Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opactwo I | AKT 2 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Podczas pobytu w Wioska Impów gdy chcemy wyjść z tej lokacji w losowym momencie zostajemy wyrwani z wymiaru w którym się znajdowaliśmy i przeniesieni do siedziby Nekromanty [Nauczyciel] - Opactwo I | AKT 2 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

Podczas pobytu w Wioska Impów gdy chcemy wyjść z tej lokacji w losowym momencie zostajemy wyrwani z wymiaru w którym się znajdowaliśmy i przeniesieni do siedziby Nekromanty [Nauczyciel].

[!!!] Podczas Pobytu w Opactwo I i Opactwo II , nie przenoście się do Battlefield gdyż możecie mieć problem z powrotem.

[Quest] 028: Nekromanta - Zostajemy przeniesieni do innego wymiaru i zlecone nam zostaje zadanie odszukania kilku fragmentów kryształu.

[Quest] 029: Nekromanta's First Task - Pierwsze zadanie Necromacera przenosi nas właśnie do Opactwo I i tu mamy odszukać fragment kryształu. W chwili gdy go podniesiemy zostanie on automatycznie magicznie przeniesiony do Nekromanty.

Wyruszamy na poszukiwanie fragmentu kryształu znajdującego się w Opactwo I. Opactwo to siedziba Paladynów, ale dziwni to Paladyni bo zamiast szerzyć dobro i prawość są źli. Zabijamy wszystkich którzy nas zaatakują. Możemy się co prawda przemykać i unikać walki ale w ostatecznym rozrachunku niczego to nie zmienia. Paladyni którzy są agresywni pozostaną tacy do końca. Sprawa Paladynów wyjaśni się gdy znajdziemy kryształ.

14-01 Tu pojawiamy się po przeniesieniu za siedziby Nekromanta

14-02 Witch [Nauczyciel] - Czarownica

[Quest] 030: Imprisoned Witch - Czarownica która wcale nie wygląda na czarownice prosi aby ja uwolnić. Spawa się wyjaśni w 15-06.

14-03 Przełącznik

14-04 Paladyn - normalnie Paladyni są postaciami pozytywnymi, ale tu dzieje się coś dziwnego. Zabijamy go gdy nas zaatakuje jak również wszystkich innych przeciwników atakujących nas.

14-05 Na szafie leży klucz - do zamkniętej skrzyni w tym pokoju obok

14-06 Na ścianie jest przełącznik otwierający drzwi do 14-07. Na stole leży klucz przykryty książką. Na podłodze leży wiele książek i manuskryptów.

14-07 Kosztowności. Drzwi otwiera przełącznik w 14-06

14-08 Wyjście do Opactwo II, WEJŚCIE/ WYJŚCIE do 15-01