Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wioska Impów (1) | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Informacja: Podczas pobytu w Wiosce Impów przy pierwszej próbie wyjścia z wioski pojawia się losowe wydarzenie, przerywnik w fabule - Wioska Impów (1) | AKT 2 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

Informacja: Podczas pobytu w Wiosce Impów przy pierwszej próbie wyjścia z wioski pojawia się losowe wydarzenie, przerywnik w fabule. Zostajemy przywołani / przeniesieni do innego wymiaru przez Nekromantę. Jeżeli wiec nasza drużyna zniknie z mapy Wioska Impów i pojawi się w sali z Nekromantą opis tej i kolejnej lokacji znajdziecie na mapach Opactwo I i Opactwo II . Po wykonaniu zadań które nas tam czekają wrócimy z powrotem do Wioski Impów i będziemy mogli dalej kontynuować naszą przygodę.

13-01 Tu pojawiamy się po przejściu z Impami niewidzialnej drogi po lawie z 11-07. Taxlehix żegna się z nami i odchodzi. Syn Wodza zaprasza nas do swojego ojca. Idziemy za nim.

13-02 Imp Cheftain (Wódz).

[Quest] 024: Wioska Impów - Co prawda z oporami ale jednak Wódz zgadza się na nasz pobyt w wiosce jeżeli z nim porozmawiamy.

W chacie znajdziemy Manuskrypty i Książki.

13-03 Syn Wodza - po wyjściu od Imp Cheftain rozmawiamy przed wejściem z Synem Wodza i dostajemy następujące zadania:

[Quest] 025: Cause of the Plague - Mamy znaleźć przyczynę zarazy wśród Impów. Rozwiązanie tego zadania znajdziemy w 13-05.

Idziemy do 13-04

[...] po rozwiązaniu [Quest] 024

[Quest] 027: Find Alchemist - Po znalezieniu przyczyny zarazy wśród Impów, Syn Wodza prosi nas abyśmy znaleźli wygnanego z wioski Alchemika gdyż tylko on potrafi przygotować lekarstwo na zarazę. Rozwiązanie w 19-02.

Idziemy do 13-06

13-04 Tatourix

[Quest] 026: Lost Key - Tatourix prosi nas o odnalezienie zaginionego klucza do skrzyni. znajdziemy go w 18-05

13-05 Chata - Altoflix rozmawiamy z nim, ma na sobie maskę chirurgiczną.

Po wyjściu z chaty DK mówi że chyba znaleźliśmy powód choroby Impów, z okna dialogowego wybieramy iż powodem jest zapach Floggerflogs.

Wracamy do 13-03 i informujemy o tym Syna Wodza.

Idziemy teraz 13-01 i przechodzimy przez lawę (jeżeli trzeba to dwa razy) aby uaktywnić losowe zdarzenie polegające na tym ze wywołuje nas Nekromanta, jeżeli ta się stanie opis tego co należy dalej robić znajdziesz w części poradnika Opactwo I .