Alchemika 19-02 zakończyć [Quest] 047

W 19-02 Rozmawiamy z Alchemikiem i dajemy mu potrzebne do lekarstwa składniki.

Alchemik oznajmia że udało mu się zrobić lekarstwo i chce abyśmy razem z nim wrócili do wioski przez sekretny tunel.

19-13 Sekretny Tunel Do Wioski Impów

Idziemy za Alchemikiem i lądujemy w podziemiach domu Szamana. Spotykamy Szamana który jak już nie trudno się zorientować jest naszym wrogiem. Rozmawiamy i zaczyna się walka. Alchemik ucieka a my atakujemy Szamana. Gdy już nieźle przysmażymy Szamana (ale jeszcze go nie zabijemy) zjawia się Syn Wodza i prosi aby przestać walczyć gdyż lekarstwo zadziałało.

Szaman się wścieka i chce zakończyć walkę. Przenosi nas i siebie do Labirynt Szamana.

Dalszy opis jest w części poradnika Labirynt Szamana