The Golden Compass: Starcie cz.3

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ruszaj dalej. Wdrap się na po skrzyni na wagon. Z niego musisz przeskoczyć (najlepiej przy pomocy jastrzębia) na stojące nieopodal skrzynie.

Obok tych skrzyń znajduje się dźwig, trzymający w powietrzu sieć pełną ryb. Pan może przegryźć sznur i spuścić te ryby na niczego niespodziewającego się strażnika.

1 - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Zrzuć ryby na wartownika - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Zrzuć ryby na wartownika. Odwróci to uwagę obu strażników pilnujących tę część portu. Przeskocz dźwig i biegnij po skrzyniach do samego końca.

2 - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Zeskocz ze skrzyń i dalej biegnij przed siebie - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Zeskocz ze skrzyń i dalej biegnij przed siebie. Zauważysz przejście po prawej. Skorzystaj z niego.

Za płotem znajduje się kolejny wartownik. By odwrócić jego uwagę, musisz sprawić, by odezwał się dzwon wiszący w pobliżu. Wykorzystaj do tego celu pobliską skrzynkę z narzędziami .

3 - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
4 - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Gdy dzwon zadzwoni, przejdź przez dziurę w płocie, tuż za plecami wartownika - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Gdy dzwon zadzwoni, przejdź przez dziurę w płocie, tuż za plecami wartownika. Zbierz leżące w pobliżu kulki i karty (po prawej od drabiny) a następnie wejdź po drabinie na dach magazynu.

5 - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Przejdź na drugi koniec dachu - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Przejdź na drugi koniec dachu. Zauważysz, że strażnicy na dole rozmawiają sobie w pobliżu budki, na dachu której znajduje się kula odwagi. Twoim zadaniem jest z pomocą Formy jastrzębia przefrunąć na dach tej budki. Z jej dachu musisz przefrunąć dalej, na skrzynki.

Ze skrzynek musisz natomiast przefrunąć na mur.

6 - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
7 - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
8 - [Solucja] Starcie cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Podobało się?

0

The Golden Compass

30 listopada 2007

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-02-27
13:53

Bruniu Pretorianin

Po co robic poradnik do takiej tandetnej gry?

Komentarz: Bruniu
2008-02-27
14:10

zanonimizowany218311 Konsul

Bruniu - nie narzekaj, niektórzy w to grają :) np. ja, co prawda w wersji na PSP, ale nie różni się niczym od wersji PC-towej z tego co widzę w poradniku...

Komentarz: zanonimizowany218311

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl